❄️ IKM UKE 51 ❄️

Kattedama - 28 år - B1 - PP1 - EL 10.12? - IKM 25.12

Min første post på forumet! Ser at jeg har nesten identisk nick med en annen her inne (kattedama!) - kaaaan bli plagsomt i lengden, jeg skal vurdere å bytte.

Har blitt enig med samboer for noen måneder siden nå at vi skal begynne å prøve på baby. Jeg har gått i Google-fella og nå allerede blitt helt besatt av eggløsning og IKM og vi har ikke begynt ordentlig å prøve en gang

Må prøve å slappe av! Sluttet med P-piller for en mnd siden og fikk første «ekte» mens på mange år nå i dag. Ble veldig glad for det, og håper syklusen er stabil.

Edit: neiognei ser at jeg har vært overivrig her, og egentlig burde befinne meg i en IKM uke 52-gruppe. Oops!

Velkommen hit til forumet da! :) Datoen du har IKM er i uke 52, men du er selvfølgelig velkommen til å henge med oss i uke 51 også :happy:
Kjenner meg så igjen i det du skriver, jeg var helt lik før vi begynte å prøve :p Du kommer nok ikke til å bli mindre besatt av det heller :rolleyes: Om ikke annet så blir man iaf kjent med sin egen kropp og syklus da! Hehe.
 
Tror jeg hører hjemme her

Zazu - B2 - pp3 - EL ca 3-5/12 - IKM 17-19/12.

Blir spennende å se når El kommer. Skal ikke stå på testinga hvertfall :hilarious:
 
Velkommen hit til forumet da! :) Datoen du har IKM er i uke 52, men du er selvfølgelig velkommen til å henge med oss i uke 51 også :happy:
Kjenner meg så igjen i det du skriver, jeg var helt lik før vi begynte å prøve :p Du kommer nok ikke til å bli mindre besatt av det heller :rolleyes: Om ikke annet så blir man iaf kjent med sin egen kropp og syklus da! Hehe.

Jeg får følge med videre her ja :) Og virkelig helt sant det med å bli kjent med egen kropp og syklus! Jeg har aaaaldir holdt styr på egen syklus tidligere, og nå logges det i vei på apper og det som er! Hvor lenge har dere prøvd?
 
Jeg får følge med videre her ja :) Og virkelig helt sant det med å bli kjent med egen kropp og syklus! Jeg har aaaaldir holdt styr på egen syklus tidligere, og nå logges det i vei på apper og det som er! Hvor lenge har dere prøvd?
Jeg har faktisk alltid logget syklusen i appen, men det var utelukkende pga mensen siden jeg har så lange og ustabile sykluser. Da hadde jeg litt mer oversikt dersom jeg skulle gå over tiden. Men har aldri skjønt at det var sammenheng mellom magesmertene mine og el, eller lagt merke til el-slim og sånn :p Så har jo blitt mye mer kjent med egen kropp de siste månedene :) Vi har prøvd siden juli, blir pp5 nå denne runden :)
 
Karo91 - 27år - B1 - PP2/3 - EL 7.12 - IKM 20.12

Melder meg her inne enn så lenge :) så får vi se hvor lang syklus denne gangen blir :oops:
 
Når begynner dere med el-testene? tok ut spiral i september, og siden da har syklusen gått ned fra 34 dager til 31 forrige mnd. Nå vet jeg ikke helt om den er uregelmessig eller om den stabiliserer seg :smiley-ashamed004
 
Tror jeg hører hjemme her

Zazu - B2 - pp3 - EL ca 3-5/12 - IKM 17-19/12.

Blir spennende å se når El kommer. Skal ikke stå på testinga hvertfall :hilarious:
Riktig uke er det uansett :D Satt deg på 19/12, så håper vi på en enda tidligere overraskelse :)


Karo91 - 27år - B1 - PP2/3 - EL 7.12 - IKM 20.12

Melder meg her inne enn så lenge :) så får vi se hvor lang syklus denne gangen blir :oops:

Hvor lange sykluser har du? Har selv alt over 35 dager, men stort sett 38-40.

Når begynner dere med el-testene? tok ut spiral i september, og siden da har syklusen gått ned fra 34 dager til 31 forrige mnd. Nå vet jeg ikke helt om den er uregelmessig eller om den stabiliserer seg :smiley-ashamed004

Hmm da ville jeg begynt noen dager før CD 31 i tilfelle det kommer før :) Jeg pleier å begynne et par dager før forventet fertile dager, og i appene forventer de alltid før de faktisk kommer på meg :p
Rettelse: her tenkte jeg ikke før jeg skreiv! Du skal selvfølgelig ikke begynne et par dager før CD31 for el-testing:hilarious: Hvis du har 14 dagers lutealfase så har du el på cd 17, da hadde jeg kanskje begynt å teste 5 dager før cd17, så cd 12 :)
 
Last edited:
Når begynner dere med el-testene? tok ut spiral i september, og siden da har syklusen gått ned fra 34 dager til 31 forrige mnd. Nå vet jeg ikke helt om den er uregelmessig eller om den stabiliserer seg :smiley-ashamed004
Når jeg begynte å teste for EL begynte jeg å teste allerede på CD 9. Har veldig bestemt 28 dager syklus. Så fikk da EL på CD 15. Etter to mnd med EL på CD 15 begynte jeg å teste på CD 12 isteden for 9. :happy:
 
Hvor lange sykluser har du? Har selv alt over 35 dager, men stort sett 38-40.

- 39 og 55 hittil :wacky: slutta på p-piller i august. Temper denne måneden da :) kjøpt flere el tester, da jeg gikk tom forrige måned :joyful:
 
Hei. Siden jeg testet positiv på torsdag og fredag sist uke, men begynte å blø i slutten av helgen har jeg trolig hatt en kjemisk, så derfor usikker på om hvor tid jeg har EL og Ikm, men vist vi skal følge Glow app har jeg IKM 23.12

Lykke25 - B1 - PP9 - EL 09.12 - IKM ca 23.12
 
Hvor lange sykluser har du? Har selv alt over 35 dager, men stort sett 38-40.

- 39 og 55 hittil :wacky: slutta på p-piller i august. Temper denne måneden da :) kjøpt flere el tester, da jeg gikk tom forrige måned :joyful:
Åå så kjedelig!! Men det vil jo kanskje rette seg siden du slutta på pilla nylig. Jeg har ikke brukt hormonprevansjon på mange år, så jeg har bestilt time hos gyn hvis det ikke går denne ppen :)

Hei. Siden jeg testet positiv på torsdag og fredag sist uke, men begynte å blø i slutten av helgen har jeg trolig hatt en kjemisk, så derfor usikker på om hvor tid jeg har EL og Ikm, men vist vi skal følge Glow app har jeg IKM 23.12

Lykke25 - B1 - PP9 - EL 09.12 - IKM ca 23.12

Trist med kjemisk :Heartred Håper spira sitter denne gang, og velkommen skal du være i gruppa :happy:
 
Hei. Siden jeg testet positiv på torsdag og fredag sist uke, men begynte å blø i slutten av helgen har jeg trolig hatt en kjemisk, så derfor usikker på om hvor tid jeg har EL og Ikm, men vist vi skal følge Glow app har jeg IKM 23.12

Lykke25 - B1 - PP9 - EL 09.12 - IKM ca 23.12

Trist med kjemisk. Håper det blir tidenes flotteste julegave i år! :Heartred
 
Tenkte å starte el-testene i dag, og da passet det best å ta de med på jobb siden det passer best å teste kl. 16 hver dag. Etter at jeg var ferdig på jobb dro jeg innom kontoret til samboeren min for å gjøre testingen der siden de har toalett i nærheten, han har kontor sammen med en kollega. Når jeg kommer dit finner jeg ikke pakken med El-tester som jeg hadde lagt i en pose. Jeg spør samboeren min om det var noe mer i posen, han sier nei å spør hva jeg leter etter. Dette kan jeg så klart ikke si mens kollegaen hører på, å kommer ikke på noe i farten heller. Så svarer "Ingenting"
Sier jeg må ned i bilen en tur, og da spør han igjen, "Hva skal du der? Hva har du mistet?" Jeg er helt forfjamset, får jernteppe og svarer bare "Jeg må bare ned i bilen" og går fort ut.
Når jeg kommer i bilen finner jeg El testene heldigvis, og gjemmer de under genseren. Når jeg kommer opp spør han "Fant du?" og jeg svarer "nei..." Men han ser på genseren min at det er en firkantet eske som buler ut og smiler. Jeg presterer å brase ut i latter, han passelig rød :smiley-ashamed005og kollegaen skjønner ingen verdens ting stakkar:laughing021
 
Tenkte å starte el-testene i dag, og da passet det best å ta de med på jobb siden det passer best å teste kl. 16 hver dag. Etter at jeg var ferdig på jobb dro jeg innom kontoret til samboeren min for å gjøre testingen der siden de har toalett i nærheten, han har kontor sammen med en kollega. Når jeg kommer dit finner jeg ikke pakken med El-tester som jeg hadde lagt i en pose. Jeg spør samboeren min om det var noe mer i posen, han sier nei å spør hva jeg leter etter. Dette kan jeg så klart ikke si mens kollegaen hører på, å kommer ikke på noe i farten heller. Så svarer "Ingenting"
Sier jeg må ned i bilen en tur, og da spør han igjen, "Hva skal du der? Hva har du mistet?" Jeg er helt forfjamset, får jernteppe og svarer bare "Jeg må bare ned i bilen" og går fort ut.
Når jeg kommer i bilen finner jeg El testene heldigvis, og gjemmer de under genseren. Når jeg kommer opp spør han "Fant du?" og jeg svarer "nei..." Men han ser på genseren min at det er en firkantet eske som buler ut og smiler. Jeg presterer å brase ut i latter, han passelig rød :smiley-ashamed005og kollegaen skjønner ingen verdens ting stakkar:laughing021
Haha er ikke bare med denne testingen altså :hilarious: Jeg har flere ganger måtte målt tempen på naborommet til de vi sover hos, og håpe på at de ikke hører pipingen :rolleyes: Litt spennende med hemmeligheter, så skjønner de rundt oss tidsnok hvorfor vi var så rare :p Huff jeg presterte jo å si foran hele familien at jeg tok tempen hver morgen etter jeg våkna. Alle damene i familien lurte jo på om vi prøvde, men jeg sa jeg hadde lest det i boka gleden med skjeden, og syns det var interessant at tempen steig og sank i syklus :p Spørs om de gikk på den :nailbiting:
 
Åååå idag kjenner jeg på sommerfugler i magen når jeg tenker at vi kanskje kan være gravide til jul!! :happy: Er ivrig og har funnet ny giv etter skuffelsen fra forrige pp. Nå gleder jeg meg til å prøve, drikker grapefruktjuice til den store gullmedaljen og skal snart begynne med Solvipect også. Håper på en liten septemberbebis :dummy:
 
Åååå idag kjenner jeg på sommerfugler i magen når jeg tenker at vi kanskje kan være gravide til jul!! :happy: Er ivrig og har funnet ny giv etter skuffelsen fra forrige pp. Nå gleder jeg meg til å prøve, drikker grapefruktjuice til den store gullmedaljen og skal snart begynne med Solvipect også. Håper på en liten septemberbebis :dummy:

Jeg skal og prøve meg med hostesaft denne pp. Alt er verdt et forsøk! Hihi. Krysser alt jeg har for at vi får en fin julegave :dummy:
 
Jeg skal og prøve meg med hostesaft denne pp. Alt er verdt et forsøk! Hihi. Krysser alt jeg har for at vi får en fin julegave :dummy:
Håper vi får masse fruktbart el-slim denne gangen så vi blir gravide! :D
 
Back
Topp