❄️ IKM uke 5 ❄️

Rekordlav temp i dag på 36,25. måtte ta den en gang til rett etter og da fikk jeg 36,27.
hadde varmet opp termometeret først, aldri hatt så lav måling før:bored:
0,57 på test, men ikke uvanlig for meg å få ganske lav måling på mårran så satser på økning/peak iløpet av dagen:p
 
Og der kom den:D
 

Vedlegg

  • 68DC4EFC-A7F8-4AE9-AA1B-6BE6C0171FFA.jpeg
    68DC4EFC-A7F8-4AE9-AA1B-6BE6C0171FFA.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 55
7 dpo. Fikk disse nå. Usikker på om det er stigning eller ikke..:confused005 Synes kanskje de er litt sterkere..

FA290B1D-3835-4F6B-B5A9-BF5F35AFC180.jpeg
 
Dette synes jeg er skikkelig bra streker til å være 7 dpo!:Heartred
Ja synes det er for godt til å være sant.. Har liksom fått svake skygger 9 dpo tidligere. Håper selvfølgelig det er positivt, og det betyr at egget virkelig har bestemt seg for å bli værende. Men nekter å få opp forventningene, tror ikke på det enda :(
 
Ja synes det er for godt til å være sant.. Har liksom fått svake skygger 9 dpo tidligere. Håper selvfølgelig det er positivt, og det betyr at egget virkelig har bestemt seg for å bli værende. Men nekter å få opp forventningene, tror ikke på det enda :(
Skjønner det kjempe godt ja! Håper du greier å bli litt glad snart likevel, for akkurat nå er du gravid:Heartred
 
7 dpo. Fikk disse nå. Usikker på om det er stigning eller ikke..:confused005 Synes kanskje de er litt sterkere..

Vis vedlegget 375811

Åh, så spennende!

Jeg er glad for at vi fikk lagt inn aksjer lørdag, søndag og tirsdag, for i går tok mannen 3.dosen og ble som vanlig skikkelig dårlig. Jeg tror og håper at el var på søndag, så da sier vi at jeg er 4dpo, selv om jeg egentlig har null forutsetninger for å spå eggløsningen etter sa :hilarious: Har kun gått etter utflod/magefølelse.

Etter sa dukket det forresten opp en del kviser på kjevepartiet. Googler og ser at kviser på haken som oftest skyldes hormonell ubalanse. De har blitt verre og flere de siste par dagene. Skal jeg ta det som et godt eller dårlig tegn? :scratch
 
Ja synes det er for godt til å være sant.. Har liksom fått svake skygger 9 dpo tidligere. Håper selvfølgelig det er positivt, og det betyr at egget virkelig har bestemt seg for å bli værende. Men nekter å få opp forventningene, tror ikke på det enda :(

Jeg syns også strekene ser sterke og fine ut, men forstår godt at du ikke tør å tro det helt enda. Jeg håper og tror den sitter denne gangen:Heartred:Heartred
 
Altså, 3 dpo og jeg har så mye luft i magen at det et flaut, jeg skjønner ikke hvor det kommer fra :wacky::eek:
 
Hei! Er ny til forumet :) tenkte å bli med da vi har prøvd en stund denne gang (gikk på første forsøk sist, så dette er en ny verden!)

• #Star - 31 - PP6 - B1 - EL ca. 17/1 - IKM 1/2
 
Hei! Er ny til forumet :) tenkte å bli med da vi har prøvd en stund denne gang (gikk på første forsøk sist, så dette er en ny verden!)

• #Star - 31 - PP6 - B1 - EL ca. 17/1 - IKM 1/2
Da er vi i samme båt. Er på PP4 selv :)

(Tror for øvrig det skal stå B2, hvis det barn nummer to dere prøver på :) )
 
Hei! Er ny til forumet :) tenkte å bli med da vi har prøvd en stund denne gang (gikk på første forsøk sist, så dette er en ny verden!)

• #Star - 31 - PP6 - B1 - EL ca. 17/1 - IKM 1/2
Velkommen hit til forumet :joyful:
 
Kan noen svare meg/bekrefte at det ikke bare er jeg som er spreng-kåt rundt el???:hilarious::bookworm::bored:
Jeg får virkelig ikke nok i ei lita uke:dead::happy093.:happy112
Ikke rukket å føle på det tidligere siden det har klaffet så fort, men nå er vi i pp5.
 
Kan noen svare meg/bekrefte at det ikke bare er jeg som er spreng-kåt rundt el???:hilarious::bookworm::bored:
Jeg får virkelig ikke nok i ei lita uke:dead::happy093.:happy112
Ikke rukket å føle på det tidligere siden det har klaffet så fort, men nå er vi i pp5.

Skulle ønske jeg hadde det sånn, men sjeldent (aldri?) jeg opplever det dessverre :meh: Hadde vært litt enklere med aksjelegging da :p
 
Blææ! Gikk på en stor godterismell ikveld! Jeg som skulle være flink å trene idag….:bored:
 
Kan noen svare meg/bekrefte at det ikke bare er jeg som er spreng-kåt rundt el???:hilarious::bookworm::bored:
Jeg får virkelig ikke nok i ei lita uke:dead::happy093.:happy112
Ikke rukket å føle på det tidligere siden det har klaffet så fort, men nå er vi i pp5.
Jeg har vært det siden el, men pleier ikke være det:dead:
 
Back
Topp