❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er det sant!!? Så gøy! Gratulerer så mye avokado! Krysser fingrene for at avokado-babyen klamrer seg godt fast nå! <3

Takk! Ja, helt sant og litt vanvittig, men ordentlig gøy! :D

Forsøket mitt er avbrutt. Jeg har blitt gravid på egenhånd mens jeg gikk på spray. Har i dag stoppet på sprayen og håper det vil gå bra fremover! :D

Snakk om drømmemelding å kunne slenge ut på forumet da du[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]

Forsøket mitt er avbrutt. Jeg har blitt gravid på egenhånd mens jeg gikk på spray. Har i dag stoppet på sprayen og håper det vil gå bra fremover! :D

Send litt babystøv herover og snakk alvorlig til spiren om at den har å sitte ❤️❤️

Jeg har 1 pakke pergo liggende , kan man bruke nå på neste mens periode , når jeg ikke skal starte opp igjen før i August ?

Jeg har 1 pakke pergo liggende , kan man bruke nå på neste mens periode , når jeg ikke skal starte opp igjen før i August ?

Det vil jeg tro. Vi tok pergo i april nå i påvente av forsøket i juni, og den virket jo i mai også, virket veldig godt :) Klinikken sa det var helt greit da vi spurte i alle fall :)

Hurra! Så fantastisk! [emoji322] [emoji1] Det var gode nyheter! Gratulerer så mye! [emoji173][emoji173]

Hurra! Så fantastisk! [emoji322] [emoji1] Det var gode nyheter! Gratulerer så mye! [emoji173][emoji173]

Takk søta! ❤️ Og nå må det bli din tur også altså!

Så fantastisk[emoji3][emoji1317]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp