✨ IKM UKE 12 ✨

Dpo 2 i dag, er det noen spire her så blir jeg veldig overrasket :cool14 Men blir gøy å følge med på dere!

1 DPO i dag, hadde eggløsning smerter i går. Så blir noen spennende dager :D

Ifølge mine beregninger, skal jeg ha eggløsning i dag. Men dette lover ikke godt...

Vedlegg

• 409C2E24-4BD4-4966-B820-056BD7AA373A.png
    409C2E24-4BD4-4966-B820-056BD7AA373A.png
    62,8 KB · Visninger: 63
Har delt denne på tidligere termin forum, og deler igjen. Syntes denne er fin å følge i vente tiden ❤️

https://www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator#

Det var det mye spennende. I følge appene mine "min kalender og Flo" så er de fruktbare dagene over fra i går/i dag. Mens denne viste at det er høy sjans i dag og i morgen også. Merkelig. Skulle tro at kalkulatorene var like,men tydeligvis ikke.
Det var jo mye annet spennende der inne og.

Det var det mye spennende. I følge appene mine "min kalender og Flo" så er de fruktbare dagene over fra i går/i dag. Mens denne viste at det er høy sjans i dag og i morgen også. Merkelig. Skulle tro at kalkulatorene var like,men tydeligvis ikke.
Det var jo mye annet spennende der inne og.

Var inne å tita litt mere nå. Prøvde det fruktbarheten skjema og det vil jeg ikke anbefale.. :P Jeg bruker også Flo appen. Har gjort det i mange år nå

Flere tappetafsere?

Min er nå på vei til å lukke seg, eggløsningen er over og vi har nå noen spennende dager i vente. Hvem vet, kanskje det blir en liten November/Desember baby ❤️

Flere tappetafsere?

Min er nå på vei til å lukke seg, eggløsningen er over og vi har nå noen spennende dager i vente. Hvem vet, kanskje det blir en liten November/Desember baby ❤️

følger med på den, men synes den er åpen hele tiden :laughing002 merker forskjell på om den er høyt oppe eller lavtliggende. Merket det godt da jeg ventet på mensen sist, da var den høyt oppe og åpen :)

følger med på den, men synes den er åpen hele tiden :laughing002 merker forskjell på om den er høyt oppe eller lavtliggende. Merket det godt da jeg ventet på mensen sist, da var den høyt oppe og åpen :)

Leste en gang at om man er usikker på om den er oppe eller igjen så kan man presse litt da kan man kjenne bedre. Om du har hatt barn før så vil det alltid være en liten sprekk der :)

EL-slimet meldte sin ankomst i dag og mannen kommer hjem i morgen ettermiddag :nailbiting: wish me luck, damer :smiley-angelic001 hadde en 3 uker gammel baby jula for seks år siden og den jula var bare så himmelsk koselig :rolleyes:

EL-slimet meldte sin ankomst i dag og mannen kommer hjem i morgen ettermiddag :nailbiting: wish me luck, damer :smiley-angelic001 hadde en 3 uker gammel baby jula for seks år siden og den jula var bare så himmelsk koselig :rolleyes:

Yay! :woot: Slimet meldte sin ankomst her i går, rart hva man blir glad for som prøver :hilarious::hilarious::hilarious:

Slenger meg inn her og. Holder på med innsett av et fryst blastocyst, så hører til i assistert befruktning i tillegg. Syns det er så koselig med en IKM-gruppe, så slenger meg med her og:D

Kristin90 - 30år - pp2 (fryseforsøk) - b2 - el 19.03 - ikm 22.03

Bruker cyclogest (progreston) før innsettet, og i total to uker. Så ikm kan bli forsinket uansett om vi lykkes eller ikke:rolleyes:
Hadde et innsett i desember i fjor som ikke lyktes, og nå skal vi sette inn det siste i fryseren og håper det lykkes:nailbiting: hvis ikke må jeg i gang med sprøyter og uttak:depressed:

Tuller ikke når jeg sier at jeg fikk tårer i øynene ved tanke på en 3 ukers baby til jul. Håper virkelig vi alle får det!:smiley-angelic001

Hadde det for noen år siden, nydelig jul!
Lykke til!!

Slenger meg inn her og. Holder på med innsett av et fryst blastocyst, så hører til i assistert befruktning i tillegg. Syns det er så koselig med en IKM-gruppe, så slenger meg med her og:D

Kristin90 - 30år - pp2 (fryseforsøk) - b2 - el 19.03 - ikm 22.03

Bruker cyclogest (progreston) før innsettet, og i total to uker. Så ikm kan bli forsinket uansett om vi lykkes eller ikke:rolleyes:
Hadde et innsett i desember i fjor som ikke lyktes, og nå skal vi sette inn det siste i fryseren og håper det lykkes:nailbiting: hvis ikke må jeg i gang med sprøyter og uttak:depressed:

Selvfølgelig må du være med her og ❤️ Masse lykke til, nå sitter den :happy:

Back
Topp