❄️ IKM UKE 51 ❄️

Han ga det til meg skikkelig forresten. To ganger. :smiley-bounce022 :love017

Dobbelt gardering:woot:, krysser for at det blir klaff for dere ❤

Hei. :smiley-angelic003 Prøver meg her jeg. Fikk første mens 22 november etter p-pille slutt. Jeg har positiv eggløsningstest på billigtest idag, men slår ikke helt ut på clearblue enda. Så virker som syklus er så og si normal siden jeg er på dag 14 idag :smiley-ashamed008 har en nydelig gutt på 6 år fra før som jeg fikk til på pp2:Heartblue Nå har jeg ny mann jeg har vært sammen med i 3 år . Jeg er forresten 29 år. Håper på mange spennende og fine samtaler sammen med dere fremover :dummy:

Velkommen hit, har også én gutt på 6 år som ønsker seg veldig et søsken til. Lillebror på 4 har ingen formening rundt det, ikke interessert i to yngste søskenbarn under 1 år heller:laughing025 lykke til med prøvinga :Heartred

Dobbelt gardering:woot:, krysser for at det blir klaff for dere ❤

Velkommen hit, har også én gutt på 6 år som ønsker seg veldig et søsken til. Lillebror på 4 har ingen formening rundt det, ikke interessert i to yngste søskenbarn under 1 år heller:laughing025 lykke til med prøvinga :Heartred

Tusen takk :Heartred veldig hyggelig å være i ett forum man kan snakke med noen . Vært i samtaler med jordmor osv før vi begynte å prøve pga tøff fødsel. Så tok meg litt tid til å begynne å prøve :Heartred så koselig da :D min seksåring vil også bli storebror, noe jeg forstår veldig godt :love7 lykke til med prøvingen , og gleder meg til å se oppdateringer :love017

Har lest igjennom hele innlegget her :D må virkelig si at dere virker som noen skikkelig hyggelige damer :gen053 gleder meg til å følge dere videre og sender masse babydryss til dere :love017:love017

God dag jenter :smiley-angelic003 fikk endelig smilefjes på clearblue idag :smiley-bounce022 eggløsning på dag 15 første måneden etter p pille slutt. Syns det virker bra iallefall :smiley-bounce012 ha en fin dag :love017

Vedlegg

• 537CA370-CB85-441C-828E-EC516B6637FB.jpeg
    537CA370-CB85-441C-828E-EC516B6637FB.jpeg
    808,3 KB · Visninger: 70
3dpo så nå begynner analysering av alle kroppens signaler.. har hatt mye vondt i magen de siste dagene, men det er jo veeeldig tidlig, og hadde det før el også så er mest sannsynlig tilfeldig:yuck:
Hvordan går det med dere andre?

Hvordan går det med dere andre?

Idag er jeg 1 dpo, og idag har jeg vært kvalm. Men det var jeg på tirsdag også, og da hadde jeg ikke hatt sex på 6 dager. Alikevel tenker jeg at, "idag er jeg kvalm fordi jeg er blitt befruktet." :laughing021 Det er jo såååå teit, at det er komisk. Går det ann liksom, da vil man virkelig kjenne på at man er gravid!

Idag er jeg 1 dpo, og idag har jeg vært kvalm. Men det var jeg på tirsdag også, og da hadde jeg ikke hatt sex på 6 dager. Alikevel tenker jeg at, "idag er jeg kvalm fordi jeg er blitt befruktet." :laughing021 Det er jo såååå teit, at det er komisk. Går det ann liksom, da vil man virkelig kjenne på at man er gravid!

Jeg har også hele dagen kjent etter kvalme, ømme bryster og magesmerter.. Vært minste roml i magen blir sett på som et positivt tegn :laughing002

5 dpo i dag, det strekker og rumler i magen , men er sikkert for tidlig til at det har noen betydning , og har disse symptomene hver mnd :wacky::cat: MEN noe jeg ikke opplever hver mnd er noe jeg merket i går kveld/natt når jeg skulle sove, plutselig fikk jeg en varm brennende/sviende følelse i livmorområdet, å jeg måtte skifte stilling noen ganger da det begynte å bli ubehagelig.. var over på noen minutter , men veldig rart :wacky: ryker nok på første test til lørdag , 7 dpo .. da har jeg holdt meg lenge nok (ja jeg vet den er blenda uten tvil , er nok det resten av syklusen også, men med over 100 tester i hus tillater jeg meg det :wtf::playful:)

Er det lov å linke til andre forum? For jeg fant en intr. liste for en mnd tid siden. Og jeg tviler liksom litt på det, men alikevel, det er ikke usannsynlig. :smiley-bounce022 Den er HER.

