Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah jaYay! Slimet meldte sin ankomst her i går, rart hva man blir glad for som prøver
Ja krysser fingrer og tærTuller ikke når jeg sier at jeg fikk tårer i øynene ved tanke på en 3 ukers baby til jul. Håper virkelig vi alle får det!
VelkommenTenk å kunne ha et lite nurk til jul, elsker alt som har med julen men å legge til enda mere glede har jeg ingenting imot
velkommen til både @Kristin90 og @Rupia legger dere begge inn i oversikten sammen med oss alle andre
Så hvordan ligger dere an som har el i disse dager, har dere merket noe å fått lagt inn aksjer?
Vi er jo kommet halvveis i el uka, hvor de fleste av oss har el og noen i slutten og neste uke. Skal vi lage en liten oversikt på el, hva tenker dere om det?
Tenk å kunne ha et lite nurk til jul, elsker alt som har med julen men å legge til enda mere glede har jeg ingenting imot
velkommen til både @Kristin90 og @Rupia legger dere begge inn i oversikten sammen med oss alle andre
Så hvordan ligger dere an som har el i disse dager, har dere merket noe å fått lagt inn aksjer?
Vi er jo kommet halvveis i el uka, hvor de fleste av oss har el og noen i slutten og neste uke. Skal vi lage en liten oversikt på el, hva tenker dere om det?
Tenk å kunne ha et lite nurk til jul, elsker alt som har med julen men å legge til enda mere glede har jeg ingenting imot
Jeg synes det er såå gøy å høre hvordan det går med dere! Kommer til å lage en liten oversikt ikveld. Skal til å gjøre meg klar til jobb nå så kommer tilbake til det
I mellomtiden, er det noen som har noe nyttig lesestoff generelt om det å prøve, å det å være gravid? jeg sliter så fælt med tiden, det går såå sakte
I følge Premom er jeg 2dpo i dagDpo 2 i dag, er det noen spire her så blir jeg veldig overrasket Men blir gøy å følge med på dere!
Jeg hadde en ‘klump’ med slim søndag, etter det har jeg ikke hatt slim som jeg har sett.. har hatt smerter, og kjent at tappen har vært lav.Ifølge app er jeg ca. 3dpo i dag, men det er så merkelig at jeg ikke har merket noe særlig med slim eller utflod denne mnd. Men - det er skikkelig mye aktivitet der nede nå! Det murrer og stikker og styrer. Har vær sånn i flere dagen, men blir nesten bare verre og verre. Bruker som regel å ha noe smerte rundt EL, men nå har det tatt av! Er det noen av dere som har erfaring med dette? Jeg regner med det er aaalt for tidlig for å kunne merke noe?
Tenkte på at kanskje jeg ikke har hatt EL enda, men føler meg egentlig ganske trygg på at EL som regel kommer når appen sier det. Tok EL-tester forrige mnd, og da stemte det ganske bra. Hva tror dere?
Har ikke tatt EL-tester denne mnd nei, bruker egentlig å merke EL ganske godt, men denne mnd har det vært lite symptomer unntatt murring og stikking. Får bare vente å seJeg hadde en ‘klump’ med slim søndag, etter det har jeg ikke hatt slim som jeg har sett.. har hatt smerter, og kjent at tappen har vært lav.
Kjenner ingenting nå etter EL, men er veldig overrasket hvis det er noe annet enn ‘forberedelse til TR’.
Har du tatt EL test?