Blir helt sikkert å sprekke [emoji23][emoji23]Jeg heier på deg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir helt sikkert å sprekke [emoji23][emoji23]Jeg heier på deg!!
Hvor i syklusen er du da?Jeg har allerede testa, som den tufsen jeg er men nå skal jeg prøve å vente til onsdag i neste uke. Med viljestyrken min kan jo det bli interessant.. Syns jeg har hatt mye murringer de to siste dagene da..
Aldri prøvd å lime sammen før?Ojojoj.. .hormoner! Trur aldri eg har vært så sint på et pepperkakehus før!!!
Ganske sikker på at jeg er 5 eller 6 dpo (uten at EL ble testa) [emoji4]Hvor i syklusen er du da?
Nei, trur faktisk ikke det! Hjalp ikke med en masende mini rundt føttene heller [emoji23] men nå sitter det sammen, selv om det ikke er vakkert, så er det klart til pynting i kveld [emoji3]Aldri prøvd å lime sammen før?
OK.Ganske sikker på at jeg er 5 eller 6 dpo (uten at EL ble testa) [emoji4]
Haha, er det med å sette det sammen jeg synes er mest kinkig og. Både med og uten masende mini rundt føtteneNei, trur faktisk ikke det! Hjalp ikke med en masende mini rundt føttene heller [emoji23] men nå sitter det sammen, selv om det ikke er vakkert, så er det klart til pynting i kveld [emoji3]
Eg sverge... Eg syr et til neste år, med borrelås og pynt som kan settes på og tas av...Haha, er det med å sette det sammen jeg synes er mest kinkig og. Både med og uten masende mini rundt føttene
Høres nesten ut som mindre jobb faktiskEg sverge... Eg syr et til neste år, med borrelås og pynt som kan settes på og tas av...
Ja va det eg også tenkte her eg stod og bantes....Høres nesten ut som mindre jobb faktisk
Hehe, testetøsa er klar skjønner jeg.2(1)dpo idag. Bli spennende å se om 3-4 dager om jeg kjenner noe[emoji122] Alltid gjort det før, men trenger vel ikke være likt hver gang[emoji846] kommer til å ta en gtest 7 dpo, da jeg alltid har fått svak strek da, el. kanskje 6 dpo, siden jeg har en mer sensitiv test[emoji12] Snart noen som kan teste[emoji3] Lykke til!
Skjønner det.Ja va det eg også tenkte her eg stod og bantes....
Når eg gikk gravid med mini røk bekkenet TO ganger en uke før ikm så heftig at jeg måtte til kiropraktor for å få det på plass igjen... jeg så ikke sammenhengen før et par mnd senere [emoji23]Asså, er det mulig å kjenne at ting skjer i livmoren allerede en uke før ikm!?
Synes jeg har så mye murringer, mens-følelse allerede, bobling og tyngdefølelse..
Mulig jeg inbiller meg alt sammen, da er det i så fall på tide at jeg legges inn.. :-/
Herlighet, man blir jo koko av det her!
Har vært gravid 2 ggr tidligere i år, og den siste gangen kjente jeg det en uke etter el.. litt sånn som nå!
Hvis ikke alt sammen bare er oppi hodet mitt..
Hilsen ei det snart rabler for.... :-o
Jeg hadde EL på lørdag eller søndag (tror jeg). Jeg har hatt menssmerter i går og i dag, faktisk sånn at jeg ble litt nedstemt i dag, da jeg var sikker på at mens var på vei - håper det er noe helt annet da [emoji5] Forrige gang fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 5-6, så da tenkte jeg ikke over noe som helst.. [emoji12]Asså, er det mulig å kjenne at ting skjer i livmoren allerede en uke før ikm!?
Synes jeg har så mye murringer, mens-følelse allerede, bobling og tyngdefølelse..
Mulig jeg inbiller meg alt sammen, da er det i så fall på tide at jeg legges inn.. :-/
Herlighet, man blir jo koko av det her!
Har vært gravid 2 ggr tidligere i år, og den siste gangen kjente jeg det en uke etter el.. litt sånn som nå!
Hvis ikke alt sammen bare er oppi hodet mitt..
Hilsen ei det snart rabler for.... :-o
Imponerende hvis du klarer det.Huff, blir helt matt av meg selv..
Etter 2 aborter i år skulle jeg «glemme» alt sammen og vips bare finne ut at jeg var gravid sånn i uke 5-6 engang..
Saklig!
Er jo verre enn noen gang!
Eier ikke en test i hus, og skal ta på meg tvangstrøye så jeg ikke kjøper heller, før det har gått så lang tid at resultatet ikke må tolkes!
Det skal jeg prøve å holde meg til faktisk...