Ønsketerstort<3
Forelsket i forumet
Da har jeg satt første sprøyta med monopur idag[emoji2]Endelig igang igjen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg satt første sprøyta med monopur idag[emoji2]Endelig igang igjen[emoji4]
Krysser fingrene for deg2 av eggene var det ikke skall på , så da sitter vi igjen med et egg som er befruktet , den siste måtte de se an .
Så da må vi satse på at det ene er gullegget
Jeg er veldig rolig ... kykkes det ikke første runde har jeg fortsatt frøkna mi som blir 2 år i dag , og vi skal til Italia i sommer med svigers og foreldrene mine.. lykkes vi ikke vi .. blir det en fin sommer med familie og bobler i glasset.Krysser fingrene for deg
Jeg håper jeg klarer å tenke som deg når vi setter igang igjen Er veldig glad vi har klart å få en liten datter og håper hun vil gjøre eventuelle nedturer lettere å takleJeg er veldig rolig ... kykkes det ikke første runde har jeg fortsatt frøkna mi som blir 2 år i dag , og vi skal til Italia i sommer med svigers og foreldrene mine.. lykkes vi ikke vi .. blir det en fin sommer med familie og bobler i glasset.
Utrolig glad jeg har Anine (datteren min ) i dette ivf spillet. Jeg er gpr inn i det med veldig senka skuldre
Jeg tenker bare .. tenk om jeg ikke hadde fått hu... om jeg måtte forbli barnløs... da er gaven å få minst 1 .. er en lykke...Jeg håper jeg klarer å tenke som deg når vi setter igang igjen Er veldig glad vi har klart å få en liten datter og håper hun vil gjøre eventuelle nedturer lettere å takle
Krysser fingrene! Det må være gull egget. [emoji4]2 av eggene var det ikke skall på , så da sitter vi igjen med et egg som er befruktet , den siste måtte de se an .
Så da må vi satse på at det ene er gullegget
Nettopp , for min del så har ønsker jeg mer at hu skal få en søster / bror enn at jeg ønsker å bli gravid igjen.Jeg tenker bare .. tenk om jeg ikke hadde fått hu... om jeg måtte forbli barnløs... da er gaven å få minst 1 .. er en lykke...
Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .
Siden vi har reisrvei på 3 timer og innsett så sent på ettermiddagen så rekker vi ikke bhg .
Mannen min har ikke vært med på noen av innsettene, er fort gjort, du er vel bare inne i ti min og ingen smerterHar dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Mannen var med, men det var mest for selskapets skyld, vi også har lang reisevei. Tok muligens litt lenger tid for meg da legen slet med å sette inn detta røret pga at jeg hadde en knekk på livmorhalsen...eneste som var ubehagelig var at jeg måtte holde den ultralydgreia veldig hardt ned på en overfylt blære...Har dere hatt med partner på innsett? Er det fort gjort ?
Ser ikke akkurat frem til det røret med overfylt blæreMannen var med, men det var mest for selskapets skyld, vi også har lang reisevei. Tok muligens litt lenger tid for meg da legen slet med å sette inn detta røret pga at jeg hadde en knekk på livmorhalsen...eneste som var ubehagelig var at jeg måtte holde den ultralydgreia veldig hardt ned på en overfylt blære...
Ser ikke akkurat frem til det røret med overfylt blære
Da får jeg mamma og pappa til å henne i bhg tror jeg
Så får jeg selskap på veien
Du sier noe der [emoji3]Og OM noe uforutsett skulle skje er det godt å ha med støtte. Jeg var rimelig fra meg og sår etter sist innsett da vi atter en gang hadde mistet alle utenom det ene egget.
Du sier noe der [emoji3]
Våres første ifv. Den første kom på den naturlige måten etter 3 års prøving.Hørt flere si at det hele kan føles litt overveldende den første gangen også. Jeg husker jeg ble veldig rørt og tårevåt da vi hadde den første inseminasjonen. Tror kanskje jeg kommer til å bli det denne gangen også.
Dette er første ivf forsøk for dere ikke sant? Lille jenta deres kom naturlig? (Sikkert spurt deg før, er bare så sykt glemsk!)
Vi har en fra før nemlig som kom naturlig etter 4 mnd prøving. Så hadde virkelig ikke forventet at det skulle ta så lang tid denne gangen.