✨ IKM uke 4 ❤️

Hm, ok :dead: Har sendt på legen melding nå, så ringer han sikkert opp i dag.

Nei, det har jeg ikke. Men må nok inn til gyn en tur for å sjekke litt mer og få flere forebyggende råd:bookworm:

Ja, alltid lurt å snakke med legen. På apoteket kan de være flinke å anbefale reseptfritt. Er ikke plaget selv, men vet det finnes kapsler (vagiatorer) med melkesyrebakterier (Vivag), melkesyreskylling og MultiGyn krem som kan være verdt å prøve, jevnlig bruk holder pH-verdien nede sånn at sopp ikke trives. Finnes også tamponger med melkesyrebakterier som er et bra alternativ under mens.

Der kom mensen som bestilt, to døgn etter at jeg satte siste progesterontablett. Man får vel glede seg over at noe i alle fall virker ;)
0DF23BD4-124A-4A2F-8D9D-2C6737B9EF3C.jpeg

Dette ser ikke bra ut... ingen mens enda, men ble littegran rosa på papiret i går kveld, tempen har droppa skikkelig og negativ g test. 10dpo, men kan være 9dpo også.
Vis vedlegget 397051

Så kjedelig når tempen synker slik, så vet man at det går mot en ny PP. Sender deg en stor klem❤️

CD27/10DPO:
Jeg er kvalm av og på, hatt store menssmerter siden igår kveld og føler meg ikke gravid. Tempen gikk ned idag... Så var igjen en PP ned sånne drittlurestreker :bag::arghh::bored:
Blir like skuffet hver gang det skjer:(De to øverste testene med 4 stk er tidligere 10mlu, de to under er 25mlu.
Overlay: den grønne er fra jeg ble gravid med E på 15 mnd,den blå er fra SA i desember, den lilla er fra en PP uten spire i oktober.
20230119_065743.jpg

20230119_084303.jpg

Screenshot_20230119_063405_FF App.jpg

Screenshot_20230119_063940_FF App.jpg

CD27/10DPO:
Jeg er kvalm av og på, hatt store menssmerter siden igår kveld og føler meg ikke gravid. Tempen gikk ned idag... Så var igjen en PP ned sånne drittlurestreker :bag::arghh::bored:
Blir like skuffet hver gang det skjer:(De to øverste testene med 4 stk er tidligere 10mlu, de to under er 25mlu.
Overlay: den grønne er fra jeg ble gravid med E på 15 mnd,den blå er fra SA i desember, den lilla er fra en PP uten spire i oktober.
20230119_065743.jpg

20230119_084303.jpg

Jeg vet om ei som har vist meg sin graf, hvor den gikk ned litt 10 dpo, så enda mer 11 dpo, den var nedenfor cover line, og opp igjen 12 dpo. Hun testet positiv 14 dpo. Ikke gi opp håpet enda :Heartred

Jeg vet om ei som har vist meg sin graf, hvor den gikk ned litt 10 dpo, så enda mer 11 dpo, den var nedenfor cover line, og opp igjen 12 dpo. Hun testet positiv 14 dpo. Ikke gi opp håpet enda :Heartred

Så søt du er som prøver å trøste meg❤️ Med mini på 15 mnd testet jeg negativt 10 dpo morgen, og svakt positivt 10dpo sent på kvelden❤️ Så vet jo at det går ann:smiley-ashamed005 Forrige PP testet jeg svakt positivt 9dpo, men ble jo en SA:( Fikk bare så sterke mensenssmerter igår kveld og de har vedvart idag også. Er så kvalm, men det kan jeg gjerne være rett før mens også:-/ Men er ved godt mot, altså:joyful: Har allerede bestilt 40 nye el-tester fra BP, 30 tidligtester fra BP og 30tidlig- og vanlig tester fra MS, og nye tester til CBA-MONITOREN:smiley-bounce012 Salvie-teen står klar til bruk i skapet også:dance008

Var sånn jeg fant ut av at jeg var gravid denne gangen. Alle de typiske dpo land symptomene jeg hadde var ikke tilstede :p og så begynte jeg å få mitt typiske gravid symptom: utflod! Og da var jeg sikker :D Kanskje det samme skjer deg.
Jeg har også økt utflod! Noe annet med utfloden som har vært karakteristisk?
Uææ så spennende :woot:

CD27/10DPO:
20230119_065743.jpg

20230119_084303.jpg

Skimte noko endo, men enig, burde definitivt vært sterkere med din stigningskurve:shifty: eg har endo håp for deg iallefall :love017

Skimte noko endo, men enig, burde definitivt vært sterkere med din stigningskurve:shifty: eg har endo håp for deg iallefall :love017

De var helt blenda, så satser på at neste PP er min tur:dance008:Heartpink:smiley-angelic001 Jeg er ved godt mot:joyful:

5 dpo i dag. Gleder meg sånn til jeg skal begynne å teste. Er fullt opp med jobb og diverse både i dag og i morgen, så tiden går heldigvis litt fortere da :hilarious:
Vis vedlegget 397052
Samme her, meg og mannen har avtalt testing lørdags morgen, tviler på å se noe men må jo bare begynne :playful: Har nada symptomer, så har ikke noe særlig feeling på positiv men..

Jeg har også økt utflod! Noe annet med utfloden som har vært karakteristisk?
Uææ så spennende :woot:
Jeg har i alle tre svangerskapene mine hatt masse utflod og så er den hvit. Blander mellom å være kremaktig og helt tyntflytende noen ganger. Har hendt flere ganger at jeg tror jeg driver og blør, løper på do og ser at det bare er masse utflod! :p og mot slutten av begge de to svangerskapene har jeg trodd at vannet har gått litt, men så har det vist seg st det bare var masse utflod. Haha

Jeg har i alle tre svangerskapene mine hatt masse utflod og så er den hvit. Blander mellom å være kremaktig og helt tyntflytende noen ganger. Har hendt flere ganger at jeg tror jeg driver og blør, løper på do og ser at det bare er masse utflod! :p og mot slutten av begge de to svangerskapene har jeg trodd at vannet har gått litt, men så har det vist seg st det bare var masse utflod. Haha
Hehe skjønner. Skal definitivt følge med :D

Kjørte på butikken å kjøpte test tidlig fra rfsu. Den var negativ. Holdt meg fra do-besøk fra 9-15 for å få mest mulig riktig resultat. Helt negativ, og blendahvit. Så Var garantert noe galt med testen i går.

Merker dette svir ekstra når jeg har prøveperiode 23. fikk håper i går og fallhøyden ble ekstrem i dag.

Men jeg har cravings og magesmerter så er bare å vente på mensen….

Samme her, meg og mannen har avtalt testing lørdags morgen, tviler på å se noe men må jo bare begynne :playful: Har nada symptomer, så har ikke noe særlig feeling på positiv men..
Spennende. Gleder meg til å se masse tester her inne fremover :hilarious:

Jeg har så lyst til å svi av en tidlig test i morgen tidlig. Er bare 6 dpo da. Skal, skal ikke? :hilarious:

Back
Topp