✨ IKM uke 4 ❤️

Åååh, gleder meg til dere skal teste imorgen:smiley-bounce015

Helt negativ, så nå venter jeg på TR :happy119
Jeg er klar og ønsker bare å sette igang med en ny PP:dance008

20230119_185802.jpg

Ja, endelig i gang :nailbiting: Har ikke tro på noe strek i morgen, men litt gøy får man ha det mens man venter likevel :playful:
Hvor mange dpo er du imorgen?❤️ Alltid deilig å slippe fri testetøsen :smiley-bounce012 :joyful:

Jeg tok en test i dag. 7 dpo, :p den var ganske blenda. :hilarious: Teit ass
Går ann å få positiv test så tidlig, men ikke alle som får det❤️ Håper det er strek på morgendagens test :Heartpink

Hvor mange dpo er du imorgen?❤️ Alltid deilig å slippe fri testetøsen :smiley-bounce012 :joyful:
6 dpo :playful: Jeg testet ganske tydelig 10 dpo med guttungen, men testet ikke tidligere fordi vi ikke prøvde å bli gravid. Det var med vanlig test, den hadde nok vært strek på dagen før også. Såå ingen forhåpninger, men tenker bare at "hvorfor ikke" :playful: Er første PP, så er rimelig avslappet og kommer ikke til å bli skuffet om den ikke sitter.

Er det ingenting på den staven heller? Eg har vist fått ekstremt streksyn :hilarious:

Haha, nei, eller kanskje en skygge, de var ikke positive iallefall :hilarious: Ligger med menssmerter i mage og korsryggen, så:p venter bare på TR.

6 dpo :playful: Jeg testet ganske tydelig 10 dpo med guttungen, men testet ikke tidligere fordi vi ikke prøvde å bli gravid. Det var med vanlig test, den hadde nok vært strek på dagen før også. Såå ingen forhåpninger, men tenker bare at "hvorfor ikke" :playful: Er første PP, så er rimelig avslappet og kommer ikke til å bli skuffet om den ikke sitter.

Håper på positive tester, om så ikke imorgen men ila de neste ukene❤️

Er ny her! Aner ikke når jeg skal ha mensen da jeg sluttet på p-pillen på nyttårsaften. Blødde noen dager og tenkte jeg skulle ha EL nå, men ingen tegn til det. Svei av en tidlig-test bare for moro skyld i dag morges, og innenfor fristen kom det en veeeeldig svak strek som ble sterkere når testen tørket. Er det noen som har erfaring med skyggestreker på babyplan?

Vi har akkurat bestemt oss for å prøve etter en lang pause. Graviditet utenfor livmoren i 2018 og 2019 og påvist endo ved siste operasjon, hatt en pause fra prøving med studier og for å få alt som skjedde på avstand.

Vedlegg

• 07C9274E-5514-4C3E-9068-578BFDCB8983.jpeg
    07C9274E-5514-4C3E-9068-578BFDCB8983.jpeg
    783,8 KB · Visninger: 145
Haha, nei, eller kanskje en skygge, de var ikke positive iallefall :hilarious: Ligger med menssmerter i mage og korsryggen, så:p venter bare på TR.
Pleie du ha menssmerter så lenge før mens? Eg er kun plaga med "menssmerter" når eg er gravid :cool: hehe, off! Klare liksom ikkje heilt gi deg opp eg altså! Og du e tom for tidligtester og?:bag:

6 dpo. Blenda test, som forventa :hilarious: Men synes tempen synker litt og litt (kanskje bare jeg som overtenker også), dog veldig stabil på omtrent samme plass, bare litt og litt lavere. Får håpe den enten holder seg eller stiger:smiley-angelic001
E8720B43-E637-4C8A-A4C5-9D635A10B744.jpeg
2ABE4AF8-A768-4C8A-93D2-BE75B990913F.jpeg

Er ny her! Aner ikke når jeg skal ha mensen da jeg sluttet på p-pillen på nyttårsaften. Blødde noen dager og tenkte jeg skulle ha EL nå, men ingen tegn til det. Svei av en tidlig-test bare for moro skyld i dag morges, og innenfor fristen kom det en veeeeldig svak strek som ble sterkere når testen tørket. Er det noen som har erfaring med skyggestreker på babyplan?

Vi har akkurat bestemt oss for å prøve etter en lang pause. Graviditet utenfor livmoren i 2018 og 2019 og påvist endo ved siste operasjon, hatt en pause fra prøving med studier og for å få alt som skjedde på avstand.
Jeg har fått litt skygge på babyplan sine tidligere. Men synes denne var sterkere enn skygge. Prøv å ta en ny igjen i dag tidlig og eventuelt igjen i kveld :Heartred

Back
Topp