❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
3. Ferskforsøk endte negativt.. skal melde inn resultat i morra.

Jeg vet dette ikke er heelt innafor mht medisiner, men noen som vil ha en pakke lutinus ++ og en del billigtester av meg?

Her skjer det saker ;) Kontaktet porsgrunn i dag ang søskenforsøk i aug/sept, men vips hadde de plass til meg i juni :woot: nå gjelder der bare å overbevise mannen om at det er lurt å begynne prøvingen litt tidligere enn planlagt :facepalm:

Her skjer det saker ;) Kontaktet porsgrunn i dag ang søskenforsøk i aug/sept, men vips hadde de plass til meg i juni :woot: nå gjelder der bare å overbevise mannen om at det er lurt å begynne prøvingen litt tidligere enn planlagt :facepalm:

Wohoo! Håper han blir med på det altså :D

Kanskje du fikk plassen min :p

Den der orgalutran sprøyta er det jo mye luft i. Skal man sette inn all den lufta eller?[emoji28]

Mesteparten blir igjen i nålen [emoji2] Så du trenger egentlig ikke å tenke på den. Men greit å holde sprøyten sånn at luften er øverst når du stikker, hvis du skjønner hva jeg mener [emoji2]

Da var vi igang allerede:nailbiting: Kroppen min var nok engang med på planen og jeg fikk mensen i dag, så da var det å raske rundt på alle apotekene i byen for å finne estradot, heldigvis fant vi en pakke etter å ha lett en stund...noen som har erfaring med plasterne? Hva er normal tid for å bygge opp slimhinnene? Nå som alt skjedde så fort har en brått tusen spørsmål :O

Avocado: så gøy!! Gratulerer så masse med hjemmesnekra spire, ingentkng er jo bedre enn det <3

Jeg har også testet positivt etter innsett av fryst blasto forrige fredag! 4+1 i dag, håper spiren sitter 36 uker til!!!

Hadde verdens søteste kvinnelige lege på innsett, har ikke sett henne før, hun må være ny? Var så behagelig!

Har fulgt alle sammen i gruppa selv om jeg ikke har vært så aktiv med oppdateringene selv denne runden, har vært sykemeldt og har forsøkt å fokusere på trening og yoga og sove og generelt komme i zen for forsøket. Men håper det ordner seg for alle sammen! Føler så med dere som har fått utsatt forsøk og alle som må vente til over sommeren! Men stå på, jeg er nesten sikker på at det går til slutt hvis man ikke gir opp!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp