❄️ IKM UKE 51 ❄️

Jeg gleder meg til å følge med på ferden din med babyklister! :D Gfjuice byr meg også helt imot, jeg styrter et glass til dagen og brekker meg kjempemasse etterpå. Blir ikke mer vant til det heller. Men hvis det gir meg baby så skal jeg gi det et forsøk!
Hehe, hva gjør vi ikke for å få et lite nurk :joyful:
Jeg håper babyklister er det som funker på meg, for jeg er ikke den beste når det gjelder tolmodighet.
Forje runde som tok 7pp for lillemor ble til, så prøvde jeg litt forskjellig, men ikke noe systematisk også funker det ikke den ene pp så prøver jeg noe nytt neste pp :facepalm: Men tenker å holde meg bare til babyklister nå ;)
 
Anine91 - 27 år - B1 - PP? - EL 09.12? - IKM 23.12

2. pp med Letrozol, og nest siste pp før IVF.

Da håper vi på et julemirakel!
Har aldri telt antall pp'er (men det er snakk om år og ikke måneder).
 
Hehe, hva gjør vi ikke for å få et lite nurk :joyful:
Jeg håper babyklister er det som funker på meg, for jeg er ikke den beste når det gjelder tolmodighet.
Forje runde som tok 7pp for lillemor ble til, så prøvde jeg litt forskjellig, men ikke noe systematisk også funker det ikke den ene pp så prøver jeg noe nytt neste pp :facepalm: Men tenker å holde meg bare til babyklister nå ;)
Haha ja man gjør ganske mye :hilarious: Mannen min bare flirer av meg når jeg hiver innpå med juice :rolleyes:
Satser på at spiren sitter etter denne pp'en med babylister da! :happy:
 
Anine91 - 27 år - B1 - PP? - EL 09.12? - IKM 23.12

2. pp med Letrozol, og nest siste pp før IVF.

Da håper vi på et julemirakel!
Har aldri telt antall pp'er (men det er snakk om år og ikke måneder).
Da håper vi letrozol gir dere verdens beste julegave i år :happy::Heartred
 
Anine91 - 27 år - B1 - PP? - EL 09.12? - IKM 23.12

2. pp med Letrozol, og nest siste pp før IVF.

Da håper vi på et julemirakel!
Har aldri telt antall pp'er (men det er snakk om år og ikke måneder).
Jeg teller heller ikke pp-er. Etter noen år blir det bare deprimerende. Satser på tidenes beste julegave på oss. :)
 
BRGN27 - 27 år - B1 - PP 6-7 - EL 5.12 - IKM 17.12

Jeg håper syklusen er tilbake til normalt nå, forje PP var alt på bærtur.. Gikk 6 dager over IKM, noen som aldri skjer. Har veldig stabil syklus på 28-29 dager. :)
 
Lillemy1- 24 år- B1- PP1- EL 03.12?- IKM 18.12

Helt ny her, gleder meg til å følge dere:)
BRGN27 - 27 år - B1 - PP 6-7 - EL 5.12 - IKM 17.12

Velkommen skal du være, både til forumet og ikm-gruppa! :happy:

Jeg håper syklusen er tilbake til normalt nå, forje PP var alt på bærtur.. Gikk 6 dager over IKM, noen som aldri skjer. Har veldig stabil syklus på 28-29 dager. :)

Det er så slitsomt og kjedelig når man blir forsinket! Selv har jeg ustabil syklus, men jeg blir aldri vant med å vente på tr de gangene jeg har lang syklus :shifty: Tester du etter el? :)
 
Det er så slitsomt og kjedelig når man blir forsinket! Selv har jeg ustabil syklus, men jeg blir aldri vant med å vente på tr de gangene jeg har lang syklus :shifty: Tester du etter el? :)

Jeg skal teste etter el med clairblue sine tester, de andre skjønte jeg ikke så mye av:smiley-ashamed004
Men om det blir mange prøveperioder, så spørs det om jeg gidder å investere så mye i eggløsningstester fra clairblue å heller går over til å ta temp..
 
Jeg skal teste etter el med clairblue sine tester, de andre skjønte jeg ikke så mye av:smiley-ashamed004
Men om det blir mange prøveperioder, så spørs det om jeg gidder å investere så mye i eggløsningstester fra clairblue å heller går over til å ta temp..
Digital? Jeg har også bestilt det denne pp'en, har tidligere burkt babyplan sine strimler :)
 
Digital? Jeg har også bestilt det denne pp'en, har tidligere burkt babyplan sine strimler :)

Ja, digital! Blir så spennende :smiley-bounce012
Hvilke kjerringråd bruker dere? Sex annenhver dag? Grapefruktekstrakt?
Prøvde grapefruktekstrakt selv en dag, men fikk litt vondt i magen, så vet ikke om det er noe for meg..
 
Det er så slitsomt og kjedelig når man blir forsinket! Selv har jeg ustabil syklus, men jeg blir aldri vant med å vente på tr de gangene jeg har lang syklus :shifty: Tester du etter el? :)

Vi har som oftest sex annen hver dag i det fruktbare vinduet. Logger alle sykluser i en app, og har gjort det i ett år nå. Men noen perioder blir det sex hver dag ;) Kommer jo litt an på hvor stressende hverdagen er eller ei. Jeg tar sink tabelletter, men vurdert å prøve grapefrukt. Jeg har testet etter EL noen av prøveperiodene. Men, føler jeg kjenner kroppen såpass godt at jeg kan se når eggløsning er på slimet.
 
