❄️ IKM UKE 51 ❄️

Neeeeei :( huff altså !! Sender deg en stor trøsteklem <3 <3
Er du 100% sikker på at det er mensen? Masse gode tanker sendes til deg!!:Heartred:Heartred
Ånei :shy: er du helt sikker ? Uff ! Men Da kan du ihvertfall kose deg ned nye godt i jula, så kommer babyen på plass neste gang:Heartred
Æsj. Jeg hadde troa. Nyyyt jula, så blir det januar 19 :)

Jepp, er helt sikker. Kom for fullt idag! Så nå fikk jeg ihvertfall bekreftet at vi bommet helt på el :/ Vi hadde ikke sex før cd20, men el må jo ha vært på cd18, og det var jo da tempen min steig også. Jeg trodde jo den var falskt forhøyet pga lite søvn og ingen el slim. Jaja, nå har jeg kjøpt nye el-tester og skal begynne å teste mye tidligere denne syklusen. Jeg har også time hos gyn neste mnd, slapp jo å avbestille den..
Uansett, takk for all støtten dere :Heartred:Heartred Jeg blir værende i gruppa og heie på dere, håper å se mange positive tester! :love017

Gratulerer så mye dere!! :Heartred:Heartred Hva gjorde dere denne pp'en for at det skulle klaffe? :D
Forsiktig optimist og sier takk :Heartred
Vi gjør ingenting for å bli gravide. Altså utenom det helt åpenbare:p Problemet ligger ikke i å bli gravid, men å få gå til termin. 3 graviditet siden august, så håper alle gode ting er 3:smiley-angelic001

Jeg begynte å teste 6 dpo, så 8,10,11,12 med babyplan tidlig tester.. nå tenker jeg bare herregud så bortkastet de første var, at jeg ikke klarte å vente :hilarious: Samboer er helt oppgitt over testegalskapen min :hilarious:
I følge linken en her sendte så var det en kalkulator som sa det ikke var vits å begynne å teste før 12 dpo, for det er gjennomsnittet gravide får positiv. Men jeg skjønner godt om du ikke klarer å vente :angelic:

Samme her samtidig er de menn og kjenner det ikke på kroppen på samme måte som oss. De kan ikke skjønne påkjenningen vi faktisk går gjennom.

Gratulerer så mye dere!! :Heartred:Heartred Hva gjorde dere denne pp'en for at det skulle klaffe? :D
Tusen hjertelig! Dette er vår første pp, så vi har ikke gjort noe spesielt. Jeg tok noen EL tester, som jeg egentlig ikke fikk så mye ut av fordi jeg gikk tom for tester når testen nesten var positiv... Hoppet i høyet ca. annenhver/hver dag i den fertile uken:angel8masse lykke til neste pp:Heartred

Forsiktig optimist og sier takk :Heartred
Vi gjør ingenting for å bli gravide. Altså utenom det helt åpenbare:p Problemet ligger ikke i å bli gravid, men å få gå til termin. 3 graviditet siden august, så håper alle gode ting er 3:smiley-angelic001
Huff ja da håper vi alle gode ting er tre!! Krysser fingrene for dere. :Heartred:Heartred

Tusen hjertelig! Dette er vår første pp, så vi har ikke gjort noe spesielt. Jeg tok noen EL tester, som jeg egentlig ikke fikk så mye ut av fordi jeg gikk tom for tester når testen nesten var positiv... Hoppet i høyet ca. annenhver/hver dag i den fertile uken:angel8masse lykke til neste pp:Heartred
Tusen takk for det, og lykke til med tiden framover :Heartred:Heartred

Vi har som oftest sex annen hver dag i det fruktbare vinduet. Logger alle sykluser i en app, og har gjort det i ett år nå. Men noen perioder blir det sex hver dag ;) Kommer jo litt an på hvor stressende hverdagen er eller ei. Jeg tar sink tabelletter, men vurdert å prøve grapefrukt. Jeg har testet etter EL noen av prøveperiodene. Men, føler jeg kjenner kroppen såpass godt at jeg kan se når eggløsning er på slimet.
Er det lurest å ha sex annenhver dag? Vi har egentlig sex hele tiden, og gjerne flere ganger om dagen. Ikke at vi prøver så har for å lage beibi, men fordi vi vil og er så nyforelsket. Har bare vært sammen i ca 1,5 år. Er akkurat sluttet på p-piller, så vi prøver jo å få resultater av sexen og ikke bare nytelse.. hehe.. men mannen nevnte faktisk også at vi kanskje bare burde ha sex annenhver dag. Stemmer det?

Har i 5-6 dager hatt en følelse av å være gravid. Rare smerter i livmorområdet og kvalmebølger. Har pakket inn gave til mannen med nyhetene fordi jeg bare visste det, og ventet på at testen skulle slå ut så jeg kunne fortelle.
Men nå når jeg var på toalettet begynte det å dryppe blod, og jeg fikk smerter i hele magen. Så det som var der er nok borte nå dessverre:sorry:
Neei :sorry: vi får da virkelig håpe at denne spiren sitter :love017

Screenshot_20181217-064724.png
Screenshot_20181217-064724.png

Faen... :( Tanta er på vei..
Å vi som hadde så troa denne pp..

Er det lurest å ha sex annenhver dag? Vi har egentlig sex hele tiden, og gjerne flere ganger om dagen. Ikke at vi prøver så har for å lage beibi, men fordi vi vil og er så nyforelsket. Har bare vært sammen i ca 1,5 år. Er akkurat sluttet på p-piller, så vi prøver jo å få resultater av sexen og ikke bare nytelse.. hehe.. men mannen nevnte faktisk også at vi kanskje bare burde ha sex annenhver dag. Stemmer det?
Om ikke mannen har nedsatt kvalitet av soldater så skal det ikke ha noe å si om dere har sex annen vær dag eller vær dag, det er værtfall det jeg har lest :)

10-11 dpo. Murrer i korsrygg. Sikkert tr som er på vei snart :yuck: blendahvit test idag også:shy:

26 dager er vel min syklus. Forventet mens 21 eller 22. Skulle på do nå og var brunt på papiret.. Så TR er nok på vei.... :(:(:(:(

Back
Topp