❄️ IKM uke 5 ❄️

Jeg hadde litt ustabile sykluser de første måneden etter prevansjonsslutt. Har enda ikke hatt el så tidlig som på dag 12. Har kommet mellom cd 15 og cd 20 her :happy:
Hadde el først Cd 14, men positiv test Cd 12 og Cd 13, derav utålmodigheten:hilarious: skal ta test igjen nå, har holdt meg lenge:hilarious:


Kjenner den frustrasjonen:mad: El cd 16 sist, med godt økende tester cd 15.
Cd 15 i dag og ikke tegn til noe som helst på testene:shifty: Men det var vel for godt til å være sant at el skulle komme så tidlig denne gangen og når det tidligere har vært cd 19-21.

Usj, orker ikke at det skal være så ustabilt:bag::angelic: Har ikke tålmodighet til det, men må jo bare ha det da:hilarious:



Edit: ingen positiv test i dag heller:bag::banghead:
 
Last edited:
Hadde el først Cd 14, men positiv test Cd 12 og Cd 13, derav utålmodigheten:hilarious: skal ta test igjen nå, har holdt meg lenge:hilarious:




Usj, orker ikke at det skal være så ustabilt:bag::angelic: Har ikke tålmodighet til det, men må jo bare ha det da:hilarious:



Edit: ingen positiv test i dag heller:bag::banghead:
Det ER slitsomt å vente:shifty::hilarious::hilarious:
Også mååååå man jo bare ta en test til for å sjekke, også går jeg halve dagen å tørster ihjel for bedre utslag på test:hilarious:
 
Er så mye tester her for tiden. Hele huset må testes hele tiden for corona!:bag: Et par dager hver mnd tar jeg graviditetstester. Og alt har kun en strek:banghead::angelic::hilarious::hilarious::hilarious:
Da er det egentlig ganske tilfredsstille med el tester, de viser ihvertfall en eller annen form for to streker:cool05
:goodnight
 
sykt vanskelig å vurdere dette med vaksine og EL. Men tenker kanskje det går bra siden du allerede har hatt EL? Dette må du nesten vurdere og kjenne etter selv! Kun du som bestemmer :)
Jeg ville ikke utsatt. Hvis du allerede har hatt EL så flyter jo egget rundt og vil ikke feste seg på en del dager. Så jeg vil nesten si at dette er den aller beste tiden. I tillegg slipper du å ta stilling til det mens du er gravid. Så jeg ville ikke utsatt :) (og gjorde det heller ikke da jeg tok vaksinen i DPO-land sist PP :) )
Slapp å ta valget tydeligvis, minstemann i huset fikk omgangssyken og må være hjemme med han. Da ble valget plutselig enkelt :p
 
Våknet klokken 5 av at jeg måtte på toalettet. Tok temperaturen. Hadde steget bitte litt, men ikke mye. Gikk på badet, fant frem kopp og test. Hadde null forventninger. Gjør meg ferdig på do, tørker meg, og der er det lyst rosa. Samme som tidligere pp’er, men denne gangen tre dager tidligere. Dette stemmer ikke tenker jeg, det må være tilfeldig. Begge gangen tidligere fikk jeg svak strek samme dag som rosa blødning.

Og nå… 6 dpo, får jeg denne? Asså, hva skjer? Jeg trenger ikke vri og vende for å se? Hvordan er det fysisk mulig? Jeg vet akkurat når jeg hadde eggløsning… Hvis dette reelt, så tror jeg ikke det før testen er betraktelig sterkere. Tror absolutt ikke på dette :arghh:

D7A1D7D8-5AC0-4B4E-B32B-9F70B9C6ABA0.jpeg
3A672178-07E1-4D68-9C15-C2929499DEB6.jpeg
 
Last edited:
Noe har skjedd med tappen her idag. Den er helt lukket, sist jeg var gravid var den faktisk litt åpen. Blæ, har ikke helt trua denne pp :wtf: fortsatt murringer som kommer og går, får smøre meg med tålmodighet fram til testing i helgen:yuck:
 
Våknet klokken 5 av at jeg måtte på toalettet. Tok temperaturen. Hadde steget bitte litt, men ikke mye. Gikk på badet, fant frem kopp og test. Hadde null forventninger. Gjør meg ferdig på do, tørker meg, og der er det lyst rosa. Samme som tidligere pp’er, men denne gangen tre dager tidligere. Dette stemmer ikke tenker jeg, det må være tilfeldig. Begge gangen tidligere fikk jeg svak strek samme dag som rosa blødning.

Og nå… 6 dpo, får jeg denne? Asså, hva skjer? Jeg trenger ikke vri og vrenge for å se? Hvordan er det fysisk mulig? Jeg vet akkurat når jeg hadde eggløsning… Hvis dette reelt, så tror jeg ikke det før testen er betraktelig sterkere. Tror absolutt ikke på dette :arghh:

Vis vedlegget 375703
Vis vedlegget 375704
Det er jo strek der, men voldsomt tidlig 6 dpo? Jeg hadde nok prøvd et annet merke senere i dag likevel:p Krysser fingrene:woot:
 
Det er jo strek der, men voldsomt tidlig 6 dpo? Jeg hadde nok prøvd et annet merke senere i dag likevel:p Krysser fingrene:woot:
Fikk denne for 30 minutter siden…Synes jeg ser noe her også? :facepalm:

Når jeg tørket meg denne gangen kom det mer blod, men brunt. Ikke mye, men mer enn i stad.
96CEEF6A-17E1-40AD-8548-9AC3935761BE.jpeg
 
Last edited:
Fikk denne for 30 minutter siden…Synes jeg ser noe her også? :facepalm:

Når jeg tørket meg denne gangen kom det mer blod, men brunt. Ikke mye, men mer enn i stad.
Vis vedlegget 375707
Åy så spennende!! Synes også at jeg kan se noe på begge testene dine:joyful: ser mange opplever skygge på babyplan, opplevde det selv også men etter fristen. Make Sure sine tester skal være ganske til å stole på så tenker at her er det absolutt håp:love7
 
Våknet klokken 5 av at jeg måtte på toalettet. Tok temperaturen. Hadde steget bitte litt, men ikke mye. Gikk på badet, fant frem kopp og test. Hadde null forventninger. Gjør meg ferdig på do, tørker meg, og der er det lyst rosa. Samme som tidligere pp’er, men denne gangen tre dager tidligere. Dette stemmer ikke tenker jeg, det må være tilfeldig. Begge gangen tidligere fikk jeg svak strek samme dag som rosa blødning.

Og nå… 6 dpo, får jeg denne? Asså, hva skjer? Jeg trenger ikke vri og vende for å se? Hvordan er det fysisk mulig? Jeg vet akkurat når jeg hadde eggløsning… Hvis dette reelt, så tror jeg ikke det før testen er betraktelig sterkere. Tror absolutt ikke på dette :arghh:

Vis vedlegget 375703
Vis vedlegget 375704
Må bare kommentere selv om jeg ikke er med i gruppa. Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Håper denne spiren sitter:love7 Det er tross alt størst sannsynlighet for det! Og det der må jo være babystrek!
 
Fikk denne for 30 minutter siden…Synes jeg ser noe her også? :facepalm:

Når jeg tørket meg denne gangen kom det mer blod, men brunt. Ikke mye, men mer enn i stad.
Vis vedlegget 375707
Fikk ikke med meg de andre kommentarene og at det fortsatt var tvil, men jeg har veldig troa med andre ord! Ser på mane sure testen også:happy:
 
Kjenner jeg ikke greier å la være å stresse over at vi ikke fikk lagt inn noen aksjer i går.. jeg fikk positiv EL test på søndag, og vi la inn aksjer på lørdag, søndag og mandag. Men hva om egget ikke slapp før i går.. altså tirsdag:oops: Tror dere det holdt om aksjene ble lagt inn dagen før? Det er vell ikke såå vanlig at egget først slipper etter 48 timer? Det er vell mest vanlig med 24? men så lever det jo litt også:arghh: Skulle helt sikkert ha lagt inn i går også:shifty:
 
Kjenner jeg ikke greier å la være å stresse over at vi ikke fikk lagt inn noen aksjer i går.. jeg fikk positiv EL test på søndag, og vi la inn aksjer på lørdag, søndag og mandag. Men hva om egget ikke slapp før i går.. altså tirsdag:oops: Tror dere det holdt om aksjene ble lagt inn dagen før? Det er vell ikke såå vanlig at egget først slipper etter 48 timer? Det er vell mest vanlig med 24? men så lever det jo litt også:arghh: Skulle helt sikkert ha lagt inn i går også:shifty:
Høres ut som dere har lagt inn mer enn nok med aksjer :love7
 
Kjenner jeg ikke greier å la være å stresse over at vi ikke fikk lagt inn noen aksjer i går.. jeg fikk positiv EL test på søndag, og vi la inn aksjer på lørdag, søndag og mandag. Men hva om egget ikke slapp før i går.. altså tirsdag:oops: Tror dere det holdt om aksjene ble lagt inn dagen før? Det er vell ikke såå vanlig at egget først slipper etter 48 timer? Det er vell mest vanlig med 24? men så lever det jo litt også:arghh: Skulle helt sikkert ha lagt inn i går også:shifty:
Det er nok veldig innafor! De liker jo best å vente disse soldatene:p
 
Kjenner jeg ikke greier å la være å stresse over at vi ikke fikk lagt inn noen aksjer i går.. jeg fikk positiv EL test på søndag, og vi la inn aksjer på lørdag, søndag og mandag. Men hva om egget ikke slapp før i går.. altså tirsdag:oops: Tror dere det holdt om aksjene ble lagt inn dagen før? Det er vell ikke såå vanlig at egget først slipper etter 48 timer? Det er vell mest vanlig med 24? men så lever det jo litt også:arghh: Skulle helt sikkert ha lagt inn i går også:shifty:
Ja, de lever jo opp til fem dager, så det bør gå helt fint :)
 
Fikk ikke med meg de andre kommentarene og at det fortsatt var tvil, men jeg har veldig troa med andre ord! Ser på mane sure testen også:happy:
Håper! Men tror ikke helt på det. Det var nesten verre å få positivt så tidlig fremover å få negativ. For synes det er litt mistenksomt å få strek allerede… :sorry:
 
Back
Topp