Minibollini
Betatt av forumet
Minibollini - 34 - B3 - Viken - 06.01. (Menstermin, men tipper det blir nærmere 11.01.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de ville sette igang 23.12 men vi ville helst vente til nyttår om det ikke var noen fare. Så vi var på kontroll 4 ganger mellom 23.12 og 1.1Oj, og du hadde termin 5/1? Jeg er veldig spent på om denne babyen kommer 5/1 eller om h*n kommer tidligere eller senere. Gikk 11 dager over sist og ble igangsatt. Så om denne babyen kommer 5/1 så vil begge mine barn ha bursdag på samme dag
Skjønner du ville vente til etter nyttår om det ikke var noen fare. Er jo best for barnet også å ha tidlig på året jeg hadde termin 25/12 med første, men gikk 11 dager over og ble hadde en del kontroller etter termin. Blir spennende denne gangen da, for oss begge. Håpe barna våre får bursdag på hver sin dag og at vi rekke bursdagen til eldsteJa de ville sette igang 23.12 men vi ville helst vente til nyttår om det ikke var noen fare. Så vi var på kontroll 4 ganger mellom 23.12 og 1.1
Håper de to her får hver sin dag og att vi rekker feire tuppa 4 januar
Hihi, vi har samme termindatoEllix - 30 - B2 - 18.01
Har sett at me ligg likt dpo, men ser du står oppført på 19. januar?Hihi, vi har samme termindato
Så gøy! Identiske specs! 31 - B1 - Ålesund - 15/01Morromora - 31 - B1 - Ålesund - 15/01
Jeg som har skrevet feil, men det får bare væreHar sett at me ligg likt dpo, men ser du står oppført på 19. januar?
Er kallenavnet ditt "Identiske specs!"?Så gøy! Identiske specs! 31 - B1 - Ålesund - 15/01
Hva er termindato da? Så endrer jeg detJeg som har skrevet feil, men det får bare være
Hei! Neei, det er S-40515276 per nå, men har lagt inn «søknad» for å få noe mer overkommelig. Det må visst til godkjenning hos administrator. Kommentaren min var i sammenheng med at mitt svar også er 31 - B1 - Ålesund - 15/01Så gøy! Identiske specs! 31 - B1 - Ålesund - 15/01
Sliik ja! Legger deg inn midlertidig med det du har.Hei! Neei, det er S-40515276 per nå, men har lagt inn «søknad» for å få noe mer overkommelig. Det må visst til godkjenning hos administrator. Kommentaren min var i sammenheng med at mitt svar også er 31 - B1 - Ålesund - 15/01
18.januar 8 tallet var like atme 9 talletHva er termindato da? Så endrer jeg det
Åjja Endrer det18.januar 8 tallet var like atme 9 tallet
Liker nicket ditt, baby som er avleggeren?Avlegger’n - 27- B1- Trøndelag - 06.01
Takk! Det var det som var tanken ja!Liker nicket ditt, baby som er avleggeren?