✨ IKM UKE 12 ✨

Fatter ingenting. Disse el-testene i grønn og rød rute, er alle tatt i dag. Testene i rød er en og samme test. Første to av de, er tatt innenfor 4 minutter, mens siste av de, er tatt ca 30 minutter senere.
De to i grønn rubrikk er også samme test, bare tatt bilde av på ulike tidspunkt.

Kan jeg stole på denne appen?

ikke lagt inn noen aksjer ennå :eek:

kanskje noe med lyset på bildene? keg pleier alltid ta ett par og se at de blir like
Og ta bilder mellom 5-20min etter de er tatt ikke når de er størknet
:)

Last edited:
Jeg hadde en ‘klump’ med slim søndag, etter det har jeg ikke hatt slim som jeg har sett.. har hatt smerter, og kjent at tappen har vært lav.

Kjenner ingenting nå etter EL, men er veldig overrasket hvis det er noe annet enn ‘forberedelse til TR’.
Har du tatt EL test?
Jeg hadde også en klump med slim på søndag, har hatt masse EL slim siden da som har tørket opp i dag. Men murrer fælt der nede nå. Har også latterlig ømme pupper

:sign17
kanskje noe med lyset på bildene? keg pleier alltid ta ett par og se at de blir like
Og ta bilder mellom 5-20min etter de er tatt ikke når de er størknet
:)

Ja, får ta ny test i morgen. Men antar at i dag var dagen....om det er eggløsning?!??? Hadde en SA for 2 uker siden.

Fikk uansett lagt inn aksjer nå nettopp:geek svøm, svøm, små soldater :sign19:sign17:sign19:sign17

Altså, joda, såe, neida.. Vi skulle da vente med å prøve på nr 2 til april/mai, men nå ligger visst alt til rette for at en nr 2 kan komme likevel :hilarious: Savner IKM-gruppe, så hiver meg inn til tross for at vi ikke var "aktive" prøvere denbe mnd :shy:

Lenge siden jeg har hatt en såå fin graf som denne syklusen #temping :D Om det ikke klaffer denne mnd, så hopper vi nok over en syklus :happy:

Lykke_lille93 - 28 - PP2 etter BO - B2 - EL 8.3 - IKM 21./22.3

Vedlegg

• Screenshot_20210312-074503_Natural Cycles.jpg
    Screenshot_20210312-074503_Natural Cycles.jpg
    18,8 KB · Visninger: 52
Altså, joda, såe, neida.. Vi skulle da vente med å prøve på nr 2 til april/mai, men nå ligger visst alt til rette for at en nr 2 kan komme likevel :hilarious: Savner IKM-gruppe, så hiver meg inn til tross for at vi ikke var "aktive" prøvere denbe mnd :shy:

Lenge siden jeg har hatt en såå fin graf som denne syklusen #temping :D Om det ikke klaffer denne mnd, så hopper vi nok over en syklus :happy:

koselig at du joiner :) veldig greit med disse ikm gruppene hvor man er ca likt i syklus med noen og kan dele tanker, erfaringer synes jeg
kan jeg spørre hvorfor dere ønsker hoppe over neste syklus? :)

:sign17

Ja, får ta ny test i morgen. Men antar at i dag var dagen....om det er eggløsning?!??? Hadde en SA for 2 uker siden.

Fikk uansett lagt inn aksjer nå nettopp:geek svøm, svøm, små soldater :sign19:sign17:sign19:sign17

Haha bra du fikk lagt inn! Krysser fingrene for deg :)
Jeg ble ganske frustrert av el test nå for fikk kjapp stigning og testet opp mot 0,70 (ettellerannet) også ny test på morning etterpå og da var den nede så jo kan jo ha gått glipp av toppen på kveld/natt der og ja ... hadde jo lagt inn aksjer, men ble bare så engstelig for at egg kanskje ikke har sluppet
Kan ikke og har ikke lest meg opp godt nok på alt dette enda. Lastet bare ned premom og bestilte tester :)

Vet noen hvordan jeg får opp graf i premom når jeg legger inn på others?
Jeg har lagt inn feil på easy@home og når jeg fjernet de derfra så ble grafen borte
Nå ligger alle på others men iiiingen graf :)
Det er en filterinnstilling i appen, du kan trykke på "Setting" -knappen øverst til høyre i diagrammet. Trykk deretter på "Filter" og sørg for at alternativet "Andre" er uthevet i mørk lilla under T / C-forholdet filter og trykk "Bekreft", så kan du se diagrammet for fanen Andre.

