Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes jeg ser noe!!!!6 dpo og klarte selvfølgelig ikke vente. Jeg har mange tester liggende så hvorfor ikke?
Er jo åpenbart ikke strek enda men føler likevel det er «noe»
Dette er forsøk på barn nr. 2 og jeg testa positivt 7 dpo ved forrige svangerskap. Vis vedlegget 397175
Ja dette blir en ny type test på selvkontrollenfor ikke snakk om enda mer fokus på å kjenne etter symptomer
![]()
Håper det har klaffet for degKan jo være noe progesteron produksjon i kroppen din?Er så jækla forstoppet! Og skjønner det ikke helt, for har gått strengt på knekkebrødkuren siden 2. januar, og da er det jo fiber til hvert jækla måltid! Kanskje jeg ikke drikker nok vann …
(det hormonet er med på å gjøre tarmene trenger)
men fortidig å få noe svar fra tester for min del.6 dpo og klarte selvfølgelig ikke vente. Jeg har mange tester liggende så hvorfor ikke?
Dette er forsøk på barn nr. 2 og jeg testa positivt 7 dpo ved forrige svangerskap. Vis vedlegget 397175

Kjøpt inn en haug av tester (kjipt for lommeboken), så nå kan en helg med testegalskap begynne![]()
Håper du får de magiske 2 strekeneBlir veldig spennende! Har liksom ikke noe feeling på verken det ene eller det andre, nå vil jeg bare viteWeeeee![]()
![]()
Håper du får de magiske 2 strekene
![]()

Blir veldig spennende! Har liksom ikke noe feeling på verken det ene eller det andre, nå vil jeg bare vite![]()

Ja enig, blir spennande å sjå i måro6 dpo og klarte selvfølgelig ikke vente. Jeg har mange tester liggende så hvorfor ikke?

Det er absolutt noe der ja6 dpo og klarte selvfølgelig ikke vente. Jeg har mange tester liggende så hvorfor ikke?

VelkommenHei.
Håper det er plass til ei til?
Kromkrom - 37 år - PP5 - B2 - EL 18.01 - IKM 26.01
Var innom butikken Normal og kjøpte en pakke der også jegKjøpt inn en haug av tester (kjipt for lommeboken), så nå kan en helg med testegalskap begynne![]()

Jeg kjøpte 2 pakker der hin dagen, de er ganske rævva tho, så har kjøpt tidlig metode og tidlig CB. Kjøpte også en vanlig pakke Make Sure. Så nå kan vi bare sette i gangVar innom butikken Normal og kjøpte en pakke der også jeg![]()

Kan jo være noe progesteron produksjon i kroppen din?(det hormonet er med på å gjøre tarmene trenger)
Jeg sliter med det samme om dagen..men fortidig å få noe svar fra tester for min del.