✩ IKM uke 23 ✩

Grapefruktjuice er også noe å prøve! :)
Prøve litt i pp3, men var det verste jeg noen gang har drikket, klarte bare i 5 dager før jeg orket ikke mer [emoji13] hostesaft går lettere ned her [emoji4]

Prøve litt i pp3, men var det verste jeg noen gang har drikket, klarte bare i 5 dager før jeg orket ikke mer [emoji13] hostesaft går lettere ned her [emoji4]

Haha, huff, da er det ikke så greit. Ble litt glad i det sist jeg, sikkert fordi det var veldig koselig når mannen kom og serverte meg den "magiske drikken"

Haha, huff, da er det ikke så greit. Ble litt glad i det sist jeg, sikkert fordi det var veldig koselig når mannen kom og serverte meg den "magiske drikken"
Min ville ikke være nær den [emoji23] han smakte på den og spyttet det ut igjen [emoji23] den får du styre med selv sa han [emoji23]

Hadde MA/BO for 6 uker siden. Så no fikk jeg ein klump med blod og slim og kunne strekke den langt. Kan det være el slim ? Er så vanskelig når jeg ikkje veit første syklus etter MA/BO.

Endelig ferdig med første TR etter MA i april, så nå er det bare å vente på EL... :)

Hadde MA/BO for 6 uker siden. Så no fikk jeg ein klump med blod og slim og kunne strekke den langt. Kan det være el slim ? Er så vanskelig når jeg ikkje veit første syklus etter MA/BO.

Det kan sikkert være det, men etter min MA fikk jeg også en sånn ganske stor slimklump ca 5 uker etterpå, eggløsning kom først en uke etter det igjen.

Jeg hadde MA, og fikk EL to uker etter :) Spottet litt brunt, men var ikke i tvil om at jeg hadde EL i tillegg.
Turte likevel ikke prøve siden vi fikk beskjed om å vente èn mens.

Ventetiden er så eeevig lang :wideyed:

Sniker en liten tå inn her, da jeg antar og håper kroppen er klar raskt igjen etter SA.

Hippol el 26. Mai (?) - ikm 9. Juni (?ini - pp4 - pp1 etter SA -)[emoji5]

Nå begynner vi å bli en fin gjeng her! Håper el og dpo går veldig bra, slik at vi får mange fine streker om en liten stund [emoji173][emoji173][emoji173][emoji2][emoji2][emoji2]

Back
Topp