Det er en filterinnstilling i appen, du kan trykke på "Setting" -knappen øverst til høyre i diagrammet. Trykk deretter på "Filter" og sørg for at alternativet "Andre" er uthevet i mørk lilla under T / C-forholdet filter og trykk "Bekreft", så kan du se diagrammet for fanen Andre.

tusen takk! :signs001:Heartbigred

Yes, nå skjer det ting her :D Tempen steg i morges, så mulig EL var i natt :happy: Har opplevd før at EL kommer ganske kjapt hos meg etter første positiv test :)
07D128E5-4FBB-41C2-9A03-F5C166ECC603.jpeg

Disse tallene på el-testene via appen....er det en garanti for eggløsning når f.eks tallet overstiger 1,0?
Ser noen har tall over 1,60. Blir jo litt urolig når jeg selv kun kommer opp i ca 1,20 :yuck:

Disse tallene på el-testene via appen....er det en garanti for eggløsning når f.eks tallet overstiger 1,0?
Ser noen har tall over 1,60. Blir jo litt urolig når jeg selv kun kommer opp i ca 1,20 :yuck:

1,20 er finfint! Så lenge streken er like tydelig som kontrollstreken, er den positiv :) Jeg hadde 0,99 som max en måned, ble EL av det og :happy: Tempet for å bekrefte det.

Okei, mannen og jeg kaster oss på ei runde til. :hilarious: Var lissom nå eller aldri i forrige syklus. Men vi ser at dette kan gå denne syklusen også.

Nutteputt - 37 - PP2 - B3 - EL 14.03 - IKM 28.03

velkommen inn til deg også nutteputt :D har fått lagt deg inn i ikm lista! Håper dere lykkes denne runden :joyful:

Ifølge app er jeg ca. 3dpo i dag, men det er så merkelig at jeg ikke har merket noe særlig med slim eller utflod denne mnd. :bored: Men - det er skikkelig mye aktivitet der nede nå! Det murrer og stikker og styrer. Har vær sånn i flere dagen, men blir nesten bare verre og verre. Bruker som regel å ha noe smerte rundt EL, men nå har det tatt av! Er det noen av dere som har erfaring med dette? Jeg regner med det er aaalt for tidlig for å kunne merke noe?

Tenkte på at kanskje jeg ikke har hatt EL enda, men føler meg egentlig ganske trygg på at EL som regel kommer når appen sier det. Tok EL-tester forrige mnd, og da stemte det ganske bra. Hva tror dere? :happy:
jeg er det samme som deg, det murrer, stikker å styrer men har ikke noe særlig med hverken utflod eller slim, eller har noe utflod kremete som kommer nå å da. Utover det så er jeg så å si helt sikker på at EL har vært :happy: jeg er 4dpo idag

velkommen inn! :joyful: Har lagt deg inn i oversikten på ikm lista. La deg under 22 om det går bra? :)

Jeg var det samme, høyeste jeg klarte å fange med testene var 1,25 :-) men er ganske så sikker på at el skjedde, kjente det på kroppen som jeg bruker :happy:

koselig at du joiner :) veldig greit med disse ikm gruppene hvor man er ca likt i syklus med noen og kan dele tanker, erfaringer synes jeg
kan jeg spørre hvorfor dere ønsker hoppe over neste syklus? :)
Rett og slett for å hoppe over årsskiftet :) Mye som skal klaffe med mange ting, og da blir det for oss mest "praktisk" med en bebis i februar kontra des/jan-skiftet :)

Back
Topp