Må visst endre på termindatoen her, fikk tidlig ultralyd og var lengre på vei enn først antatt så ny termin er 13.01 enn så lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høreFikk påvist EXU med sprukken eggleder og ble hasteoperert i natt. Kan derfor fjernes fra lista.
Snakkast damer!
Vil du vente litt i tilfelle?Jeg kan strykes. Er ganske sikker på at jeg fikk TR nå i kveld. Lykke til videre gjengen
Neida, bare stryk meg også kan jeg heller melde meg inn igjen dersom det plutselig skulle snu her. Jeg har allerede blødd ganske mye, så jeg har ikke så veldig stort håp om at det går veien denne gangen. Tester videre i en dag eller to før jeg gir meg, bare i tilfelle men teststreken har synkende trend. Kveldens strimmel var svakere enn alle foregående denne ppVil du vente litt i tilfelle?
Åneei så trist Håper det går rette veien og at det går bra med degNeida, bare stryk meg også kan jeg heller melde meg inn igjen dersom det plutselig skulle snu her. Jeg har allerede blødd ganske mye, så jeg har ikke så veldig stort håp om at det går veien denne gangen. Tester videre i en dag eller to før jeg gir meg, bare i tilfelle men teststreken har synkende trend. Kveldens strimmel var svakere enn alle foregående denne pp
Foreløpig går det bra med meg, hannen tok det tyngre. Så lenge jeg har forumet her så får jeg luftet ting forløpende og det hjelper veldigÅneei så trist Håper det går rette veien og at det går bra med deg
Du kan gjerne endre alderen min til 27.Sniker meg forsiktig inn her med en svaaak positiv test i dag! Har to spontanaborter bak med så vi får se hvordan det går, men jeg satser på at det går denne gangen!
Koalabjørn - 26 - B2 - ahus eller hjemmefødsel - 21.01