Hvis du har mange, hvorfor ikke?Jeg har så lyst til å svi av en tidlig test i morgen tidlig. Er bare 6 dpo da. Skal, skal ikke?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du har mange, hvorfor ikke?Jeg har så lyst til å svi av en tidlig test i morgen tidlig. Er bare 6 dpo da. Skal, skal ikke?![]()
Oppdaga jo jeg har en ekstra pakke, så har to forskjellige typer med tidlig. Kanskje ta en av hverHvis du har mange, hvorfor ikke?Jeg har bare 2 tidlig, så tenkte i utgangspunktet en på lørdag og en på søndag, men kanskje jeg kjøper en tidlig CB også.

Go for it sier jeg! Tror jeg kjøper med meg en CB tidlig etter jobb, så kanskje jeg kan svi av en tidlig BP i morgen ogOppdaga jo jeg har en ekstra pakke, så har to forskjellige typer med tidlig. Kanskje ta en av hver![]()

Da testes vi i morgenGo for it sier jeg! Tror jeg kjøper med meg en CB tidlig etter jobb, så kanskje jeg kan svi av en tidlig BP i morgen og![]()

Ja, endelig i gangÅååh, gleder meg til dere skal teste imorgen![]()
Har ikke tro på noe strek i morgen, men litt gøy får man ha det mens man venter likevel 
Hvor mange dpo er du imorgen?Ja, endelig i gangHar ikke tro på noe strek i morgen, men litt gøy får man ha det mens man venter likevel
![]()

Er 7 dpo i morgen, så hiver meg med på testingenDa testes vi i morgen![]()
og har tenkt å bruke premom appen og velge fanen "other" slik som noen tipset om her et sted
kanskje appen greier å fange opp det jeg ikke ser selv med det blotte øyet?Går ann å få positiv test så tidlig, men ikke alle som får detJeg tok en test i dag. 7 dpo,den var ganske blenda.
Teit ass

Er det ingenting på den staven heller? Eg har vist fått ekstremt streksynDe var helt blenda, så satser på at neste PP er min turJeg er ved godt mot
![]()

6 dpoHvor mange dpo er du imorgen?Alltid deilig å slippe fri testetøsen
![]()
![]()
Jeg testet ganske tydelig 10 dpo med guttungen, men testet ikke tidligere fordi vi ikke prøvde å bli gravid. Det var med vanlig test, den hadde nok vært strek på dagen før også. Såå ingen forhåpninger, men tenker bare at "hvorfor ikke"
Er første PP, så er rimelig avslappet og kommer ikke til å bli skuffet om den ikke sitter.Er det ingenting på den staven heller? Eg har vist fått ekstremt streksyn![]()
Ligger med menssmerter i mage og korsryggen, så6 dpoJeg testet ganske tydelig 10 dpo med guttungen, men testet ikke tidligere fordi vi ikke prøvde å bli gravid. Det var med vanlig test, den hadde nok vært strek på dagen før også. Såå ingen forhåpninger, men tenker bare at "hvorfor ikke"
Er første PP, så er rimelig avslappet og kommer ikke til å bli skuffet om den ikke sitter.
Pleie du ha menssmerter så lenge før mens? Eg er kun plaga med "menssmerter" når eg er gravidHaha, nei, eller kanskje en skygge, de var ikke positive iallefallLigger med menssmerter i mage og korsryggen, så
venter bare på TR.

Men synes tempen synker litt og litt (kanskje bare jeg som overtenker også), dog veldig stabil på omtrent samme plass, bare litt og litt lavere. Får håpe den enten holder seg eller stiger
Jeg har fått litt skygge på babyplan sine tidligere. Men synes denne var sterkere enn skygge. Prøv å ta en ny igjen i dag tidlig og eventuelt igjen i kveldEr ny her! Aner ikke når jeg skal ha mensen da jeg sluttet på p-pillen på nyttårsaften. Blødde noen dager og tenkte jeg skulle ha EL nå, men ingen tegn til det. Svei av en tidlig-test bare for moro skyld i dag morges, og innenfor fristen kom det en veeeeldig svak strek som ble sterkere når testen tørket. Er det noen som har erfaring med skyggestreker på babyplan?
Vi har akkurat bestemt oss for å prøve etter en lang pause. Graviditet utenfor livmoren i 2018 og 2019 og påvist endo ved siste operasjon, hatt en pause fra prøving med studier og for å få alt som skjedde på avstand.