❤❤IKM uke 50❤❤

Vi skal på julebord på lørdag, men alle vet at vi nettopp har mistet - så at jeg ikke drikker er ikke så rart.. :)
I tillegg skal vi i kirken og høre barnekoret synge på søndag morgen, så da må man vel ta det med ro uansett.. :p

Så trist at dere mistet[emoji173] Da er det nok ikke så mange som stusser på at du ikke drikker nei.
Håper det blir positiv test på dere denne mnd![emoji5]
 
Hm, fikk positiv test søndag (den grønne) som fortsatt var positiv mandagsmorgen. Etter dette gikk jeg tom for tester, men hadde siste dag med såvidt litt el-slim tirsdag, så tenker kanskje el var onsdag.

6a3449326db6e2150e4596ed9d13d7ce.jpg


Fikk nye tester idag, og da var den fortsatt ganske sterk.

a095ba23a37798da9dead8f000d61ea2.jpg


Hvor fort pleier lh å synke? Føler så mange får veldig negativ test ganske fort.
 
Hm, fikk positiv test søndag (den grønne) som fortsatt var positiv mandagsmorgen. Etter dette gikk jeg tom for tester, men hadde siste dag med såvidt litt el-slim tirsdag, så tenker kanskje el var onsdag.

6a3449326db6e2150e4596ed9d13d7ce.jpg


Fikk nye tester idag, og da var den fortsatt ganske sterk.

a095ba23a37798da9dead8f000d61ea2.jpg


Hvor fort pleier lh å synke? Føler så mange får veldig negativ test ganske fort.

Jeg trodde også lh sank ganske fort. Jeg har egentlig regnet med at el var dagen etter positiv el test jeg, og tok ikke flere tester, så hvis den kan komme mange dager etterpå kan jeg ha bommet skikkelig på el da[emoji50]
Men jeg tror også de ulike testene har forskjellige styrker på strekene.
Jeg startet med el tester fra babyplan denne pp og har tatt en del ganger i løpet av syklusen. Felles er at alle har hatt ganske sterk farge (som din, eller sterkere). Tror rett og slett babyplan har ganske sterk farge i forhold til andre tester.
ffb7ef45a9ee291c1ea8bc21cbdc6594.jpg
Den jeg legger ved på bildet her er den jeg nå har gått ut i fra som positiv , men jeg trodde jeg hadde positiv flere ganger før det også fordi teststreken og kontrollstreken var like sterke.
 
Når hadde du El sån ca da?? Jeg er ikke så flink på dette Hehe sist gang eg blei gravid var eg bare plutselig det uten noe testing å alt det som eg gjør nå Hehe!! Eg fikk posetiv El test mandag :-)
Hei [emoji4] jeg hadde positiv EL test mandag kveld og tirsdag morgen. Negativ tirsdag kveld Og onsdag. Så da regner jeg med at 1 dpo er onsdag [emoji6] kan ikke dette jeg heller [emoji23] men tror det er sånn [emoji6][emoji6] testet heller ikke etter EL eller noe i mine andre svangerskap så helt nytt for meg også [emoji16]
 
Er det flere enn meg som skal på julebord eller andre festligheter noen dager før IKM? Hvordan løser dere det?[emoji5] Høy drikkefaktor og felles transport dit jeg skal, tar gjerne i mot lure tips[emoji28]
Jeg skal kjøre til julebordet. Bor sånn til at det ikke passer så altfor godt med buss på kveldstid, så det er en ypperlig unnskyldning. Men jeg er rimelig uansett rimelig sikker på at det ikke har klaffet denne pp, siden el kom på dag fire etter sist gang vi hadde sex.
 
