❤❤IKM uke 50❤❤

Jeg har allerede testa, som den tufsen jeg er men nå skal jeg prøve å vente til onsdag i neste uke. Med viljestyrken min kan jo det bli interessant.. Syns jeg har hatt mye murringer de to siste dagene da..
Hvor i syklusen er du da?
 
Nei, trur faktisk ikke det! Hjalp ikke med en masende mini rundt føttene heller [emoji23] men nå sitter det sammen, selv om det ikke er vakkert, så er det klart til pynting i kveld [emoji3]
Haha, er det med å sette det sammen jeg synes er mest kinkig og. Både med og uten masende mini rundt føttene
 
2(1)dpo idag. Bli spennende å se om 3-4 dager om jeg kjenner noe[emoji122] Alltid gjort det før, men trenger vel ikke være likt hver gang[emoji846] kommer til å ta en gtest 7 dpo, da jeg alltid har fått svak strek da, el. kanskje 6 dpo, siden jeg har en mer sensitiv test[emoji12] Snart noen som kan teste[emoji3] Lykke til!
 
2(1)dpo idag. Bli spennende å se om 3-4 dager om jeg kjenner noe[emoji122] Alltid gjort det før, men trenger vel ikke være likt hver gang[emoji846] kommer til å ta en gtest 7 dpo, da jeg alltid har fått svak strek da, el. kanskje 6 dpo, siden jeg har en mer sensitiv test[emoji12] Snart noen som kan teste[emoji3] Lykke til!
Hehe, testetøsa er klar skjønner jeg.
Blir en spennende uke
 
Asså, er det mulig å kjenne at ting skjer i livmoren allerede en uke før ikm!?
Synes jeg har så mye murringer, mens-følelse allerede, bobling og tyngdefølelse..
Mulig jeg inbiller meg alt sammen, da er det i så fall på tide at jeg legges inn.. :-/
Herlighet, man blir jo koko av det her!
Har vært gravid 2 ggr tidligere i år, og den siste gangen kjente jeg det en uke etter el.. litt sånn som nå!
Hvis ikke alt sammen bare er oppi hodet mitt..

Hilsen ei det snart rabler for.... :-o
 
Asså, er det mulig å kjenne at ting skjer i livmoren allerede en uke før ikm!?
Synes jeg har så mye murringer, mens-følelse allerede, bobling og tyngdefølelse..
Mulig jeg inbiller meg alt sammen, da er det i så fall på tide at jeg legges inn.. :-/
Herlighet, man blir jo koko av det her!
Har vært gravid 2 ggr tidligere i år, og den siste gangen kjente jeg det en uke etter el.. litt sånn som nå!
Hvis ikke alt sammen bare er oppi hodet mitt..

Hilsen ei det snart rabler for.... :-o
Når eg gikk gravid med mini røk bekkenet TO ganger en uke før ikm så heftig at jeg måtte til kiropraktor for å få det på plass igjen... jeg så ikke sammenhengen før et par mnd senere [emoji23]
 
Asså, er det mulig å kjenne at ting skjer i livmoren allerede en uke før ikm!?
Synes jeg har så mye murringer, mens-følelse allerede, bobling og tyngdefølelse..
Mulig jeg inbiller meg alt sammen, da er det i så fall på tide at jeg legges inn.. :-/
Herlighet, man blir jo koko av det her!
Har vært gravid 2 ggr tidligere i år, og den siste gangen kjente jeg det en uke etter el.. litt sånn som nå!
Hvis ikke alt sammen bare er oppi hodet mitt..

Hilsen ei det snart rabler for.... :-o
Jeg hadde EL på lørdag eller søndag (tror jeg). Jeg har hatt menssmerter i går og i dag, faktisk sånn at jeg ble litt nedstemt i dag, da jeg var sikker på at mens var på vei - håper det er noe helt annet da [emoji5] Forrige gang fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 5-6, så da tenkte jeg ikke over noe som helst.. [emoji12]
 
Huff, blir helt matt av meg selv..
Etter 2 aborter i år skulle jeg «glemme» alt sammen og vips bare finne ut at jeg var gravid sånn i uke 5-6 engang..
Saklig!
Er jo verre enn noen gang!
Eier ikke en test i hus, og skal ta på meg tvangstrøye så jeg ikke kjøper heller, før det har gått så lang tid at resultatet ikke må tolkes!
Det skal jeg prøve å holde meg til faktisk...
 
Huff, blir helt matt av meg selv..
Etter 2 aborter i år skulle jeg «glemme» alt sammen og vips bare finne ut at jeg var gravid sånn i uke 5-6 engang..
Saklig!
Er jo verre enn noen gang!
Eier ikke en test i hus, og skal ta på meg tvangstrøye så jeg ikke kjøper heller, før det har gått så lang tid at resultatet ikke må tolkes!
Det skal jeg prøve å holde meg til faktisk...
Imponerende hvis du klarer det.
 
Back
Topp