❄️ IKM UKE 51 ❄️

Jeg lurer på om jeg også hadde EL tidlig denne pp. Jeg sjekket forje mnd, før prøvingen begynte, og da var EL 3 dager senere enn forventet. Har ca 28dager syklus og EL midt i.
Jeg hadde murringer og MYE slim på søndag, CD 11 :rolleyes: Begynte å teste etter EL på mandag, men har hatt bare blenda tester, morgen og kveld (se bilde). Forventet EL var i dag, men kan jo hende den er forsinket denne gangen også :wideyed: Eller så var det i helga fordi jeg føler lissom at slimet er mindre og mer hvit lotion også....
Noen som vet hvor lang tid det tar fra EL til testen er helt blenda? :anyone Vis vedlegget 282468

Fant dette bilde på google, om det kan være til noe hjelp?

Vedlegg

• Uten navn.png
    Uten navn.png
    538,2 KB · Visninger: 67
Var på nippet til å gi opp hele denne pp-en, men nå har håpet steget et hakk. Har fått el-slim, nå mangler bare positiv el-test. Fikk lagt inn aksjer nå i kveld, og er fornøyd om det blir en runde til ila helgen. Tenk om gyn-timen midt i januar kan bli en tidlig ul-time isteden. :smiley-angelic001

Ååh skjønner ! Det er veldig lett og overtenke og kan tenke det er frustrerende . Sender deg en klem jeg :Heartpink jeg sender deg masse masse babystøv. Får bare fortsette å teste evt . Man blir jo helt smårar av all denne testingen også :love7
Får jo bare håpe vi traff el hvis den har vært :Heartred Var negativt idag også, og er jo imorgen jeg har forventet el etter gjennomsnittet. Idag var det iaf ingenting el-slim :/

Usj, fortsatt veldig negative el tester her Skjønner ikke annet en at el var veldig tidlig på'n:banghead:
Jeg håper virkelig at jeg tar feil ikke så veldig gira på å vente sååå lenge til neste gang. :(
Samme greia hos meg! Tingen er at vi ikke hadde så mye sex før jeg trodde el næma seg heller, så jeg er redd vi bomma litt hvis jeg allerede har hatt el :(

Var på nippet til å gi opp hele denne pp-en, men nå har håpet steget et hakk. Har fått el-slim, nå mangler bare positiv el-test. Fikk lagt inn aksjer nå i kveld, og er fornøyd om det blir en runde til ila helgen. Tenk om gyn-timen midt i januar kan bli en tidlig ul-time isteden. :smiley-angelic001
Samme her! El-slim uten positiv test, gyntime i jan :) Krysser fingrene for oss!!

3 dpo idag, igjen. Ff flyttet meg tilbake en dag, spent å se hva som skjer imorgen :hilarious:

Ha en fin dag, damer! :happy:

Vedlegg

• 15B181E9-CB34-47D5-A31C-A42278F99FCD.jpeg
    15B181E9-CB34-47D5-A31C-A42278F99FCD.jpeg
    745 KB · Visninger: 46
Stresset rundt idag med hetetokter , smerter i ryggen og på venstre side. Veldig godt med positiv EL- test på morgningen idag. Da blir det å prøve å få treff ikveld og i morgen kveld :angel8 Skulle vært gyldig fravær fra jobb for å prøve å lage barn :laughing025
Mange dager før ikm kan man prøve å teste ?:love7
Haha, da kunne jeg reist på jordomseiling:wideyed::hilarious:

Venter fremdeles i spenning på EL. Både testing og temping (første gang denne pp'en) :-) Ser ut som det går litt tregt, men håper at dobbel Letrozol-kur gjør sitt!

Samme greia hos meg! Tingen er at vi ikke hadde så mye sex før jeg trodde el næma seg heller, så jeg er redd vi bomma litt hvis jeg allerede har hatt el :(
November er en kjip måned, ass. På omtrent alle måter, også i senga. Skulle vært obligatorisk med el i romjul, påske og gjennom hele sommerferien. Det hadde nok gjort susen! :D

Det er så kjedelig! Hadde litt stigning i går og i dag på El testen. Men føler liksom kroppen min er i dpo land :woot: Blir helt snurr i hodet av det her :hilarious:

Nei, nå skjønner jeg ingenting. Kroppen er i dpo.. Men el testene har plutselig blitt litt sterkere? Jaja, får bare fortsette å teste da.. :laughing005
IMG_20181207_101453.jpg

Er denne positiv eller negativ ? Hadde positiv EL test Igår :) men syns den ser litt negativ ut nå. Så lurer egentlig på om egget har sleppi :love017

Vedlegg

• 1FE0AE47-9311-426E-8349-D030D40892B8.jpeg
    1FE0AE47-9311-426E-8349-D030D40892B8.jpeg
    639,7 KB · Visninger: 65
6dpo og allerede mistet håpet pga et skikkelig fall i hvilepuls i dag :shifty: Er ikke nødvendigvis håpløst forde men alt av håp bare forsvant ! :wtf: (men ikke sett meg på tr helt enda :facepalm:)

*mental case*:sour:

Dere som fikk positiv eggløsningstest. Hvor lenge var den positiv? Hvor mange dager altså. ☺️

Back
Topp