Hei [emoji4] jeg hadde positiv EL test mandag kveld og tirsdag morgen. Negativ tirsdag kveld Og onsdag. Så da regner jeg med at 1 dpo er onsdag [emoji6] kan ikke dette jeg heller [emoji23] men tror det er sånn [emoji6][emoji6] testet heller ikke etter EL eller noe i mine andre svangerskap så helt nytt for meg også [emoji16]
Skal IKK være lett dette Hehe :-) :-)
 
Heisann! Trodde aldri jeg skulle befinne meg på et slikt forum, men her er jeg altså (aldri postet noe på forumet før). Er vel mest for å skjerme venninner og mann for alt babypratet mitt at jeg er her nå! [emoji14] Har akkurat funnet ut at jeg har ganske lang syklus, noe en aldrende kvinne som meg kanskje burde funnet ut før Har tilfeldigvis "truffet" på el denne gangen da, og derfor er sjansen til stede i uke 50. Har blitt en hysterisk tester samt at jeg kjenner etter hele tiden. Ble kanskje litt vel langt dette innlegget her, men jeg ønsker dere alle (og meg selv) alle gode ønsker i uke 50! Forhåpentligvis vil førjulstiden by på ekstra mye lykke i år! [emoji173]

Missobsessed: PP 2, B 1 (2016), EL 26.11, IKM 11.12
 
Last edited:
Det her gikk sakte gitt... når starter du å teste?

Bare 10 dager til [emoji23] Tror det kommer grå hår før testedagen er her, går jo såå sakte! 2 dpo idag, men syns dagene 7-12 er de værste for da kan man kaanskje få positiv test, og da er det vanskelig å holde seg unna [emoji849]
 
Bare 10 dager til [emoji23] Tror det kommer grå hår før testedagen er her, går jo såå sakte! 2 dpo idag, men syns dagene 7-12 er de værste for da kan man kaanskje få positiv test, og da er det vanskelig å holde seg unna [emoji849]
Åååå er jo klar for å teste nå eg...[emoji23][emoji23]
 
Klart negativ eltest i kveld, så da teller jeg 1dpo i morgen. :) blir nok ikke gravid denne mnd heller, men blir i alle fall ferdig med pcos-utredningen denne pp.
 
Heisann! Trodde aldri jeg skulle befinne meg på et slikt forum, men her er jeg altså (aldri postet noe på forumet før). Er vel mest for å skjerme venninner og mann for alt babypratet mitt at jeg er her nå! [emoji14] Har akkurat funnet ut at jeg har ganske lang syklus, noe en aldrende kvinne som meg kanskje burde funnet ut før Har tilfeldigvis "truffet" på el denne gangen da, og derfor er sjansen til stede i uke 50. Har blitt en hysterisk tester samt at jeg kjenner etter hele tiden. Ble kanskje litt vel langt dette innlegget her, men jeg ønsker dere alle (og meg selv) alle gode ønsker i uke 50! Forhåpentligvis vil førjulstiden by på ekstra mye lykke i år! [emoji173]

Missobsessed: PP 2, B 1 (2016), EL 26.11, IKM 11.12

Alltid kjekt å snakke med noen i samme situasjon. Så jeg sier hei til deg og ønsker deg masse lykke til! Blir spennende å følge deg :) Ha en fin dag.
 
El tid straks, nesten så jeg ikke tør å stå opp å teste etter el[emoji23]
Såpass.
Endte med ingen EL-testing denne måneden jeg, hadde bare en magefølelse. Så blir interessant å se utover.
 
Åååå er jo klar for å teste nå eg...[emoji23][emoji23]
Jeg har allerede testa, som den tufsen jeg er men nå skal jeg prøve å vente til onsdag i neste uke. Med viljestyrken min kan jo det bli interessant.. Syns jeg har hatt mye murringer de to siste dagene da..
 
Jeg har allerede testa, som den tufsen jeg er men nå skal jeg prøve å vente til onsdag i neste uke. Med viljestyrken min kan jo det bli interessant.. Syns jeg har hatt mye murringer de to siste dagene da..
Har hittil holdt meg ;) planen er å vente ca en uke til... menne....
 
Back
Topp