Det er kanskje ikke så ille, bare vanskelig å være optimist på egne vegne akkurat nå
Jeg har bare lest så mange steder at vanligvis så vil bare et fåtall av eggene ikke vil være modne og at rundt 80% av modne egg i gjennomsnitt fertiliseres. Så da virker 40% befruktning veldig lite, men det kan jo være at flere av eggene mine ikke var modne, det sa de ikke noe om. Har sendt dem en melding og spurt hvor mange av eggene mine som faktisk var modne nå.
Jeg var jo på ultralydkontroll i Oslo på onsdag og legen der mente uttaket ideelt sett burde vært i helgen, men regnet med det ble mandag siden Porsgrunn er helgestengt. Mens Porsgrunn satt uttaket til før helgen, på fredag. Men det blir vel kanskje sånn at man må ta en kvalifisert gjetning når ideelt tidspunkt ikke er mulig.
Kjenner jeg skulle likt å visst om de ikke lot seg befrukte fordi de var umodne. Skjønte ikke helt hva du mente med tomme poser? Men de fikk i alle fall 17 egg ut, om det var tomme poser i tillegg til det vet jeg ikke helt.
Uansett er jeg enig i at 7 befruktede egg er et godt utgangspunkt. Så håper jeg bare noen utvikler seg riktig.
Tusen takk for lykkeønskninger! Håper du også får kommet raskt i gang med nytt forsøk, veldig dumt at fryseforsøket ditt ble negativt.