Samme her! Er en veeldig utålmodig personSpennende! Aaah, ja jeg kjenner følelsen... som samboer sa til meg igår, dette kan bli noen spennende dager med din tolmodighet hater å vente på ting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Er en veeldig utålmodig personSpennende! Aaah, ja jeg kjenner følelsen... som samboer sa til meg igår, dette kan bli noen spennende dager med din tolmodighet hater å vente på ting
Godt å høre vi er flere å da spesielt når det kommer til dette ettersom det er såå ønsketSamme her! Er en veeldig utålmodig person
Prøv å ta en ny test senere i dag, kanskje du får positiv i kveld/nattIfølge mine beregninger, skal jeg ha eggløsning i dag. Men dette lover ikke godt...
Skulle akkurat til å si det, håpe er trenger ikke å være helt ute jeg fikk plutselig topp selv og trodde el var sent ut så ikke gi opp håpetPrøv å ta en ny test senere i dag, kanskje du får positiv i kveld/natt
Har delt denne på tidligere termin forum, og deler igjen. Syntes denne er fin å følge i vente tiden
https://www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator#
Det var det mye spennende. I følge appene mine "min kalender og Flo" så er de fruktbare dagene over fra i går/i dag. Mens denne viste at det er høy sjans i dag og i morgen også. Merkelig. Skulle tro at kalkulatorene var like,men tydeligvis ikke.
Det var jo mye annet spennende der inne og.
Har delt denne på tidligere termin forum, og deler igjen. Syntes denne er fin å følge i vente tiden
https://www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator#
Flere tappetafsere?
Min er nå på vei til å lukke seg, eggløsningen er over og vi har nå noen spennende dager i vente. Hvem vet, kanskje det blir en liten November/Desember baby
følger med på den, men synes den er åpen hele tiden merker forskjell på om den er høyt oppe eller lavtliggende. Merket det godt da jeg ventet på mensen sist, da var den høyt oppe og åpen
EL-slimet meldte sin ankomst i dag og mannen kommer hjem i morgen ettermiddag wish me luck, damer hadde en 3 uker gammel baby jula for seks år siden og den jula var bare så himmelsk koselig
Tuller ikke når jeg sier at jeg fikk tårer i øynene ved tanke på en 3 ukers baby til jul. Håper virkelig vi alle får det!EL-slimet meldte sin ankomst i dag og mannen kommer hjem i morgen ettermiddag wish me luck, damer hadde en 3 uker gammel baby jula for seks år siden og den jula var bare så himmelsk koselig
Hadde det for noen år siden, nydelig jul!EL-slimet meldte sin ankomst i dag og mannen kommer hjem i morgen ettermiddag wish me luck, damer hadde en 3 uker gammel baby jula for seks år siden og den jula var bare så himmelsk koselig
Slenger meg inn her og. Holder på med innsett av et fryst blastocyst, så hører til i assistert befruktning i tillegg. Syns det er så koselig med en IKM-gruppe, så slenger meg med her og
Kristin90 - 30år - pp2 (fryseforsøk) - b2 - el 19.03 - ikm 22.03
Bruker cyclogest (progreston) før innsettet, og i total to uker. Så ikm kan bli forsinket uansett om vi lykkes eller ikke
Hadde et innsett i desember i fjor som ikke lyktes, og nå skal vi sette inn det siste i fryseren og håper det lykkes hvis ikke må jeg i gang med sprøyter og uttak