❄️ IKM UKE 51 ❄️

Jo den kan plutselig stige veldig kjapt, så ikke mist motet!! :) Mine tester blir derimot svakere og svakere, og temper over 36 (pleier å ligge rundt 35,6) så er livredd for at jeg allerede har hatt el før jeg begynte å legge aksjer :oops: Haaaater uregelmessig syklus!!

La oss inderlig håpe at kroppen bare spiller deg et puss, og at den plutselig dukker opp!

Stresset rundt idag med hetetokter , smerter i ryggen og på venstre side. Veldig godt med positiv EL- test på morgningen idag. Da blir det å prøve å få treff ikveld og i morgen kveld :angel8 Skulle vært gyldig fravær fra jobb for å prøve å lage barn :laughing025
Mange dager før ikm kan man prøve å teste ?:love7

Jo den kan plutselig stige veldig kjapt, så ikke mist motet!! :) Mine tester blir derimot svakere og svakere, og temper over 36 (pleier å ligge rundt 35,6) så er livredd for at jeg allerede har hatt el før jeg begynte å legge aksjer :oops: Haaaater uregelmessig syklus!!

Satser på det, men har en mistanke om den kommer neste uke :yuck: første pp at jeg temper, så er usikker hva som er «normalt» for meg, men har ligget over 36 siden cd2 :wtf:

Last edited:
Kan snu veldig fort. Gjorde det på meg. Har du noen andre tegn til EL da ? :happy7

Satser på det, men har en mistanke om at den kommer neste uke.. om el kommer i det hele tatt.. :sorry: Hadde flere tegn til el tidligere uka, men lite av det i dag :yuck:

Er det lov å linke til andre forum? For jeg fant en intr. liste for en mnd tid siden. Og jeg tviler liksom litt på det, men alikevel, det er ikke usannsynlig. :smiley-bounce022 Den er HER.
Leste faktisk en artikkel her for litt siden Husker ikke helt hvor. Men i den står det faktisk at noen få kan kjenne når egget er på vei til livmor :) Altså at noe "uvanlig" er i ferd med å skje. Noen er mer sensitive enn andre. Denne pp har mest sannsynlig el vært når mannen har vært borte. Noen av dpo symptomene er på plass, pms symptomer. Men de to kjemiske jeg har hatt har uvanlige symptomer kommet allerde på 3dpo. Om det er reelt vet jeg ikke. Men det stod nå hvertfall :happy: kjenn og føl. Betyr bare at vi ønsker det :love7

Skulle hatt El i dag, men veldig negativ El test :( blir gal av all ventinga.. Prøvd så lenge nå så håpte virkelig den skulle sitte før jul! Hadde ikke sett for meg dette når nr 1 satt før jeg rakk å slutte på pilla :facepalm: baaah

Skulle hatt El i dag, men veldig negativ El test :( blir gal av all ventinga.. Prøvd så lenge nå så håpte virkelig den skulle sitte før jul! Hadde ikke sett for meg dette når nr 1 satt før jeg rakk å slutte på pilla :facepalm: baaah

Krysser fingre og tær for at den sitter akkurat denne mnd, perfekt måte å gå inn i det nye året på!

FD3A1004-2D23-4D32-8179-623ED8BF9B77.jpeg 0F5517F2-FF38-4A77-B077-5C5162316A3E.jpeg FD3A1004-2D23-4D32-8179-623ED8BF9B77.jpeg 0F5517F2-FF38-4A77-B077-5C5162316A3E.jpeg Så hyggelig at vi er så mange her Jeg fikk positiv strimmeltest i dag tidlig og kanskje hakket mindre positiv i kveld sammen med blinkende smilefjes. Kjekt det men meget forvirrende... noen tanker? Den første er fra i dag tidlig. De ble langt inn to ganger begge to, vet ikke hvorfor

