Er det ikke søndagsåpent i morgen ?Ja det går jo an! Men får jo ikke kjøpt på apotek før på mandag da, og da er jo IKM likevel![]()

Du har det i morgen ja . Håper virkelig mens holder seg langt unna 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke søndagsåpent i morgen ?Ja det går jo an! Men får jo ikke kjøpt på apotek før på mandag da, og da er jo IKM likevel![]()

Du har det i morgen ja . Håper virkelig mens holder seg langt unna 
Kjøpte RFSU sine tidlig tester jeg. Tar en i morgen og en i overimorgen. Om de er negative så venter jeg på trda gir jeg opp. Hehe . Men klar over det kan være skyggestreker på de også
![]()
Samboer er helt oppgitt over testegalskapen min 

Mannen ser den, men den har ligget fra 07.00 i morges til nå, og det var ikke så tydelig strek på morgenen
Legger meg nå, for å kunne teste igjen snart 
Da håper jeg at det faktisk er slik at HCG ikke begynner å stige før ca 12 dpoJeg begynte å teste 6 dpo, så 8,10,11,12 med babyplan tidlig tester.. nå tenker jeg bare herregud så bortkastet de første var, at jeg ikke klarte å venteSamboer er helt oppgitt over testegalskapen min
I følge linken en her sendte så var det en kalkulator som sa det ikke var vits å begynne å teste før 12 dpo, for det er gjennomsnittet gravide får positiv. Men jeg skjønner godt om du ikke klarer å vente![]()
Haha. Akkurat som å høre vår situasjon herJeg begynte å teste 6 dpo, så 8,10,11,12 med babyplan tidlig tester.. nå tenker jeg bare herregud så bortkastet de første var, at jeg ikke klarte å venteSamboer er helt oppgitt over testegalskapen min
I følge linken en her sendte så var det en kalkulator som sa det ikke var vits å begynne å teste før 12 dpo, for det er gjennomsnittet gravide får positiv. Men jeg skjønner godt om du ikke klarer å vente![]()

Jeg fikk mensen nåJeg fikk det merket innen tidsfristen, men skyggen kom 30 min etterpå![]()
Fikk mensen nå så nytter ikkeEr det ikke søndagsåpent i morgen ?Du har det i morgen ja . Håper virkelig mens holder seg langt unna
![]()
Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet . Jeg tok meg noen vinglass forrige helg . Man skal ikke slutte å leve, å dessuten så deler dere ikke samme blodOk, ehm. Nå sitter jeg med dårlig samvittighet. Har drukket i kveld noen drinker og jeg VET man ikke skal gi opp alt i prøve perioder pga man vet ikke når man blir gravid. Tar jo alt fra 1 mnd til mange år. Og man skal ikke "gi opp alt det gode". Og leser folk gir verken opp røyk eller alkohol før positiv test... Jeg røyker ikke, og drikker sjeldent.
Og det er delte meninger ang dette. Dette er "bare" PP 3, og jeg plutselig sitter her, og skammer meg.... Så jeg regner med jeg får en hel haug med pes her nå og kjeft. Jeg er ikke en som drikker mye, men jeg er ikke avholds. Vi liker gode venner og litt vin eller øl inni mellom.
Så hva er greit og ikke når man prøver å bli gravid? (ang alkohol og røyk, kanskje også koffein om noen har noe meninger om det).
Angrer egentlig allerede på at jeg har spurt, siden jeg har dårlig samvittighet for å ha drukket tidligere i kveld, og jeg kjenner virkelig nå at presset ang drikking nå i jula er vanskelig med alt som skjer og ikke fortelle folk at man prøver, når man vanligvis tar jeg et glass![]()
ikle ha dårlig samvittighet . Jeg tok meg noen vinglass helgen som var . Det er så viktig å leve i sånne prøveperioder. Man deler ikke samme blodomløp engang. Viktigste er å kutte ut når du finner ut du er gravidOk, ehm. Nå sitter jeg med dårlig samvittighet. Har drukket i kveld noen drinker og jeg VET man ikke skal gi opp alt i prøve perioder pga man vet ikke når man blir gravid. Tar jo alt fra 1 mnd til mange år. Og man skal ikke "gi opp alt det gode". Og leser folk gir verken opp røyk eller alkohol før positiv test... Jeg røyker ikke, og drikker sjeldent.
Og det er delte meninger ang dette. Dette er "bare" PP 3, og jeg plutselig sitter her, og skammer meg.... Så jeg regner med jeg får en hel haug med pes her nå og kjeft. Jeg er ikke en som drikker mye, men jeg er ikke avholds. Vi liker gode venner og litt vin eller øl inni mellom.
Så hva er greit og ikke når man prøver å bli gravid? (ang alkohol og røyk, kanskje også koffein om noen har noe meninger om det).
Angrer egentlig allerede på at jeg har spurt, siden jeg har dårlig samvittighet for å ha drukket tidligere i kveld, og jeg kjenner virkelig nå at presset ang drikking nå i jula er vanskelig med alt som skjer og ikke fortelle folk at man prøver, når man vanligvis tar jeg et glass![]()
NeeeeeiFikk mensen nå så nytter ikke![]()
Jeg fikk mensen nå![]()

Ok, ehm. Nå sitter jeg med dårlig samvittighet. Har drukket i kveld noen drinker og jeg VET man ikke skal gi opp alt i prøve perioder pga man vet ikke når man blir gravid. Tar jo alt fra 1 mnd til mange år. Og man skal ikke "gi opp alt det gode". Og leser folk gir verken opp røyk eller alkohol før positiv test... Jeg røyker ikke, og drikker sjeldent.
ÅneiJeg fikk mensen nå![]()
er du helt sikker ? Uff ! Men Da kan du ihvertfall kose deg ned nye godt i jula, så kommer babyen på plass neste gang
Æsj. Jeg hadde troa. Nyyyt jula, så blir det januar 19Fikk mensen nå så nytter ikke![]()
Jeg fikk mensen nå![]()
Vis vedlegget 283350
Dagens strek. Ca 11 dpo. Mye sterkere enn i går og innenfor tidsfristen, men litt blod i dag også, så tror vel dette er over før det har begynt
Her er bildet nr 2. Men streken er ikke der nå...Er det dette man kaller for kjemisk skyggestrek??Nå er den borte![]()