BabyyB
Flørter med forumet
Skal prøve å få litt mer vennlig utflod, har så mye kremete utflod som kan gjøre det vanskelig for sædcellene til å svømme [emoji4] Har hørt at slimløsende hostesaft kan hjelpe [emoji4]
Grapefruktjuice er også noe å prøve!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å få litt mer vennlig utflod, har så mye kremete utflod som kan gjøre det vanskelig for sædcellene til å svømme [emoji4] Har hørt at slimløsende hostesaft kan hjelpe [emoji4]
Åja, ok. Da krysser jeg fingrene for fine resultaterEr det som heter enkel sædprøve. Da er det hvertfall antall levende celler og mobilitet, tror kanskje de også ser etter om det er defekte sædceller. Er et ledd i utredningen etter over ett år som prøvere.
Prøve litt i pp3, men var det verste jeg noen gang har drikket, klarte bare i 5 dager før jeg orket ikke mer [emoji13] hostesaft går lettere ned her [emoji4]Grapefruktjuice er også noe å prøve!![]()
Prøve litt i pp3, men var det verste jeg noen gang har drikket, klarte bare i 5 dager før jeg orket ikke mer [emoji13] hostesaft går lettere ned her [emoji4]
Min ville ikke være nær den [emoji23] han smakte på den og spyttet det ut igjen [emoji23] den får du styre med selv sa han [emoji23]Haha, huff, da er det ikke så greit. Ble litt glad i det sist jeg, sikkert fordi det var veldig koselig når mannen kom og serverte meg den "magiske drikken"
Endelig ferdig med første TR etter MA i april, så nå er det bare å vente på EL...![]()
Endelig ferdig med første TR etter MA i april, så nå er det bare å vente på EL...![]()

Hadde MA/BO for 6 uker siden. Så no fikk jeg ein klump med blod og slim og kunne strekke den langt. Kan det være el slim ? Er så vanskelig når jeg ikkje veit første syklus etter MA/BO.