❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Våres første ifv. Den første kom på den naturlige måten etter 3 års prøving.
Så nå spurte vi om hjelp ganske tidlig for vi har ikke tid til å prøve 3 år til pga alderen.
Snakket litt med gubben istad og han ytret et ønske å bli med så da gjør han nok det :)

Veldig enig med shiepo, første runden er noe spesielt med forventning og mye spørsmål rundt hva som skjer. Var ikke et alternativ for oss at han ikke skulle være med da :) Gjaldt forøvrig også inseminasjonen, men da måtte han jo uansett ha vært med for å levere varene.

Takker for svar alle sammen. Ønsker dere en riktig god søndag. Her skal vi ha barnebursdag men sur og trass 2 åring i hus.

Riktig alder for det ja ;) Kos dere masse, får håpe hun roer seg litt ned med trassen.

Her er det lesing til eksamen imorgen og skriving av bacheloroppgave som skal leveres onsdag, men jeg på langt nær er ferdig med...

Lykke til med bursdager og eksamenslesing!
Ha en riktig god søndag! :D

Jeg skrev om hvordan personalet kan være med å påvirke barns muligheter til å knytte og beholde vennskap. Hva skriver du om? [emoji4]

Barnehageutdanningen?

Jeg skriver om de utfordringene lærere og elever møter ved bruk av digitale hjelpemidler i undervisningen :) Bachelor i pedagogikk

Barnehageutdanningen?

Jeg skriver om de utfordringene lærere og elever møter ved bruk av digitale hjelpemidler i undervisningen :) Bachelor i pedagogikk
Så spennende! Det er jo kjempe relevant. Ja jeg er nesten ferdig barnehagelærer. [emoji4] jobber du i skolen?

Så spennende! Det er jo kjempe relevant. Ja jeg er nesten ferdig barnehagelærer. [emoji4] jobber du i skolen?

Har 50 prosent fast i sfo, men det er bare midlertidig mens jeg studerer :) Jobbet dog som lærer for noen måneder nå. Skolen jeg jobber på er en iPad-skole, derav problemstillingen (og utløp for frustrasjonen min) :P

Har 50 prosent fast i sfo, men det er bare midlertidig mens jeg studerer :) Jobbet dog som lærer for noen måneder nå. Skolen jeg jobber på er en iPad-skole, derav problemstillingen (og utløp for frustrasjonen min) :P
Skjønner! Men bra med et kritisk blikk. Ikke alt nytt er bra. [emoji4]og kan bli mye teknologi til tider.

Levert i bhg og venter egentlig bare på at PG skal ringe å si at egget ikke har klart seg over helga. :)
Håper at de tørr å sette meg på litt høyere dose neste runde sånn at jeg får ut litt flere egg selv om det er veldig lett og overstimulere meg.
Men håper dog at det ene egget klarer seg sånn at heg slipper en ny runde med hormoner .

Ha en strålende Mandag alle sammen [emoji3]

Da ble det som jeg trodde , det ene egget overlevde ikke .
Skal nå maile inn mensen om 14 dager ish.. og lage en plan..
Men fikk allerede nå beskjed at de skulle sette meg mye høyere dose neste forsøk.
Ingen sure minner her , nå skal jeg kose meg i sommer med ferie med mine foreldre og svigers og kommer helt sikkert til å kunne pleie litt kjærlighet i Italia nå som vi reiser med foreldrene våres .

Men fikk allerede nå beskjed at de skulle sette meg mye høyere dose neste forsøk.
Ingen sure minner her , nå skal jeg kose meg i sommer med ferie med mine foreldre og svigers og kommer helt sikkert til å kunne pleie litt kjærlighet i Italia nå som vi reiser med foreldrene våres .

Synd å høre Janke :( Fint å høre at du tar det med fatning :)
Du får jaggu nyte sommeren da! ❤️

Det var trist Janke! Godt du takler det så fint :)
Godt å ha en fin sommer i vente alikevel :)

Her har jeg ikke hørt noe enda, men vet ikke helt når jeg kan forvente at di ringer om egget dør i tining? Ringer di meg rett før timen min liksom? Eller tar di opp etter såpass tidlig at di vet det nå? Håper jo inderlig at di ikke ringer selvfølgelig men.

Huttetu [emoji20]
Godt å ha god ferie å se fram imot!

Så kjedelig[emoji21] Men bra du er ved godt mot [emoji2] Håper de setter deg på høyere doser neste gang!

Det var trist Janke! Godt du takler det så fint :)
Godt å ha en fin sommer i vente alikevel :)

Her har jeg ikke hørt noe enda, men vet ikke helt når jeg kan forvente at di ringer om egget dør i tining? Ringer di meg rett før timen min liksom? Eller tar di opp etter såpass tidlig at di vet det nå? Håper jo inderlig at di ikke ringer selvfølgelig men.
Aner ikke hvordan det er med fryst og npr de tar det opp. Men satser på at det er godt nytt siden du ikke har hørt noe. Meg ringte de litt over 8

Så utrolig trist. Men bra du er ved godt mot. Og dere er i gang. Neste runde klaffer det vettu! De måtte bare bli kjent med deg og kroppen din først. [emoji4]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp