❄️ IKM uke 5 ❄️

Jeg skjønner ingenting. Mensensmerter og mensen kom NÅ - 5 dager siden positiv eggløsningstest? :( Hvordan går det an??
Jaja - bedre lykke neste pp.

Masse lykke til alle sammen!:Heartred
 
Jeg skjønner ingenting. Mensensmerter og mensen kom NÅ - 5 dager siden positiv eggløsningstest? :( Hvordan går det an??
Jaja - bedre lykke neste pp.

Masse lykke til alle sammen!:Heartred
Åh så kjedelig :( det samme skjedde meg forje pp. Håper det klaffen neste pp! :)
 
Hiver innpå med ananas og gulrøtter i håp om at det skal feste seg en liten spire her nå :p tempen sank litt idag, håper det er en festedipp :D
 
Den dagen jeg fikk nesten positiv el-test fikk jeg negativ graviditetstest. Men siden har jeg hatt så sinnsykt ømme pupper/nipler, som jeg aldri har hatt og el før. Kan plutselig el gi nye symptomer nå? :confused:
 
Åh så kjedelig :( det samme skjedde meg forje pp. Håper det klaffen neste pp! :)

Fikk du også positive el tester bare noen dager før? Betyr det at lutealfasen min nå varte i 5 dager eller betyr det kanskje at el testene var feil?

Hadde klare symptomer på el - derfor jeg blir så usikker. Skjedde det samme deg?
 
Fikk du også positive el tester bare noen dager før? Betyr det at lutealfasen min nå varte i 5 dager eller betyr det kanskje at el testene var feil?

Hadde klare symptomer på el - derfor jeg blir så usikker. Skjedde det samme deg?
Ja det var ikke mange dagene etter ivartfall. Gynekologen min sa det muligens kom av vaksine nr 2, men jeg vet ikke om jeg tror på det. For den tok jeg for 4 mnd siden :p
 
Så gøy å høre! Hvor mye spise du? Hvor lenge? Hvor ofte? Fortell alt:D:D
Vet ikke om den hjalp alene men jeg spiste ca to ananas fordelt på hele dpo land, altså ca 1 ananas på en uke da ca :) spiste 1 gulrot hver dag, og trente lett (gikk turer, lettere cardio øvelser hjemme, og kroppsøvelser) denne pp har jeg ikke vært flink på treningsfronten, så får se om det er noen spire her denne gangen :p
 
Vet ikke om den hjalp alene men jeg spiste ca to ananas fordelt på hele dpo land, altså ca 1 ananas på en uke da ca :) spiste 1 gulrot hver dag, og trente lett (gikk turer, lettere cardio øvelser hjemme, og kroppsøvelser) denne pp har jeg ikke vært flink på treningsfronten, så får se om det er noen spire her denne gangen :p
Spennende! Takk for svar, håper den sitter for oss begge denne runden!:rolleyes:
 
Håper! Men tror ikke helt på det. Det var nesten verre å få positivt så tidlig fremover å få negativ. For synes det er litt mistenksomt å få strek allerede… :sorry:
Ikke tenk sånn! (skjønner det er lettere sagt enn gjort). Må ha festet seg veldig tidlig da, og kanskje eggløsning var bare en halv dag tidligere enn du tenker, er mulig :smiley-angelic002 Jeg har troen og sender babytanker din vei:love2
 
Endelig skjer det noe!!:woot: Gått å vært sur i går/dag fordi el ikke hadde tenkt å komme når jeg ville at den skulle:bored::hilarious:
Men gikk fra 0,20 i mårrest(06:00) til 0,61 nå i kveld:woot: Regner med peak i morgen og el på fredag, senest lørdag:bookworm:
Da får gubben komme hjem i lunsjen i morgen:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Og når skulle man slutte med solvipec i forhold til el? Ved peak?:bookworm:
 
Tror nok jeg hadde EL igår, selv om Flo sier idag! Bra jeg begynte å teste denne runden, negativ EL test idag :) Da er det bare å vente til testing, jeg er spent!
 
Endelig skjer det noe!!:woot: Gått å vært sur i går/dag fordi el ikke hadde tenkt å komme når jeg ville at den skulle:bored::hilarious:
Men gikk fra 0,20 i mårrest(06:00) til 0,61 nå i kveld:woot: Regner med peak i morgen og el på fredag, senest lørdag:bookworm:
Da får gubben komme hjem i lunsjen i morgen:hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg tok to tester i kveld, en på 0.32 og en på 0.62, håper det betyr at NOE er i gang og jeg får positiv test i mårra:hilarious::hilarious: Happy lunjshumps til dere:woot:
 
Endelig kryss på ff appen! Den mener jeg er 3 dpo, mens premom mener 5 dpo :wacky: ryker på en test imorgen uansett:hilarious: kan jo hende jeg er 5 dpo, si :p
 
3. dpo i dag og 9 dager til test enda:bored: Jeg skal heldigvis jobbe hver dag frem til testedag så da satser jeg på at tiden går fort:rolleyes: Har hatt mensmurringer av og på siden EL så håper ikke det er et dårlig tegn i og med at jeg hadde EL så sent.. gleder meg hvertfall til dere skal begynne å teste så jeg kan se!
 
Back
Topp