✩ IKM uke 23 ✩

Jeg er 45 år og kjøper dei på Ebay. Dei testene skal takast på syklus dag 2-3 og 7 dager etter det og 7 dager etter det. Jeg har i tillegg tatt FSH blodprøve på legekontoret som er fine.

Mitt siste barn var jeg 39 år. Vil ha ein til før jeg takker for meg men på normale måten.
Spennende. Takk for tips!! Krysser fingrene for oss

Ok, da håper jeg på lite bivirkninger, litt humørsvingninger skal jeg klare[emoji4]

Bruker du noen andre hjelpemidler? Temping, EL-tester?

Temper ikke, men brukte EL tester forrige pp.
Men fikk Ovitrelle sprøyte på dag 15 for å gi EL.
Og leste at da er det ikke vits med EL tester fordi sprøyten tilfører de stoffer man får i kroppen når man har EL og da blir testen positiv uansett. Så fra jeg tok sprøyten testet jeg ikke.
Men tenker å tester etter EL denne syklusen!

Temper ikke, men brukte EL tester forrige pp.
Men fikk Ovitrelle sprøyte på dag 15 for å gi EL.
Og leste at da er det ikke vits med EL tester fordi sprøyten tilfører de stoffer man får i kroppen når man har EL og da blir testen positiv uansett. Så fra jeg tok sprøyten testet jeg ikke.
Men tenker å tester etter EL denne syklusen!

Ok. Skal prøve meg på EL-tester igjen jeg også, har egentlig kuttet de ut siden jeg har fått positive tester gjennom hele syklusen og ingen EL (litt hormonkrøll ja). Og så prøver jeg å tempe.

Lykke til![emoji4]

Flere innpå her som ikke skal tempe eller teste et el?? [emoji2]

Har ikke testet i det hele tatt enda, er i pp4 nå [emoji4]
PP 4 her også vi har bestemt oss for å ha sex annenhver dag og håpe på at det holder [emoji57] tenker at jeg ikke skal prøve å kjenne etter alle mulige symptomer etter EL.. blir jo bare gal av det!

Min kjære er for å levere sædprøve i dag. Jeg er så spent på resultatet :-)

PP 4 her også vi har bestemt oss for å ha sex annenhver dag og håpe på at det holder [emoji57] tenker at jeg ikke skal prøve å kjenne etter alle mulige symptomer etter EL.. blir jo bare gal av det!
He tenkt å ha annenhver dag her også men tenkte å prøve hostesaft denne pp [emoji4]

Kan jeg spørre hva de ser etter?
Er det som heter enkel sædprøve. Da er det hvertfall antall levende celler og mobilitet, tror kanskje de også ser etter om det er defekte sædceller. Er et ledd i utredningen etter over ett år som prøvere.

Back
Topp