❤❤IKM uke 50❤❤

Mistenker at jeg skal inn her. Nærmer meg el tror jeg, kanskje i morgen eller torsdag. Følger med på eltester. Men har bare hatt sex på søndag, og nå er mannen vekkreist en uke... Så da rakk vi nok ingenting denne mnd. Begynner å bli lei av prøving nå, så kjenner jeg har blitt litt «likegyldig». Har SÅ lyst til å klare det snart, men har liksom litt gitt opp i hodet... Og så er det jo typisk at de to, tre syklusene som faktisk har vært stabile de siste 15 mnd har kommet nå i utredningen. Redd for å ikke få mer hjelp, fordi jeg faktisk har hatt el sv meg selv i det siste... Skal ta en blodprøve torsdag og en neste uke, og så får vi sannsynligvis en telefon fra gyn etter det.

Vi som var SÅ giret på 2017-baby. Og nå begynner tiden å renne ut for 2018-baby snart også... :(

Lille-M - pp teller vi ikke lenger (prøvd siden august 16) - b1 - el kanskje 29.11 (oppdaterer når jeg vet sikkert) - ikm ca 14. desember

Forstår hva du mener, det er slitsomt i lengden. Virker så lett for alle andre.
Jeg har kommet dit at jeg tenker vi ikke vil klare å beholde en baby i magen uten hjelp. Så vi venter på hjelp fra gyn nå.
Du får nok hjelp, for dere har nå behov for hjelp selv om syklusen er stabil.
Håper dere får den hjelpen som behøves for å lykkes [emoji7]
 
Mistenker at jeg skal inn her. Nærmer meg el tror jeg, kanskje i morgen eller torsdag. Følger med på eltester. Men har bare hatt sex på søndag, og nå er mannen vekkreist en uke... Så da rakk vi nok ingenting denne mnd. Begynner å bli lei av prøving nå, så kjenner jeg har blitt litt «likegyldig». Har SÅ lyst til å klare det snart, men har liksom litt gitt opp i hodet... Og så er det jo typisk at de to, tre syklusene som faktisk har vært stabile de siste 15 mnd har kommet nå i utredningen. Redd for å ikke få mer hjelp, fordi jeg faktisk har hatt el sv meg selv i det siste... Skal ta en blodprøve torsdag og en neste uke, og så får vi sannsynligvis en telefon fra gyn etter det.

Vi som var SÅ giret på 2017-baby. Og nå begynner tiden å renne ut for 2018-baby snart også... :(

Lille-M - pp teller vi ikke lenger (prøvd siden august 16) - b1 - el kanskje 29.11 (oppdaterer når jeg vet sikkert) - ikm ca 14. desember
Høres kjent ut..
 
Da har vi blitt 18 stykker her på ikm uke 50, 18 stykker som forhåpentligvis blir glade til jul med to streker.
Er vel mange som har hatt el eller hvor el er rett rundt hjørnet nå[emoji4]
Min kjære kommer ikke hjem før fredag, håper virkelig el venter til fredag[emoji85] [emoji28] ellers må det bli jobb besøk for litt kos[emoji5] [emoji28]
Mistenker EL igår, bare på magefølelse..
 
Jeg kan bare fjernes fra lista. Fikk innkallelse til MR av livmora den 20.12. Og kan ikke være gravid når jeg tar den, så da blir det prøvepause fram til MR er tatt :)
 
Jeg kan bare fjernes fra lista. Fikk innkallelse til MR av livmora den 20.12. Og kan ikke være gravid når jeg tar den, så da blir det prøvepause fram til MR er tatt :)
Dumt de ikke tar hensyn til syklusen din og kaller deg inn før el [emoji6]
Hvorfor mr av den? Og lykke til [emoji173]
 
Dumt de ikke tar hensyn til syklusen din og kaller deg inn før el [emoji6]
Hvorfor mr av den? Og lykke til [emoji173]

