⛄️IKM uke 2⛄️

Så gøy om dere møtes! Jeg tenker på det imellom at vi aner jo egentlig ikke hvem hverandre er, spesielt når man er fra samme plass og ca samme alder så er jo sjansen stor for ar vi vet hvem hverandre er/ har felles bekjente:rolleyes: Hvem vet kanskje vi går forbi hverandre jevnlig
Må jo hive deg på du og eventuelt;)
 
Se der ja, enda flere trøndere:p Jeg har utrolig dårlig retningssans men bor ihvertfall i melhus kommune:hilarious:
Ja så gøy! Håper for oss alle sammen! Så kan vi ha vår egen lille barselgruppe haha!
Krysser fingra for spire den neste måneden nå så har vi jo en lang permisjonstid å få det til på med forumbebisene våre:D
Det blir fullt på føden på St.Olavs i oktober :woot::woot:
 
Da var alt håp ute, kan ikke forstå hvorfor puppene er så sinnsykt vonde.. holder på å bli gal! Satser på tr kommer i løpet av dagen og at de vonde puppene gir seg...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220116-070401_FF App.jpg
    Screenshot_20220116-070401_FF App.jpg
    178,3 KB · Visninger: 65
Det går helt greit :) hadde nok el senere! Kroppen har nok ikke hentet seg inn helt ennå. Eller så har bare syklusen forandret seg etter fødsel. Men er jo 1 år siden nå. Så burde jo vært i rute nå. Men men fåkke gjort noe med det
 
Trodde tanta kom idag men så langt har det bare vært brunt og nå når jeg tømte koppen sist var det bare utflod o_O Selv etter fysisk aktivitet. Snålt. Lenge siden tanta har vært forsinket men kjenner puppene er mindre ømme nå så kanskje hun kommer i morgen :rolleyes:
 
Skulle hatt tr i går. Fortsatt ingen spor etter den. Selvfølgelig måtte jeg ta en test :hilarious:selvom jeg vet jeg ikke er gravid:p
990B875D-188E-401C-B50F-5C2FB6DEA9AA.jpeg
 
Hei jenter, jeg var visst gravid likevel:eek: Er helt sjokka, fikk det jeg trodde var mensen CD 23, men blødningen tok seg aldri opp, har kun vært brun spotting:wacky: Jeg valgte derfor å ta en ny test i dag og til mitt store sjokk var den positiv:hilarious: Kan dette ha vært festeblødning?
 
Hei jenter, jeg var visst gravid likevel:eek: Er helt sjokka, fikk det jeg trodde var mensen CD 23, men blødningen tok seg aldri opp, har kun vært brun spotting:wacky: Jeg valgte derfor å ta en ny test i dag og til mitt store sjokk var den positiv:hilarious: Kan dette ha vært festeblødning?
Kan være det, men lest at det ikke er uvanlig at noen blør når mens egt skulle kommet. Gratulerer!!
 
Jeg fikk også bare en liten brun blødning igår! Enda ikke kommer mer. IKM var igår. Ikke turt å teste enda, vil vente å se, føler det murrer litt nå og da, og er stadig vekk småkvalm men det kan jeg være før tanta kommer også selv om hun stort sett aldri er forsinket:wideyed:
 
Back
Topp