✨ IKM uke 4 ❤️

Er så jækla forstoppet! Og skjønner det ikke helt, for har gått strengt på knekkebrødkuren siden 2. januar, og da er det jo fiber til hvert jækla måltid! Kanskje jeg ikke drikker nok vann …

Ja dette blir en ny type test på selvkontrollen :p for ikke snakk om enda mer fokus på å kjenne etter symptomer :angelic:

Er litt gøy å kjenne etter symptomer også- nervepirrende spennende :love017 :happy119 Håper det har klaffet for deg❤️

Er så jækla forstoppet! Og skjønner det ikke helt, for har gått strengt på knekkebrødkuren siden 2. januar, og da er det jo fiber til hvert jækla måltid! Kanskje jeg ikke drikker nok vann …
Kan jo være noe progesteron produksjon i kroppen din? :smiley-angelic002 (det hormonet er med på å gjøre tarmene trenger)
Jeg sliter med det samme om dagen.. :smiley-ashamed004 men fortidig å få noe svar fra tester for min del.

6 dpo og klarte selvfølgelig ikke vente. Jeg har mange tester liggende så hvorfor ikke?:smiley-angelic002
Er jo åpenbart ikke strek enda men føler likevel det er «noe»:inpain:
Dette er forsøk på barn nr. 2 og jeg testa positivt 7 dpo ved forrige svangerskap. Vis vedlegget 397175

Synes jeg skimter en svaak strek❤️

I dag ble det ny test som var heeeelt snøhvit. 6-7 dpo i dag. Inbiller meg at puppene har blitt større og de har vært ømme i ett strekk fra mye tidligere enn normalt. Så nå bare hååååper jeg at det er en liten søtnos på vei og ikke bare innbildning fra meg.

6 dpo og klarte selvfølgelig ikke vente. Jeg har mange tester liggende så hvorfor ikke?:smiley-angelic002
Er jo åpenbart ikke strek enda men føler likevel det er «noe»:inpain:
Dette er forsøk på barn nr. 2 og jeg testa positivt 7 dpo ved forrige svangerskap. Vis vedlegget 397175
Ja enig, blir spennande å sjå i måro :woot:

7.dpo og jeg tripper etter at det skal bli søndag. Jeg har testet positivt 9.dpo i alle tre svangerskapene. Den som endte i Ma fikk jeg positiv digital 9dpo. Nedturen kommer til å bli stor om/når testen viser negativ....

Bare 7dpo, men synes jeg skimter noe?? Eller ?
D6FF5051-FE67-4A81-A503-E08C1640CBEA.jpeg

Back
Topp