Last edited:
Ordnet meg vip på ff, og etter litt justering fikk jeg den magiske krysset. Kjenner det er gode odds at det klaffer denne pp. Men samtidig noe inni meg er i tvil...
jaja, 3 dpo :hilarious: testedag 15.12 skal prøve, virkeligen prøve å holde meg til da... :shy:

Vedlegg

• 82543FEA-9014-4144-925C-D26271EEE376.jpeg
    82543FEA-9014-4144-925C-D26271EEE376.jpeg
    682,5 KB · Visninger: 63
Er det lov å linke til andre forum? For jeg fant en intr. liste for en mnd tid siden. Og jeg tviler liksom litt på det, men alikevel, det er ikke usannsynlig. :smiley-bounce022 Den er HER.
Hehe, kan relatere til mange av disse, men for min del er mye pms sak. Hadde til og med halsbrann de siste to cyklusene så vet ikke om alt stemmer.
Og heller tror ikke man kan merke noe på 1dpo, støl livmor kanskje har nokko men hard aksjeinnlegging å gjøre :hilarious: men ellers så tror jeg ikke man kan merke noe før egget er festet. Dvs 6-12dpo.

Etter egget blir sluppet så er hormon nivå høy uansett om den er befruktet eller ikke, først etter halve LF er gått kan man se, hvis progestr nivå synker så tr er på vei, holder den seg oppe, så er det sjanse :bookworm: skjønte det litt bedre nå som jeg temper.. så første 6-8 dager i dpo er helt lik som når vi ikke var prøvere, alt starter når egger fester seg og begynner å produsere hcg :computer005

Dagens test på morgenen.. kan ikke se for meg at el kommer i morgen :oops:

Vedlegg

• 34DFDFB4-DD0E-4A6D-86D2-F713257D6F7C.jpeg
    34DFDFB4-DD0E-4A6D-86D2-F713257D6F7C.jpeg
    331,4 KB · Visninger: 75
Hei. :smiley-angelic003 Prøver meg her jeg. Fikk første mens 22 november etter p-pille slutt. Jeg har positiv eggløsningstest på billigtest idag, men slår ikke helt ut på clearblue enda. Så virker som syklus er så og si normal siden jeg er på dag 14 idag :smiley-ashamed008 har en nydelig gutt på 6 år fra før som jeg fikk til på pp2:Heartblue Nå har jeg ny mann jeg har vært sammen med i 3 år . Jeg er forresten 29 år. Håper på mange spennende og fine samtaler sammen med dere fremover :dummy:
Hei og velkommen i gruppa! :happy: Hvis jeg skal sette deg opp på lista, blir dette riktig da:

HM89 - 29 - B2 - PP1 - EL 7/12 - IKM 21/12? :)

Dagens test på morgenen.. kan ikke se for meg at el kommer i morgen :oops:
Jo den kan plutselig stige veldig kjapt, så ikke mist motet!! :) Mine tester blir derimot svakere og svakere, og temper over 36 (pleier å ligge rundt 35,6) så er livredd for at jeg allerede har hatt el før jeg begynte å legge aksjer :oops: Haaaater uregelmessig syklus!!

Last edited:
God dag jenter :smiley-angelic003 fikk endelig smilefjes på clearblue idag :smiley-bounce022 eggløsning på dag 15 første måneden etter p pille slutt. Syns det virker bra iallefall :smiley-bounce012 ha en fin dag :love017
Jippi, da er det bare å hive seg rundt!! :D Håper jeg også får sånne snart :oops:

Vi har faktisk lagt aksjer hver dag siden etter siste dag i mensturasjon, bare for å være heeelt sikker på at vi traff el siden det er pp1. Det har så klart mannen vært strålende fornøyd med :laughing002 Så klart blir det annerledes om det hadde vært pp6, pp12 eller om vi hadde barn fra før.. Har også hørt det med å spare opp sæd, men ser det strides mellom gynekologer om dette så tenkte at da var vi hvertfall sikker:D

Back
Topp