Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det holder[emoji106] [emoji256] [emoji4]Da fikk vi ikke tid til litt kos før ham reiste så da for vi bare se om det holder med lørdag Og søndag å posetiv El test i dag tidlig
Det gjør eg også men vist ikke så kommer det et nytt årHåper det holder[emoji106] [emoji256] [emoji4]
Bra noen er ved godt mot [emoji106] [emoji4] [emoji7]Det gjør eg også men vist ikke så kommer det et nytt år
Det var en fin positiv el test[emoji106]Sniker meg inn her jeg[emoji4] Har trodd jeg har hatt positiv el test flere ganger denne syklusen, men nå tror jeg endelig at den er virkelig positiv.
PP 3, ingen barn fra før. Hvis el test er positiv i dag har jeg vel eggløsning i morgen hvis jeg har forstått det rett[emoji4] IKM 13. Desember.
Håper vi får positiv test i julegave hele gjengen![emoji1335][emoji1]
Samme magefølelsen i dag, mn tenker det bare er kroppen som jobber seg frem til el. Skal elteste etter jobb i ettermiddag.Har en magefølelse av EL idag.
Ingen testing eller temping så må bare vente og se på symptomer/IKM.
Jeg har fått noen sånne innfall tidligere ift å ta en EL-test når jeg egentlig ikke pleier/har tenkt og det har vist seg å gi utslag da. Men denne gangen har jeg følelse av at egget slipper idag så da ville ikke en test gjør noen forskjell uansett.Samme magefølelsen i dag, mn tenker det bare er kroppen som jobber seg frem til el. Skal elteste etter jobb i ettermiddag.
Velkommen, håper dere slipper 18pp denne gangen[emoji173]Jeg vil også være med. IKM dato er bare ca. da syklusene varierer med +/- 2 dager.
Bruker ikke noen el-tester da jeg vet prøvingen tar tid for oss. Første man ovverasket oss etter pp18 Bruker bare en app og ellers tar det som det kommer. Ikke hver gang vi treffer el pga. baby, så jeg teller bare de pp jeg vet vi traff godt.
Symaskin - pp3 - b2 - el 01.12 - ikm 15.12
Satser på at det holder, jeg satser på positiv på fredag så vi rekker aksjer[emoji23][emoji28]Posetiv El test i går og i dag tidlig å så negativ i kveld tviler på at det gjekk denne gangen siden vi bare fikk lagt inn aksjer på lørdag og søndag men tiden vil vise