Ja, digital! Blir så spennende :smiley-bounce012
Hvilke kjerringråd bruker dere? Sex annenhver dag? Grapefruktekstrakt?
Prøvde grapefruktekstrakt selv en dag, men fikk litt vondt i magen, så vet ikke om det er noe for meg..

Ble gravid med 1mann den på jeg drakk grapwfruktjuixe. Så prøver det igjen. Foreløpig ikke gått så bra, siden jeg er på pp6 men :rolleyes:
El kom ufattelig tidlig forrige pp, så nå tar vi høyde for at hele perioden etter tr er fruktbar:bookworm:
 
Ja, digital! Blir så spennende :smiley-bounce012
Hvilke kjerringråd bruker dere? Sex annenhver dag? Grapefruktekstrakt?
Prøvde grapefruktekstrakt selv en dag, men fikk litt vondt i magen, så vet ikke om det er noe for meg..

Jeg kommer nok til å teste med resten av mine babyplan fram til jeg ser stigning da, så begynner jeg med CB digital tror jeg :happy: Vi har sex annenhver/hver dag, alt etter hva vi orker :p Denne syklusen er første gang jeg drikker grapefruktjuice, smaker høgg! Men skal gi det en sjanse :p Ellers har jeg tenkt å ta solvipect også noen dager før el. Du da?

Vi har som oftest sex annen hver dag i det fruktbare vinduet. Logger alle sykluser i en app, og har gjort det i ett år nå. Men noen perioder blir det sex hver dag ;) Kommer jo litt an på hvor stressende hverdagen er eller ei. Jeg tar sink tabelletter, men vurdert å prøve grapefrukt. Jeg har testet etter EL noen av prøveperiodene. Men, føler jeg kjenner kroppen såpass godt at jeg kan se når eggløsning er på slimet.

Logger selv sykluser, temp og symtomer på fertilityfriend :p Har gjort det lenge, så har god oversikt. Syklusene mine er gjennomsnitlig 37 dager, men den kommer som regel aldri på dag 37!
 
I dag ramlet det et lass med babyplan g- og El- tester i postkassa ! :angelic: Gubben lurte på hva for noe spennende jeg hadde bestilt siden det var god størrelse på pakka, han bare himlet med øya å klappet meg på hodet når han så hva som var oppi:bag::oops:xsmile9:smiley-ashamed005:smiley-bounce015

Min gjør AKKURAT det samme! Hver gang jeg får en pakke "er det super baby piller det her eller?" Det var en gang bestilte jeg 4 esker med gravid vitaminer fra nettet for det var på salg og den ble sittende:laughing021
 
Jeg kommer nok til å teste med resten av mine babyplan fram til jeg ser stigning da, så begynner jeg med CB digital tror jeg :happy: Vi har sex annenhver/hver dag, alt etter hva vi orker :p Denne syklusen er første gang jeg drikker grapefruktjuice, smaker høgg! Men skal gi det en sjanse :p Ellers har jeg tenkt å ta solvipect også noen dager før el. Du da?



Logger selv sykluser, temp og symtomer på fertilityfriend :p Har gjort det lenge, så har god oversikt. Syklusene mine er gjennomsnitlig 37 dager, men den kommer som regel aldri på dag 37!

Siden vi er på første prøveperiode så er jeg litt usikker på når el er. Har ikke bitt meg merke i det. Har logget menstruasjon siden september, og den varierer med noen dager så jeg tror vi satser på sex hver dag for å være sikker dersom el plutselig er tidlig eller sen.
Rart hvor sakte dagene går når man venter på noe:p
 
Siden vi er på første prøveperiode så er jeg litt usikker på når el er. Har ikke bitt meg merke i det. Har logget menstruasjon siden september, og den varierer med noen dager så jeg tror vi satser på sex hver dag for å være sikker dersom el plutselig er tidlig eller sen.
Rart hvor sakte dagene går når man venter på noe:p
Tro meg, etter et par pp'er har man plutselig stålkontroll :p Man blir bedre kjent med kroppen sin mens man prøver, og det er jo positivt! :)
 
Min gjør AKKURAT det samme! Hver gang jeg får en pakke "er det super baby piller det her eller?" Det var en gang bestilte jeg 4 esker med gravid vitaminer fra nettet for det var på salg og den ble sittende:laughing021
Haha :gen014:excited001godt å høre de er fler ! Tror han er en god blanding av oppgitt og sjarmert av det styret mitt :wacky::rolleyes:
 
Kattedama - 28 år - B1 - PP1 - EL 10.12? - IKM 25.12

Min første post på forumet! Ser at jeg har nesten identisk nick med en annen her inne (kattedama!) - kaaaan bli plagsomt i lengden, jeg skal vurdere å bytte.

Har blitt enig med samboer for noen måneder siden nå at vi skal begynne å prøve på baby. Jeg har gått i Google-fella og nå allerede blitt helt besatt av eggløsning og IKM og vi har ikke begynt ordentlig å prøve en gang

Må prøve å slappe av! Sluttet med P-piller for en mnd siden og fikk første «ekte» mens på mange år nå i dag. Ble veldig glad for det, og håper syklusen er stabil.

Edit: neiognei ser at jeg har vært overivrig her, og egentlig burde befinne meg i en IKM uke 52-gruppe. Oops!
 
Back
Topp