Gikk jevnlig da jeg var gravid, og av og til for å ruske opp i muskelknuter. Men lenge siden jeg har vært nå, så burde vel få tatt meg en turSå kjedelig.
Går du til fysio jevnlig?
Masse god bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk jevnlig da jeg var gravid, og av og til for å ruske opp i muskelknuter. Men lenge siden jeg har vært nå, så burde vel få tatt meg en turSå kjedelig.
Går du til fysio jevnlig?
Masse god bedring
Sover i truse da, hjelper vel noooeÅ sove i nattbukse anbefales faktisk for "bedre sengehygiene" fordi nakensoving fører mye mer hudrester og svette (sorry for ekkelhetsgraden) i din seng - som der igjen gir bedre leveforhold for støvmidden i senga
God formiddag! Er det ikke rart hvordan kroppen alltid hyler etter ting den ikke kan få: potetgull og hard deilig melkesjokolade, når man ikke får tygge harde ting?Hjernen er en rar skrue..

Sånn går nå dagene....Vi ble ferdig med det vi skulle gjøre i går.
Ny dag og nye dokumenter
Å sove i nattbukse anbefales faktisk for "bedre sengehygiene" fordi nakensoving fører mye mer hudrester og svette (sorry for ekkelhetsgraden) i din seng - som der igjen gir bedre leveforhold for støvmidden i senga
God formiddag! Er det ikke rart hvordan kroppen alltid hyler etter ting den ikke kan få: potetgull og hard deilig melkesjokolade, når man ikke får tygge harde ting?Hjernen er en rar skrue..
Jeg også.Sover i truse da, hjelper vel noooe![]()
Godt du hadde tatt den på da.Jeg sover ikke i nattbukse, jeg går med det hjemme![]()
Smoothie kanskje?Kan overmoden mango brukes til noe?
Haha, det kan du siGodt du hadde tatt den på da.

God dagGod daghåper alle har en fin dag!
Det klarer du85 innlegg til så er jeg over. Trolig godt over. Topp 100 er 45 min gammel.
80 ish.
Jada. Det skal gå

Har ikke hatt kurs, men workshop.
Samarbeidprosjet på tvers av flere byer og noen dokumenter vi måtte få ferdig
JEg satt på fau til nærmere 22 i går og hadde tenkt å surre inn en 20 innlegg eller noe sånn før jeg la meg ved å svre på alt som var skrevet mens jeg var opptatt, men... dengang ei
Jaja, JEg skal nok ta det
Sitter og sjefer over "guttene mine"Men du har vel lært noko likevel?![]()
Sitter og sjefer over "guttene mine"
Jo da, lærer litt også
Du holder på med sangen enda?97 bottles....
Dette går så bra så