❤❤IKM uke 50❤❤

Da fikk vi ikke tid til litt kos før ham reiste så da for vi bare se om det holder med lørdag Og søndag å posetiv El test i dag tidlig :-)

Troor kanskje jeg hører til her istedet for uke 49. Hadde ganske sen el, enten idag eller imorgen, så da blir ikm enten 10.12 eller 11.12. Da går jeg for 11.12 :p Hadde sterk positiv el-test igårmorges, fortsatt positiv, men litt svakere på kvelden og enda positiv imorges. Er såklart tom for tester, og de nye kom ikke i posten idag som jeg trodde :( Så tror el er imorgen jeg.

Prinsesse Leia - pp2 - b1 - el 28.11 - ikm 11.12

Da fikk vi ikke tid til litt kos før ham reiste så da for vi bare se om det holder med lørdag Og søndag å posetiv El test i dag tidlig :-)
Håper det holder[emoji106] [emoji256] [emoji4]

Ganske så negativ el test her i dag. Cd 6 bare så forventet, men noen ganger har el kommet cd 8 så må bare teste fra i dag.

Sniker meg inn her jeg[emoji4] Har trodd jeg har hatt positiv el test flere ganger denne syklusen, men nå tror jeg endelig at den er virkelig positiv.
PP 3, ingen barn fra før. Hvis el test er positiv i dag har jeg vel eggløsning i morgen hvis jeg har forstått det rett[emoji4] IKM 13. Desember.
Håper vi får positiv test i julegave hele gjengen![emoji1335][emoji1]
9ca3a6a17fd74313bc6a32a021d92e15.jpg

Sniker meg inn her jeg[emoji4] Har trodd jeg har hatt positiv el test flere ganger denne syklusen, men nå tror jeg endelig at den er virkelig positiv.
PP 3, ingen barn fra før. Hvis el test er positiv i dag har jeg vel eggløsning i morgen hvis jeg har forstått det rett[emoji4] IKM 13. Desember.
Håper vi får positiv test i julegave hele gjengen![emoji1335][emoji1]
9ca3a6a17fd74313bc6a32a021d92e15.jpg
Det var en fin positiv el test[emoji106]

Hadde posetiv El test i dag tidlig å nå på kveldingen har eg kjent smerter Bak i ryggen å på ene siden fremme litt ved siden av skambeine så satser på at egge har slippet å jobber med å finne noe spennende :-) :-)

Babysyk91 - #1 FET 27.11 (ICSI) - PP 27 - Ikm 11.12 - Mitt første, hans andre

Har en magefølelse av EL idag.
Ingen testing eller temping så må bare vente og se på symptomer/IKM.

Har en magefølelse av EL idag.
Ingen testing eller temping så må bare vente og se på symptomer/IKM.
Samme magefølelsen i dag, mn tenker det bare er kroppen som jobber seg frem til el. Skal elteste etter jobb i ettermiddag.

Samme magefølelsen i dag, mn tenker det bare er kroppen som jobber seg frem til el. Skal elteste etter jobb i ettermiddag.
Jeg har fått noen sånne innfall tidligere ift å ta en EL-test når jeg egentlig ikke pleier/har tenkt og det har vist seg å gi utslag da. Men denne gangen har jeg følelse av at egget slipper idag så da ville ikke en test gjør noen forskjell uansett.

Jeg vil også være med. IKM dato er bare ca. da syklusene varierer med +/- 2 dager.
Bruker ikke noen el-tester da jeg vet prøvingen tar tid for oss. Første man ovverasket oss etter pp18 :) Bruker bare en app og ellers tar det som det kommer. Ikke hver gang vi treffer el pga. baby, så jeg teller bare de pp jeg vet vi traff godt.

Symaskin - pp3 - b2 - el 01.12 - ikm 15.12

Jeg vil også være med. IKM dato er bare ca. da syklusene varierer med +/- 2 dager.
Bruker ikke noen el-tester da jeg vet prøvingen tar tid for oss. Første man ovverasket oss etter pp18 :) Bruker bare en app og ellers tar det som det kommer. Ikke hver gang vi treffer el pga. baby, så jeg teller bare de pp jeg vet vi traff godt.

Symaskin - pp3 - b2 - el 01.12 - ikm 15.12
Velkommen, håper dere slipper 18pp denne gangen[emoji173]

Posetiv El test i går og i dag tidlig å så negativ i kveld :-) tviler på at det gjekk denne gangen siden vi bare fikk lagt inn aksjer på lørdag og søndag men tiden vil vise :-) :-)

Posetiv El test i går og i dag tidlig å så negativ i kveld :-) tviler på at det gjekk denne gangen siden vi bare fikk lagt inn aksjer på lørdag og søndag men tiden vil vise :-) :-)
Satser på at det holder, jeg satser på positiv på fredag så vi rekker aksjer[emoji23][emoji28]

Mistenker at jeg skal inn her. Nærmer meg el tror jeg, kanskje i morgen eller torsdag. Følger med på eltester. Men har bare hatt sex på søndag, og nå er mannen vekkreist en uke... Så da rakk vi nok ingenting denne mnd. Begynner å bli lei av prøving nå, så kjenner jeg har blitt litt «likegyldig». Har SÅ lyst til å klare det snart, men har liksom litt gitt opp i hodet... Og så er det jo typisk at de to, tre syklusene som faktisk har vært stabile de siste 15 mnd har kommet nå i utredningen. Redd for å ikke få mer hjelp, fordi jeg faktisk har hatt el sv meg selv i det siste... Skal ta en blodprøve torsdag og en neste uke, og så får vi sannsynligvis en telefon fra gyn etter det.

Vi som var SÅ giret på 2017-baby. Og nå begynner tiden å renne ut for 2018-baby snart også... :(

Lille-M - pp teller vi ikke lenger (prøvd siden august 16) - b1 - el kanskje 29.11 (oppdaterer når jeg vet sikkert) - ikm ca 14. desember

Da har vi blitt 18 stykker her på ikm uke 50, 18 stykker som forhåpentligvis blir glade til jul med to streker.
Er vel mange som har hatt el eller hvor el er rett rundt hjørnet nå[emoji4]
Min kjære kommer ikke hjem før fredag, håper virkelig el venter til fredag[emoji85] [emoji28] ellers må det bli jobb besøk for litt kos[emoji5] [emoji28]

Back
Topp