Vis vedlegget 282444 Vis vedlegget 282445 Vis vedlegget 282444 Vis vedlegget 282445 Så hyggelig at vi er så mange her Jeg fikk positiv strimmeltest i dag tidlig og kanskje hakket mindre positiv i kveld sammen med blinkende smilefjes. Kjekt det men meget forvirrende... noen tanker? Den første er fra i dag tidlig. De ble langt inn to ganger begge to, vet ikke hvorfor
Kan jo tenkes du har drukket en del iløpet av de timene eller at det ikke har gått nok timer imellom bare ? :happy:

Usj, fortsatt veldig negative el tester her Skjønner ikke annet en at el var veldig tidlig på'n:banghead:
Jeg håper virkelig at jeg tar feil ikke så veldig gira på å vente sååå lenge til neste gang. :(

La oss inderlig håpe at kroppen bare spiller deg et puss, og at den plutselig dukker opp!
Får da virkelig håpe det :) når venter du EL, eller har du hatt det ? :Heartpink

Har uregelmessig syklus, så ikke godt å si. Kan være hele denne uka egentlig, men har satt meg på EL 8/12 mtp min gjennomsnittssyklus som er på 38 dager. Men testene mine blir bare svakere og svakere ser det ut til, og jeg tror jeg hadde el-slim CD20 (er nå CD23), hadde jo en liten kjappis den dagen da, men føler bare vi skulle lagt litt aksjer før det også hvis det var da jeg hadde el :eek: Huff jeg overtenker

Satser på det, men har en mistanke om den kommer neste uke :yuck: første pp at jeg temper, så er usikker hva som er «normalt» for meg, men har ligget over 36 siden cd2 :wtf:
Er det første pp du tester da? De gangene jeg har testet så har LH-stigningen kommet veldig brått og plutselig, fra nesten ingen strek til kjempesterk. Så det at dine er svake nå trenger absolutt ikke å bety noe :) Kan også være forskjellig fra syklus til syklus.

Huff, jeg har vært prøver en gang tidligere med en ex for noen år siden.. Da prøvde vi i 3 år uten at det gikk. Jeg ble utredet og fikk kontrast gjennom eggledere for å se om de var tette, men alt var heldigvis fint med meg.
Til tross for at dette bare er pp1 med min nye mann(vi har vært sammen i snart 4 år, så forholdet er ikke helt ferskt altså), så kjenner jeg at jeg er litt engstelig for 3 nye prøveår eller mer med all denne ventingen..
Krysser fingrene for at jeg og mannen er perfect match på dette området også :love7
Godt å lufte litt tanker, ble plutselig mye lettere:smiley-bounce012

Har uregelmessig syklus, så ikke godt å si. Kan være hele denne uka egentlig, men har satt meg på EL 8/12 mtp min gjennomsnittssyklus som er på 38 dager. Men testene mine blir bare svakere og svakere ser det ut til, og jeg tror jeg hadde el-slim CD20 (er nå CD23), hadde jo en liten kjappis den dagen da, men føler bare vi skulle lagt litt aksjer før det også hvis det var da jeg hadde el :eek: Huff jeg overtenker

Ååh skjønner ! Det er veldig lett og overtenke og kan tenke det er frustrerende . Sender deg en klem jeg :Heartpink jeg sender deg masse masse babystøv. Får bare fortsette å teste evt . Man blir jo helt smårar av all denne testingen også :love7

Jeg lurer på om jeg også hadde EL tidlig denne pp. Jeg sjekket forje mnd, før prøvingen begynte, og da var EL 3 dager senere enn forventet. Har ca 28dager syklus og EL midt i.
Jeg hadde murringer og MYE slim på søndag, CD 11 :rolleyes: Begynte å teste etter EL på mandag, men har hatt bare blenda tester, morgen og kveld (se bilde). Forventet EL var i dag, men kan jo hende den er forsinket denne gangen også :wideyed: Eller så var det i helga fordi jeg føler lissom at slimet er mindre og mer hvit lotion også....
Noen som vet hvor lang tid det tar fra EL til testen er helt blenda? :anyone Snapchat-836771243.jpg

Back
Topp