✨ Terminliste ✨

B3ccy - 31 - B2(4) - 28.01 - usikkert
 
Jeg kan strykes. Er ganske sikker på at jeg fikk TR nå i kveld. Lykke til videre gjengen :love2
 
Vil du vente litt i tilfelle? :Heartred
Neida, bare stryk meg også kan jeg heller melde meg inn igjen dersom det plutselig skulle snu her. Jeg har allerede blødd ganske mye, så jeg har ikke så veldig stort håp om at det går veien denne gangen. Tester videre i en dag eller to før jeg gir meg, bare i tilfelle men teststreken har synkende trend. Kveldens strimmel var svakere enn alle foregående denne pp:Heartred
 
Neida, bare stryk meg også kan jeg heller melde meg inn igjen dersom det plutselig skulle snu her. Jeg har allerede blødd ganske mye, så jeg har ikke så veldig stort håp om at det går veien denne gangen. Tester videre i en dag eller to før jeg gir meg, bare i tilfelle men teststreken har synkende trend. Kveldens strimmel var svakere enn alle foregående denne pp:Heartred
Åneei så trist :Heartred Håper det går rette veien og at det går bra med deg:Heartred
 
Kan endre min termin til 21.01.24. Ble endret litt i dag etter time hos jordmor. :))
 
Sniker meg forsiktig inn her med en svaaak positiv test i dag! Har to spontanaborter bak med så vi får se hvordan det går, men jeg satser på at det går denne gangen! :D

Koalabjørn - 26 - B2 - ahus eller hjemmefødsel - 21.01
Du kan gjerne endre alderen min til 27. :happy:
 
Back
Topp