Haha, stått på venteliste siden september, så er vel ikke bare bare å ta hensyn til syklusen min [emoji23][emoji23] spesielt ikke hos meg som ikke vet hvordan den er :p

Den er hjerteformet [emoji173]️ så de skal se om jeg har skillevegg, om det er noe som kan fjernes. Så spiren kanskje fester seg ved riktig sted og ikke i den eventuelle veggen jeg har :)
 
Haha, stått på venteliste siden september, så er vel ikke bare bare å ta hensyn til syklusen min [emoji23][emoji23] spesielt ikke hos meg som ikke vet hvordan den er [emoji14]

Den er hjerteformet [emoji173]️ så de skal se om jeg har skillevegg, om det er noe som kan fjernes. Så spiren kanskje fester seg ved riktig sted og ikke i den eventuelle veggen jeg har :)
Har jo hørt om hjerteformet livmor, men aldri tenkt over at det kan gjøre at egget fester seg på feil sted. Hehe skjønner det ikke kan tilpasses syklusen din[emoji28]
 
Har jo hørt om hjerteformet livmor, men aldri tenkt over at det kan gjøre at egget fester seg på feil sted. Hehe skjønner det ikke kan tilpasses syklusen din[emoji28]

Hvis man har en skillevegg når den er hjerteformet kan det hende den fester seg i veggen. Og der er det ikke nok blodgjennomstrømning som ender med at ting ikke går bra.
Så nå skal se sjekke om jeg har en vegg, se om den kan fjernes og hva veien videre eventuelt vil være.
Håper bare ikke på skikkelig dårlige nyheter! [emoji53]
 
Hvis det stemmer at jeg hadde EL i helga, så hører jeg vel til her.. :)
Har egentlig lovet meg selv å holde meg unna forum, men ja.. vel.
 
Jeg har så på følelsen at det skal klaffe denne mnd, så kommer til å bli skuffet hvis testen blir negativ. De to første pp var jeg litt mer sånn "jaja, ingen krise at det ikke ble denne mnd".
Men nå siden det er jul og jeg har flere i familien/venner som er gravide nå som det hadde vært gøy å gå samtidig med har jeg laget meg forhåpninger nå da. Ikke lurt i heiletatt, men ikke lett å la være heller[emoji28]
 
Masse el slim i går. EL på fredag i følge appen. Det ble ikke lagt inn noen aksjer da mannen er for sliten av jobben. Det er jo han så å si alltid unntatt lørdag og søndag. Tipper det blir en laaaang prøveprosess denne gangen.
 
Hvis det stemmer at jeg hadde EL i helga, så hører jeg vel til her.. :)
Har egentlig lovet meg selv å holde meg unna forum, men ja.. vel.
Glad du er her jeg, holde meg med selskap[emoji4] [emoji173]
 
Forstår hva du mener, det er slitsomt i lengden. Virker så lett for alle andre.
Jeg har kommet dit at jeg tenker vi ikke vil klare å beholde en baby i magen uten hjelp. Så vi venter på hjelp fra gyn nå.
Du får nok hjelp, for dere har nå behov for hjelp selv om syklusen er stabil.
Håper dere får den hjelpen som behøves for å lykkes [emoji7]

Takk for gode ord! Lykke til dere også! Håper dere snart får hjelp :)

Jeg skal ta de to siste blodprøvene i pcos-utredning i morgen og over helgen. Så får jeg forhåpentligvis litt hormonhjelp etter det. Ellers skal samboeren levere prøve neste uke for å se om vi trenger mer hjelp enn hormoner.
 
500a57671753c2bc49018c2d5788a561.heic
Positiv eltest her nå, så tipper el er i kveld eller i morgen. Bare så synd svømmerne må ha overlevd fra søndag kveld om det skal skje noe denne pp... lite trolig!
 
[emoji813]bigred
dritt at det ikke ble april på oss, men tenk om vi er så heldige at det blir august :)
Får krysse det som krysses kan..
August for oss[emoji173] Jeg har jo allerede vært innom august pga kjemisk denne mnd[emoji85]
 
Back
Topp