⚘ Apriltråden ⚘

Å sove i nattbukse anbefales faktisk for "bedre sengehygiene" fordi nakensoving fører mye mer hudrester og svette (sorry for ekkelhetsgraden :p ) i din seng - som der igjen gir bedre leveforhold for støvmidden i senga :p

God formiddag! Er det ikke rart hvordan kroppen alltid hyler etter ting den ikke kan få: potetgull og hard deilig melkesjokolade, når man ikke får tygge harde ting? :p Hjernen er en rar skrue..
Sover i truse da, hjelper vel noooe :hilarious:

Å sove i nattbukse anbefales faktisk for "bedre sengehygiene" fordi nakensoving fører mye mer hudrester og svette (sorry for ekkelhetsgraden :p ) i din seng - som der igjen gir bedre leveforhold for støvmidden i senga :p

God formiddag! Er det ikke rart hvordan kroppen alltid hyler etter ting den ikke kan få: potetgull og hard deilig melkesjokolade, når man ikke får tygge harde ting? :p Hjernen er en rar skrue..

Jeg sover stort sett med undertøy da, men burde sikkert bytte på senga oftere siden jeg ikke sover med natttøy

85 innlegg til så er jeg over. Trolig godt over. Topp 100 er 45 min gammel.

80 ish.

Jada. Det skal gå

JEg satt på fau til nærmere 22 i går og hadde tenkt å surre inn en 20 innlegg eller noe sånn før jeg la meg ved å svre på alt som var skrevet mens jeg var opptatt, men... dengang ei

Jaja, JEg skal nok ta det

Det er steike typisk ja...

Egentlig

78 bottles of beer on the wall...

Det nærmer seg da

Back
Topp