Da har spottinga sånn smått begynt her, så kan nok settes på TR Satser på positiv test i februar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo hive deg på du og eventueltSå gøy om dere møtes! Jeg tenker på det imellom at vi aner jo egentlig ikke hvem hverandre er, spesielt når man er fra samme plass og ca samme alder så er jo sjansen stor for ar vi vet hvem hverandre er/ har felles bekjente Hvem vet kanskje vi går forbi hverandre jevnlig
Se der ja, enda flere trøndere Jeg har utrolig dårlig retningssans men bor ihvertfall i melhus kommuneHar tenkt det samme Jeg bor 15 minutter sør for Trondheim
Hvor skummelt og kult hadde ikke det værtMå jo hive deg på du og eventuelt
Hvor skummelt og kult hadde ikke det vært
Krysser fingra for spire den neste måneden nå så har vi jo en lang permisjonstid å få det til på med forumbebisene våreSe der ja, enda flere trøndere Jeg har utrolig dårlig retningssans men bor ihvertfall i melhus kommune
Ja så gøy! Håper for oss alle sammen! Så kan vi ha vår egen lille barselgruppe haha!Krysser fingra for spire den neste måneden nå så har vi jo en lang permisjonstid å få det til på med forumbebisene våre
Jammen har du sett. Kanskje vi er naboer?Se der ja, enda flere trøndere Jeg har utrolig dårlig retningssans men bor ihvertfall i melhus kommune
Se der ja, enda flere trøndere Jeg har utrolig dårlig retningssans men bor ihvertfall i melhus kommune
Ja så gøy! Håper for oss alle sammen! Så kan vi ha vår egen lille barselgruppe haha!
Det blir fullt på føden på St.Olavs i oktoberKrysser fingra for spire den neste måneden nå så har vi jo en lang permisjonstid å få det til på med forumbebisene våre
Men den kom ikke. Hakke kommet ennå. Så det skjedde ikkeDet er et godt tegn! Jeg hadde min første 28-dagers syklus forrige syklus
Uffda. Så kjedelig. Men har du testet noe mer?Men den kom ikke. Hakke kommet ennå. Så det skjedde ikke
Ja testet i går! Helt blendaUffda. Så kjedelig. Men har du testet noe mer?
Æsj!Ja testet i går! Helt blenda
Det går helt greit hadde nok el senere! Kroppen har nok ikke hentet seg inn helt ennå. Eller så har bare syklusen forandret seg etter fødsel. Men er jo 1 år siden nå. Så burde jo vært i rute nå. Men men fåkke gjort noe med detÆsj!
Kan være det, men lest at det ikke er uvanlig at noen blør når mens egt skulle kommet. Gratulerer!!Hei jenter, jeg var visst gravid likevel Er helt sjokka, fikk det jeg trodde var mensen CD 23, men blødningen tok seg aldri opp, har kun vært brun spotting Jeg valgte derfor å ta en ny test i dag og til mitt store sjokk var den positiv Kan dette ha vært festeblødning?