⛄️IKM uke 2⛄️

@FruMartinsen hvordan går det med deg? ❤
Fine deg... tusen takk for at du spør.:Heartred
Det går bedre i dag.
Selv om jeg trur jeg er litt sånn in denial.

Jeg var jo sikker på at tempen min skulle stupe i dag... men neida, den valgte å øke litt igjen istedenfor.
upload_2022-1-15_11-34-31.png

Jeg valgte å ikke legge inn TR ennå, for å få det på samme graf.
Synes det er dårlig gjort å holde på sånn.
Men sidden den da økte, valgte jeg å ta nok en test på morningen.
upload_2022-1-15_11-36-0.png

Rare greier.
:sorry:

Fine deg... tusen takk for at du spør.:Heartred
Det går bedre i dag.
Selv om jeg trur jeg er litt sånn in denial.

Jeg var jo sikker på at tempen min skulle stupe i dag... men neida, den valgte å øke litt igjen istedenfor.
Vis vedlegget 375460

Jeg valgte å ikke legge inn TR ennå, for å få det på samme graf.
Synes det er dårlig gjort å holde på sånn.
Men sidden den da økte, valgte jeg å ta nok en test på morningen.
Vis vedlegget 375461

Rare greier.
:sorry:

Skulle ønske kroppene våre var mere på lag.. ❤ kan ikke si jeg mener verken det ene eller andre om hva som skjer for seg.. men har fortsatt tro på at det går veien for deg ❤

Her har jeg egentlig lyst å ta en ny test, men kjenner jeg blir så skuffa over negative tester...

Har ingen murringer lengre, puppene er kjempe ømme og jeg er konstant trett.. sovner i tide og utide på sofaen..

Men mtp tempfall i dag er jeg liksom sikker på at tr kommer i morgen selv om disse symptomene er helt ekstreme i forhold til hva som pleier å være... :meh:

Dette ble langt gitt :hilarious:

Skulle ønske kroppene våre var mere på lag.. ❤ kan ikke si jeg mener verken det ene eller andre om hva som skjer for seg.. men har fortsatt tro på at det går veien for deg ❤

Her har jeg egentlig lyst å ta en ny test, men kjenner jeg blir så skuffa over negative tester...

Har ingen murringer lengre, puppene er kjempe ømme og jeg er konstant trett.. sovner i tide og utide på sofaen..

Men mtp tempfall i dag er jeg liksom sikker på at tr kommer i morgen selv om disse symptomene er helt ekstreme i forhold til hva som pleier å være... :meh:

Dette ble langt gitt :hilarious:
Åh, neida... ikke i nærheten av langt engang.
Husk at du snakker til en fremtidig forfatter. Alt jeg skriver har en tendens til å bli langt.
:hilarious:

Det er helt håpløst å skjønne seg på disse kroppene, at jeg blir helt sprø!
Hater den derre "Må bare vente og se"-greia.
:confused:

Godt vi kan støtte og heie på hverandre.
:Heartred

Åh, neida... ikke i nærheten av langt engang.
Husk at du snakker til en fremtidig forfatter. Alt jeg skriver har en tendens til å bli langt.
:hilarious:

Det er helt håpløst å skjønne seg på disse kroppene, at jeg blir helt sprø!
Hater den derre "Må bare vente og se"-greia.
:confused:

Godt vi kan støtte og heie på hverandre.
:Heartred

Haha, ja glemte det i farten.. :hilarious:

Ja jeg er ikke lager for "vent og se".. jeg har jo ikke fått utdelt tålmodighet i det hele tatt og har ryggrad som en glassmanet.. :hilarious:

Ja er "godt" vi er flere i samme båt på en måte, men samtidig vondt da jeg virkelig skulle ønske vi satt med skikkelige tester og ikke var i tvil.. ❤

Last edited:
Hei! Gratulerer så mye til alle her med positiv test, tenkte jeg bare skulle dele dette her også da vi snakket om disse readningene her!

Nå er det ikke meningen å være veldig naiv her, men jeg fikk jo beskjed fra den fertility readingen jeg tok at jeg kom til å se en løve som et tegn på at noe var på vei til å skje. Jeg lå å scrollet på telefonen nå og kom over en instagram jeg følger som deler motivasjons qoutes, også kommer dette opp?? Jeg tror egentlig INGENTING på sånn her, men det er vell lov å håpe, skal ha EL i dag også faktisk så det hadde jo vært gøy :rolleyes:

Vedlegg

• C49EC61B-3275-4915-80F8-F768E7F1054F.jpeg
    C49EC61B-3275-4915-80F8-F768E7F1054F.jpeg
    135,2 KB · Visninger: 89
Denne fertility-spådamen mener jeg får jente og måneden som det enten blir graviditet/fødsel/UL eller liknende er mai/juni. Forhåpentligvis i år 2022. Tar det med en klype salt :angelic:

Idag er jeg skikkelig kvalm :hungover: Holdt på å spy rett før jeg spiste frokost, så ga det seg litt, nå er jeg litt uggen igjen.. Puppene er store og harde, litt ømme. Tappen er laaangt oppe men kjennes ut som den har åpna seg litt. IKM imorgen og ingen tegn til spotting enda selv om det murra så fælt igårkveld at jeg var sikker på jeg skulle våkne til tanta midt på natta, mens idag har det egentlig ikke murra noe.

Syklusen min kan man stille klokka etter og tanta har enda ikke vært forsinka etter uttak av spiral så får teste i morgen kveld om hun ikke har kommet til da. Har egentlig ingen følelse på noe som helst :meh:

Idag er jeg skikkelig kvalm :hungover: Holdt på å spy rett før jeg spiste frokost, så ga det seg litt, nå er jeg litt uggen igjen.. Puppene er store og harde, litt ømme. Tappen er laaangt oppe men kjennes ut som den har åpna seg litt. IKM imorgen og ingen tegn til spotting enda selv om det murra så fælt igårkveld at jeg var sikker på jeg skulle våkne til tanta midt på natta, mens idag har det egentlig ikke murra noe.

Syklusen min kan man stille klokka etter og tanta har enda ikke vært forsinka etter uttak av spiral så får teste i morgen kveld om hun ikke har kommet til da. Har egentlig ingen følelse på noe som helst :meh:

Samme med min tapp, men puppene er ikke store og harde.. men ømme som bare det... murrer godt hos meg også, noe det egentlig aldri gjør før ikm...

Fikk melding nå om at fertility reading er under shipping:dead: får inderlig ikke håpe det plutselig er en spådame fra USA på døren. Får jeg det ikke bare tilsendt på mail da?:wideyed:
Selv on det står shipping, får du det på Mail uansett:hilarious:

Æsj, synes at symptomene kan forsvinne nå snart.. fader så lei av vonde pupper, rar nese (kjenner lukter heeeele tiden) og småkvalm.. :meh::yuck: kjenner det er noen sokker en plass men ikke kul at jeg klarer å finne dem... :stinkyfeet:

Back
Topp