✨ IKM uke 4 ❤️

Hei!

Jeg er også ny. Jeg vært innom å tittet litt i ny og ned, og syntes dere virker som en gjeng med bra damer :)

Septemberbebis - 25 - B2 - PP2 - EL 09.01 - IKM 24.01

Første PP forrige måned endte i kjemisk, og denne måneden dukket mange av de samme symptomene som forrige. Jeg har aldri hatt noe særlig med PMS plager, så har derfor hatt mistanke om at jeg er gravid igjen. Jeg skulle egentlig vente til mandag (IKM) før jeg skulle teste. Men det klarte jeg rett og slett ikke.

Testet idag. Først med CB early, men leste om så mange som fikk sterke skyggestreker på den i går kveld. Derfor ble jeg så usikker når dette dukket opp etter 2 minutter på testen, så jeg var nødt til å teste med en digital og da kom dette :nailbiting:

Nå er jeg skikkelig satt ut, og ja. Måtte bare lufte og få delt dette med noen!

Vedlegg

• E680E4CC-78C1-47C9-AAB6-DA75419EC2B5.jpeg
    E680E4CC-78C1-47C9-AAB6-DA75419EC2B5.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 176
  • 200DB74F-E896-43E1-AFB3-9C86790F2983.jpeg
    200DB74F-E896-43E1-AFB3-9C86790F2983.jpeg
    988 KB · Visninger: 175
Hei!

Jeg er også ny. Jeg vært innom å tittet litt i ny og ned, og syntes dere virker som en gjeng med bra damer :)

Første PP forrige måned endte i kjemisk, og denne måneden dukket mange av de samme symptomene som forrige. Jeg har aldri hatt noe særlig med PMS plager, så har derfor hatt mistanke om at jeg er gravid igjen. Jeg skulle egentlig vente til mandag (IKM) før jeg skulle teste. Men det klarte jeg rett og slett ikke.

Testet idag. Først med CB early, men leste om så mange som fikk sterke skyggestreker på den i går kveld. Derfor ble jeg så usikker når dette dukket opp etter 2 minutter på testen, så jeg var nødt til å teste med en digital og da kom dette :nailbiting:

Gratulerer så mye :love7

Jeg har fått litt skygge på babyplan sine tidligere. Men synes denne var sterkere enn skygge. Prøv å ta en ny igjen i dag tidlig og eventuelt igjen i kveld :Heartred
Tusen takk for svar ❤️ Tok en ny, var egentlig lik som i går, svak svak strek som kom før tidsfristen gikk ut men som blir noe mer tydelig jo mer den tørker. Tør ikke å håpe, redd det bare er skygge Får heller ta en ny om noen dager

Hei!

Gratulere :D Jeg har skrevet deg inn og satt deg på gravid:Heartred

Pleie du ha menssmerter så lenge før mens? Eg er kun plaga med "menssmerter" når eg er gravid :cool: hehe, off! Klare liksom ikkje heilt gi deg opp eg altså! Og du e tom for tidligtester og?:bag:

Ja, jeg sliter med sterke mensenssmerter. Svimte av på skolebussen da jeg gikk på skolen osv. Bruker paralgin forte for smertene, og det tar kun toppen. Kan få smerter opptil 4 dager før mens. Og de smertene får jeg ikke som gravid. Så er dessverre ikke gravid denne PP. Nå håper jeg bare TR kommer snart. For har så vondt i magen:bag: Har testet idag med tidlig stav fra BP og vanlig strimmel fra makesure- negative❤️

Hei!

Gratulerer så mye med spiren❤️

9/10 dpo og har ingen tidlig-tester denne mnd. Venter mensen 12/13 dpo siden jeg ikke går på progesteron denne runden.
Mulig jeg tester i morgen.
Tempen fortsetter bare å øke, skikkelig faktisk. Pleier ikke bekke over 36,75. Men nå er jeg oppe i 36,82!

Åååh, som jeg håper for deg :Heartpink :love017 :smiley-angelic001

CD28/11DPO:
Har så vondt i magen, og håper nå at tanta kan sette igang, så jeg ikke har vondt "uten grunn" :p kan få de dumme smertene 4 dager før mens, og nå har de holdt på i 2-3 dager allerede... Jeg har heldigvis paralgin forte som jeg
 kan ta om jeg trenger, men er ikke glad i den "rusen" de gir og de tar kun smertetoppene. Nå ønsker jeg bare å komme igang med en ny PP og nye muligheter:dance008 Regner med tempen går ned imorgen og videre nedover. Negative tester. Babyplan tidlig stavtest og makesure vanlig strimmel.
Håper dere får positive tester ila de neste dagene❤️
Screenshot_20230120_095242_FF App.jpg

Screenshot_20230120_095333_FF App.jpg

20230120_090247.jpg

Ja, jeg sliter med sterke mensenssmerter. Svimte av på skolebussen da jeg gikk på skolen osv. Bruker paralgin forte for smertene, og det tar kun toppen. Kan få smerter opptil 4 dager før mens. Og de smertene får jeg ikke som gravid. Så er dessverre ikke gravid denne PP. Nå håper jeg bare TR kommer snart. For har så vondt i magen:bag: Har testet idag med tidlig stav fra BP og vanlig strimmel fra makesure- negative❤️
Off, det hørtes ikkje godt ut ❤ stakkars deg! Ja då skjønne eg godt du har kontroll på at det va TR på vei. Veldig kjipt at det ikkje klaffa :( og ekstra kjipt med disse skyggene, dei e jo hinsides crazy!

9DPO og blenda tidlig test. Har ikke noe trua denne PP. Men like trist hver gang testen er hvit, uansett hvor lite troa man han :sorry:

Vedlegg

• 44A10544-D6F0-498B-BC94-2051E3E49EAD.jpeg
    44A10544-D6F0-498B-BC94-2051E3E49EAD.jpeg
    609 KB · Visninger: 68
Haha herregud dere, nå må jeg leve på å se på deres tester :shy: Mannen er bortreist til mandag ettermiddag og ønska så sterkt å bli med på testingen denne gangen. Hjelp det blir vanskelig å holde seg helt til 10 dpo :wacky:

Ojj, ja det skal godt gjøres å tøyle testetrangen:smiley-bounce022

Off, det hørtes ikkje godt ut ❤ stakkars deg! Ja då skjønne eg godt du har kontroll på at det va TR på vei. Veldig kjipt at det ikkje klaffa :( og ekstra kjipt med disse skyggene, dei e jo hinsides crazy!

Nei, det er så utrolig smertefullt:-/ Er skuffet over at det ikke gikk, men det var helg med unger og besøk, så fikk ikke lagt inn mer aksjer. Satser på at den sitter i neste pp❤️ De skyggene får jeg dessverre i hver pp..

Altså, det er SÅ stille i kroppen.. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Ikke fått PMS-humør enda, kanskje det er grunnen. Føler meg veldig rolig liksom :wacky: Har ingen symptomer på noe, kun ømme pupper. Det et veldig vanlig for meg før mens, da jeg var gravid med guttungen fikk jeg ikke ømme pupper som vanlig.. Såå for meg er det ikke et bra tegn med ømme pupper, men vi får se :wacky: Ny test I morgen tidlig, 7DPO.

6 dpo i dag og har ingen følelse på om det har gått eller ikke. Ingen spesielle symptomer, bare trøtthet, og det kan jo være andre grunner til også. Har hatt dramatiske drømmer som tegn før positiv test tidligere, og hadde en litt voldsom drøm natt til i går, men ingenting i natt.

Første test ryker på søndag, så får vi se utover neste uke :)

Back
Topp