Er det sant!!? Så gøy! Gratulerer så mye avokado! Krysser fingrene for at avokado-babyen klamrer seg godt fast nå! <3
Takk! Ja, helt sant og litt vanvittig, men ordentlig gøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sant!!? Så gøy! Gratulerer så mye avokado! Krysser fingrene for at avokado-babyen klamrer seg godt fast nå! <3
Er det sant , gratulerer [emoji173][emoji173]Forsøket mitt er avbrutt. Jeg har blitt gravid på egenhånd mens jeg gikk på spray. Har i dag stoppet på sprayen og håper det vil gå bra fremover!
Er det sant , gratulerer [emoji173][emoji173]
Forsøket mitt er avbrutt. Jeg har blitt gravid på egenhånd mens jeg gikk på spray. Har i dag stoppet på sprayen og håper det vil gå bra fremover!
Snakk om drømmemelding å kunne slenge ut på forumet da du[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
Forsøket mitt er avbrutt. Jeg har blitt gravid på egenhånd mens jeg gikk på spray. Har i dag stoppet på sprayen og håper det vil gå bra fremover!
Send litt babystøv herover og snakk alvorlig til spiren om at den har å sitte
Jeg har 1 pakke pergo liggende , kan man bruke nå på neste mens periode , når jeg ikke skal starte opp igjen før i August ?
Wow så gøy[emoji2] gratulerer så mye[emoji4][emoji173]️
Håper det , kan sende de en mail [emoji3]Det vil jeg tro. Vi tok pergo i april nå i påvente av forsøket i juni, og den virket jo i mai også, virket veldig godt Klinikken sa det var helt greit da vi spurte i alle fall
Håper det , kan sende de en mail [emoji3]
Gratulerer så mye!Forsøket mitt er avbrutt. Jeg har blitt gravid på egenhånd mens jeg gikk på spray. Har i dag stoppet på sprayen og håper det vil gå bra fremover!
Gratulerer så mye!
Så moro!! Lykke til[emoji173]️[emoji173]️
Hurra! Så fantastisk! [emoji322] [emoji1] Det var gode nyheter! Gratulerer så mye! [emoji173][emoji173]Forsøket mitt er avbrutt. Jeg har blitt gravid på egenhånd mens jeg gikk på spray. Har i dag stoppet på sprayen og håper det vil gå bra fremover!
Hurra! Så fantastisk! [emoji322] [emoji1] Det var gode nyheter! Gratulerer så mye! [emoji173][emoji173]