Typisk det... Men dei fiksa det no fort
Så fort de klarte, det tok ca 12 timer....
Passe frustrert i går kveld når jeg skulle få inn en andel av de rundt 100 innleggene jeg mangler...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk det... Men dei fiksa det no fort
You go! Jeg har sendt inn selvangivelsen, alt stemte heldigvisFår bare dure på. Men jeg jobber jo, og så er det korps, og så noe søknadsagreier med frist 1.5 og så bør jeg vel faktisk se over selvangivelsen en gang til (har sett på den altså, men bare sånn kjapt) selv om den pleier å stemme.
Men 100 innlegg til....
Jeg har de senere år etter at det ble lov begått stilltiende samtykke, latt være å levere når den stemmer. Bare levert når jeg har endret.You go! Jeg har sendt inn selvangivelsen, alt stemte heldigvis
Jeg også. Ja, det er ok å sjekke. Vet du forresten om barne posten kun står på mor?Jeg har de senere år etter at det ble lov begått stilltiende samtykke, latt være å levere når den stemmer. Bare levert når jeg har endret.
Tror den stemmer men greit å dobbeltsjekke før tiden er ute.
Så fort de klarte, det tok ca 12 timer....
Passe frustrert i går kveld når jeg skulle få inn en andel av de rundt 100 innleggene jeg mangler...
Jeg også. Ja, det er ok å sjekke. Vet du forresten om barne posten kun står på mor?
Eg sovna klokka 21 i går, så var ikkje innom i går. Dumt det gikk utover innleggene dine...
Har ikke hatt kurs, men workshop.Håper du får eit kjekt og lærerikt opphold likevel![]()
Har ikke hatt kurs, men workshop.
Samarbeidprosjet på tvers av flere byer og noen dokumenter vi måtte få ferdig
Da var frøkna levert i bhg, og man vet at man er trøtt når man går og leverer i nattbukse uten å merke det![]()
98 bottels of beer on the wall... jeg manglet ca 100 innlegg, hvorav målet egentlig var å mangle ca 70 i dag, men jeg var altså på 100 etter middag og skulle nok fått inn rundt 20 i alle fall før jeg sovna var planen, men planer endres underveis.
Jeg sover ikke i nattbukse, jeg går med det hjemmeHEhe.... godt du sover med nattbukse da, slikt eier ikke jeg...

Vi ble ferdig med det vi skulle gjøre i går.Håper dere fikk gjort det dere skulle og ble ferdige da. Fruktbart utbytte av å samles og sånn .
Så kjedelig.Så forbasket vondt i rygg og bekken..
Var mørbanket etter å ha sittet lenge på gulvet med bruker på lørdag, og travel dag igår. Jeg hadde allerede vondt under den ene foten, og merker godt at jeg har feilbelastet![]()