✨ IKM UKE 12 ✨

Hei! Hiver meg inn her jeg.

Går å venter på eggløsning og håper det skal klaffe denne gangen. Hadde tenkt å vente noen måneder, men greier ikke ta sjansen på at tiden går fra oss. :wacky:

Rupia- 34 år - PP4 - B2 - EL 14.03 - IKM 28.03

Tenk å kunne ha et lite nurk til jul, elsker alt som har med julen men å legge til enda mere glede har jeg ingenting imot :Heartred

velkommen til både @Kristin90 og @Rupia :welcome legger dere begge inn i oversikten sammen med oss alle andre :love017

Så hvordan ligger dere an som har el i disse dager, har dere merket noe å fått lagt inn aksjer? :smiley-angelic001
Vi er jo kommet halvveis i el uka, hvor de fleste av oss har el og noen i slutten og neste uke. Skal vi lage en liten oversikt på el, hva tenker dere om det? :-)

Tenk å kunne ha et lite nurk til jul, elsker alt som har med julen men å legge til enda mere glede har jeg ingenting imot :Heartred

velkommen til både @Kristin90 og @Rupia :welcome legger dere begge inn i oversikten sammen med oss alle andre :love017

Så hvordan ligger dere an som har el i disse dager, har dere merket noe å fått lagt inn aksjer? :smiley-angelic001
Vi er jo kommet halvveis i el uka, hvor de fleste av oss har el og noen i slutten og neste uke. Skal vi lage en liten oversikt på el, hva tenker dere om det? :-)
Velkommen ❤️

Er med på den, jeg er ca 2 dpo i dag EL var på tirsdag

Har hatt skikkelig eggløsning denne gangen, masse eggløsning slim og mye verk til og fra. Kjenner det murer mye på venstre side er bombesikker på at egget slapp fra Høyre. Men tenker kanskje venstre side jobber etter som det sugger opp egget fra Høyre side, siden jeg ikke har eggleder på Høyre side..

Vi er jo kommet halvveis i el uka, hvor de fleste av oss har el og noen i slutten og neste uke. Skal vi lage en liten oversikt på el, hva tenker dere om det? :)

1 dpo:D

Vi har tatt en pause i all aksjeleggingen i fare for at egg blir befruktet samtidig som de setter inn ett på St. Olavs imorgen:hilarious:
Vet ikke om det er mulig, men tar ihvertfall ikke sjansen:D

Vi er jo kommet halvveis i el uka, hvor de fleste av oss har el og noen i slutten og neste uke. Skal vi lage en liten oversikt på el, hva tenker dere om det? :)

du er flink :)
Jeg gikk tom for tester etter den siste min som stupte så jeg så aldri noen Peak denne gangen, får ikke gjort så mye med det
fikk lagt inn aksjer de fleste dagene så har gjort det man kan iallefall

bare å smøøøre seg med den tålmodigeheten jeg leser få av oss har .. hahah

Hadde en del ELslim på søndag og murringer på høyre side både søndag og mandag, så tror jeg er dpo 3 eller 4:happy:

Jeg synes det er såå gøy å høre hvordan det går med dere! :D:joyful: Kommer til å lage en liten oversikt ikveld. Skal til å gjøre meg klar til jobb nå så kommer tilbake til det :happy:

I mellomtiden, er det noen som har noe nyttig lesestoff generelt om det å prøve, å det å være gravid? :-) jeg sliter så fælt med tiden, det går såå sakte :wacky:

Okei, mannen og jeg kaster oss på ei runde til. :hilarious: Var lissom nå eller aldri i forrige syklus. Men vi ser at dette kan gå denne syklusen også.

Nutteputt - 37 - PP2 - B3 - EL 14.03 - IKM 28.03

Jeg synes det er såå gøy å høre hvordan det går med dere! :D:joyful: Kommer til å lage en liten oversikt ikveld. Skal til å gjøre meg klar til jobb nå så kommer tilbake til det :happy:

I mellomtiden, er det noen som har noe nyttig lesestoff generelt om det å prøve, å det å være gravid? :-) jeg sliter så fælt med tiden, det går såå sakte :wacky:

Fant det her. Har ikke lest det her før. Alltid spennende med ny information

https://www.medicalnewstoday.com/articles/322723#common-early-pregnancy-symptoms

Vet noen hvordan jeg får opp graf i premom når jeg legger inn på others?
Jeg har lagt inn feil på easy@home og når jeg fjernet de derfra så ble grafen borte
Nå ligger alle på others men iiiingen graf :)

Fatter ingenting. Disse el-testene i grønn og rød rute, er alle tatt i dag. Testene i rød er en og samme test. Første to av de, er tatt innenfor 4 minutter, mens siste av de, er tatt ca 30 minutter senere.
De to i grønn rubrikk er også samme test, bare tatt bilde av på ulike tidspunkt.

Kan jeg stole på denne appen?

ikke lagt inn noen aksjer ennå :eek:

Vedlegg

• D254A9DF-C3A0-445D-A85C-C42BDC11ADAB.jpeg
    D254A9DF-C3A0-445D-A85C-C42BDC11ADAB.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 72
  • 6B281A9A-46EF-4875-B164-39C469089498.jpeg
    6B281A9A-46EF-4875-B164-39C469089498.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 79
Ifølge app er jeg ca. 3dpo i dag, men det er så merkelig at jeg ikke har merket noe særlig med slim eller utflod denne mnd. :bored: Men - det er skikkelig mye aktivitet der nede nå! Det murrer og stikker og styrer. Har vær sånn i flere dagen, men blir nesten bare verre og verre. Bruker som regel å ha noe smerte rundt EL, men nå har det tatt av! Er det noen av dere som har erfaring med dette? Jeg regner med det er aaalt for tidlig for å kunne merke noe?

Tenkte på at kanskje jeg ikke har hatt EL enda, men føler meg egentlig ganske trygg på at EL som regel kommer når appen sier det. Tok EL-tester forrige mnd, og da stemte det ganske bra. Hva tror dere? :happy:

Ifølge app er jeg ca. 3dpo i dag, men det er så merkelig at jeg ikke har merket noe særlig med slim eller utflod denne mnd. :bored: Men - det er skikkelig mye aktivitet der nede nå! Det murrer og stikker og styrer. Har vær sånn i flere dagen, men blir nesten bare verre og verre. Bruker som regel å ha noe smerte rundt EL, men nå har det tatt av! Er det noen av dere som har erfaring med dette? Jeg regner med det er aaalt for tidlig for å kunne merke noe?

Tenkte på at kanskje jeg ikke har hatt EL enda, men føler meg egentlig ganske trygg på at EL som regel kommer når appen sier det. Tok EL-tester forrige mnd, og da stemte det ganske bra. Hva tror dere? :happy:
Jeg hadde en ‘klump’ med slim søndag, etter det har jeg ikke hatt slim som jeg har sett.. har hatt smerter, og kjent at tappen har vært lav.

Kjenner ingenting nå etter EL, men er veldig overrasket hvis det er noe annet enn ‘forberedelse til TR’.
Har du tatt EL test?

Jeg hadde en ‘klump’ med slim søndag, etter det har jeg ikke hatt slim som jeg har sett.. har hatt smerter, og kjent at tappen har vært lav.

Kjenner ingenting nå etter EL, men er veldig overrasket hvis det er noe annet enn ‘forberedelse til TR’.
Har du tatt EL test?
Har ikke tatt EL-tester denne mnd nei, bruker egentlig å merke EL ganske godt, men denne mnd har det vært lite symptomer unntatt murring og stikking. Får bare vente å se :)

Back
Topp