Han ga det til meg skikkelig forresten. To ganger.![]()
![]()
Dobbelt gardering
, krysser for at det blir klaff for dere ❤Hei.Prøver meg her jeg. Fikk første mens 22 november etter p-pille slutt. Jeg har positiv eggløsningstest på billigtest idag, men slår ikke helt ut på clearblue enda. Så virker som syklus er så og si normal siden jeg er på dag 14 idag
har en nydelig gutt på 6 år fra før som jeg fikk til på pp2
Nå har jeg ny mann jeg har vært sammen med i 3 år . Jeg er forresten 29 år. Håper på mange spennende og fine samtaler sammen med dere fremover
![]()
Velkommen hit, har også én gutt på 6 år som ønsker seg veldig et søsken til. Lillebror på 4 har ingen formening rundt det, ikke interessert i to yngste søskenbarn under 1 år heller
lykke til med prøvinga 
Prøver meg her jeg. Fikk første mens 22 november etter p-pille slutt. Jeg har positiv eggløsningstest på billigtest idag, men slår ikke helt ut på clearblue enda. Så virker som syklus er så og si normal siden jeg er på dag 14 idag
har en nydelig gutt på 6 år fra før som jeg fikk til på pp2
Nå har jeg ny mann jeg har vært sammen med i 3 år . Jeg er forresten 29 år. Håper på mange spennende og fine samtaler sammen med dere fremover
lykke til med prøvingen , og gleder meg til å se oppdateringer
gleder meg til å følge dere videre og sender masse babydryss til dere
ha en fin dag

Det er jo såååå teit, at det er komisk. Går det ann liksom, da vil man virkelig kjenne på at man er gravid!

MEN noe jeg ikke opplever hver mnd er noe jeg merket i går kveld/natt når jeg skulle sove, plutselig fikk jeg en varm brennende/sviende følelse i livmorområdet, å jeg måtte skifte stilling noen ganger da det begynte å bli ubehagelig.. var over på noen minutter , men veldig rart 
)
testedag 15.12 skal prøve, virkeligen prøve å holde meg til da... 
skjønte det litt bedre nå som jeg temper.. så første 6-8 dager i dpo er helt lik som når vi ikke var prøvere, alt starter når egger fester seg og begynner å produsere hcg 
Hvis jeg skal sette deg opp på lista, blir dette riktig da: