✨ IKM uke 4 ❤️

Nei, men jeg burde jo husket på det. For husker jo jeg har lest det, stakkars❤️ Var ikke meningen å rippe oppi noe eller gjøre deg lei deg❤️:smiley-angelic003Man ser at urinen på den nederste har vært sterkere, siden den er mer gul, tenker jeg! Kanskje det er grunnen til at den er sterkere?❤️ Håper selvsagt på spire i magen:smiley-angelic001:Heartpink

Ja, det kan godt hende det er derfor!:happy:

Regner ikke med det ville slått ut så tidlig hos meg uansett.

Får se utover helgen hva som skjer :woot:

Uff, jeg munsher på godteri og er såå sulten. Tror jeg trøstespiser litt:hilarious: Har dessverre ikke trua ikke på spire denne PP. Har kjøpt inn ny Salvie-te som står å venter på meg i skapet:p og er såå kvalm. Vanlig den kommer i lutealfasen før mens og.

Ja, det kan godt hende det er derfor!:happy:

Regner ikke med det ville slått ut så tidlig hos meg uansett.

Får se utover helgen hva som skjer :woot:

Jo, men kan jo hende det er pga spire også❤️ Håper nå veldig for deg❤️ Jaaa, gleder meg til å se masse positive tester her inne :love017 :smiley-bounce015

Fikk rosa på papiret nå så da våkner jeg vel til TR :arghh:
Åneeei, håper sånn i det lengste for deg :smiley-angelic001 :Heartpink Kan det være en uskyldig blødning som f.eks festeblødning?❤️

Jeg går på somac mot halsbrann, og det har hjulpet da jeg har slitt skikkelig med det. Men i dag kjenner jeg halsbrann, sure oppstøt og vært delvis kvalm. Lurer på om det er innbilning eller om det faktisk er noe i det :hilarious:

Åååh, håper:Heartred:love7:Heartpink

Soppinfeksjon for fult her :shifty:
Irriterer meg virkelig! Vet jeg var for dårlig på å opp på do etter sex denne el-runden, men får da være måte på!!
Starta kuren med krem, vaginalpille OG 200mg med diflucan tabeletter på mandag og synes symptomene bare blir verre:banghead: Tar også 100mg tabeletter daglig nå. Fatter ikke hvorfor det skal sette seg så "hardt" hver gang….
7/8 dpo i dag. Denne soppen ødelegger sikkert sjangsen for å bli gravid også:shifty:

Uff, jeg munsher på godteri og er såå sulten. Tror jeg trøstespiser litt:hilarious: Har dessverre ikke trua ikke på spire denne PP. Har kjøpt inn ny Salvie-te som står å venter på meg i skapet:p og er såå kvalm. Vanlig den kommer i lutealfasen før mens og.
Den salvieteen kan du berre senda øve her rekne eg med :cool: :hilarious:

Irriterer meg virkelig! Vet jeg var for dårlig på å opp på do etter sex denne el-runden, men får da være måte på!!
Starta kuren med krem, vaginalpille OG 200mg med diflucan tabeletter på mandag og synes symptomene bare blir verre:banghead: Tar også 100mg tabeletter daglig nå. Fatter ikke hvorfor det skal sette seg så "hardt" hver gang….
7/8 dpo i dag. Denne soppen ødelegger sikkert sjangsen for å bli gravid også:shifty:
Hmm, å ikke gå på do etter samleie skal ikke øke sjansene for sopp. Det er ivi det skal hindre. Men noen får veldig lett sopp i forbindelse med samleie, og noen får soppliknende symptomer pga hormonelle endringer. Dersom du opplever verre symptomer av behandling så kan det være en annen årsak enn sopp, jeg ville ha snakket med legen.

5 dpo i dag. Gleder meg sånn til jeg skal begynne å teste. Er fullt opp med jobb og diverse både i dag og i morgen, så tiden går heldigvis litt fortere da :hilarious:
04B8A5AD-B6FA-4FF5-866B-A4D81CF50E1E.jpeg

Jækla dritt det der, altså! Du har (etter å ha kvitta deg med deg gjennom medisiner) prøvd alt av sånt reseptfritt med melkesyrebakterier for å holde pH-verdien lav, eller?

Hmm, å ikke gå på do etter samleie skal ikke øke sjansene for sopp. Det er ivi det skal hindre. Men noen får veldig lett sopp i forbindelse med samleie, og noen får soppliknende symptomer pga hormonelle endringer. Dersom du opplever verre symptomer av behandling så kan det være en annen årsak enn sopp, jeg ville ha snakket med legen.
Hm, ok :dead: Har sendt på legen melding nå, så ringer han sikkert opp i dag.
Jækla dritt det der, altså! Du har (etter å ha kvitta deg med deg gjennom medisiner) prøvd alt av sånt reseptfritt med melkesyrebakterier for å holde pH-verdien lav, eller?
Nei, det har jeg ikke. Men må nok inn til gyn en tur for å sjekke litt mer og få flere forebyggende råd:bookworm:

Blenda test i dag :shy: Fortsatt myyyye murringer, nesten skikkelige menssmerter, bare 8-9dpo:pompus:
Blir sprø av dpo-land :p

Grafen stiger og stiger :D har hatt ømme bryster hver eneste syklus i dpo, men denne gangen merker jeg ingenting hittil.

Vis vedlegget 396992
Var sånn jeg fant ut av at jeg var gravid denne gangen. Alle de typiske dpo land symptomene jeg hadde var ikke tilstede :p og så begynte jeg å få mitt typiske gravid symptom: utflod! Og da var jeg sikker :D Kanskje det samme skjer deg.

Var nok falsk alarm i går…
Blendahvit på 6 timers morgenurin…
Og 10 dpo

Vedlegg

• 90E386D0-040B-4277-A01A-F26A4CE5062C.jpeg
    90E386D0-040B-4277-A01A-F26A4CE5062C.jpeg
    216,9 KB · Visninger: 76
Back
Topp