Mistenker at jeg skal inn her. Nærmer meg el tror jeg, kanskje i morgen eller torsdag. Følger med på eltester. Men har bare hatt sex på søndag, og nå er mannen vekkreist en uke... Så da rakk vi nok ingenting denne mnd. Begynner å bli lei av prøving nå, så kjenner jeg har blitt litt «likegyldig». Har SÅ lyst til å klare det snart, men har liksom litt gitt opp i hodet... Og så er det jo typisk at de to, tre syklusene som faktisk har vært stabile de siste 15 mnd har kommet nå i utredningen. Redd for å ikke få mer hjelp, fordi jeg faktisk har hatt el sv meg selv i det siste... Skal ta en blodprøve torsdag og en neste uke, og så får vi sannsynligvis en telefon fra gyn etter det.
Vi som var SÅ giret på 2017-baby. Og nå begynner tiden å renne ut for 2018-baby snart også...
Lille-M - pp teller vi ikke lenger (prøvd siden august 16) - b1 - el kanskje 29.11 (oppdaterer når jeg vet sikkert) - ikm ca 14. desember
Forstår hva du mener, det er slitsomt i lengden. Virker så lett for alle andre.
Jeg har kommet dit at jeg tenker vi ikke vil klare å beholde en baby i magen uten hjelp. Så vi venter på hjelp fra gyn nå.
Du får nok hjelp, for dere har nå behov for hjelp selv om syklusen er stabil.
Håper dere får den hjelpen som behøves for å lykkes [emoji7]