⚘ Apriltråden ⚘

Typisk det... Men dei fiksa det no fort

Så fort de klarte, det tok ca 12 timer....

Passe frustrert i går kveld når jeg skulle få inn en andel av de rundt 100 innleggene jeg mangler...

Får bare dure på. Men jeg jobber jo, og så er det korps, og så noe søknadsagreier med frist 1.5 og så bør jeg vel faktisk se over selvangivelsen en gang til (har sett på den altså, men bare sånn kjapt) selv om den pleier å stemme.

Men 100 innlegg til....

Får bare dure på. Men jeg jobber jo, og så er det korps, og så noe søknadsagreier med frist 1.5 og så bør jeg vel faktisk se over selvangivelsen en gang til (har sett på den altså, men bare sånn kjapt) selv om den pleier å stemme.

Men 100 innlegg til....
You go! Jeg har sendt inn selvangivelsen, alt stemte heldigvis

You go! Jeg har sendt inn selvangivelsen, alt stemte heldigvis
Jeg har de senere år etter at det ble lov begått stilltiende samtykke, latt være å levere når den stemmer. Bare levert når jeg har endret.

Tror den stemmer men greit å dobbeltsjekke før tiden er ute.

Jeg har de senere år etter at det ble lov begått stilltiende samtykke, latt være å levere når den stemmer. Bare levert når jeg har endret.

Tror den stemmer men greit å dobbeltsjekke før tiden er ute.
Jeg også. Ja, det er ok å sjekke. Vet du forresten om barne posten kun står på mor?

Så fort de klarte, det tok ca 12 timer....

Passe frustrert i går kveld når jeg skulle få inn en andel av de rundt 100 innleggene jeg mangler...

Eg sovna klokka 21 i går, så var ikkje innom i går. Dumt det gikk utover innleggene dine...

Jeg også. Ja, det er ok å sjekke. Vet du forresten om barne posten kun står på mor?

Dersom mor og far er gift kan den stå der de vil. Dersom de er samdoende skal de fordele den etter realitetene, men det sjekkes nok ikke så hardt.

Dere er vel derimot skilt, og da er det litt viktigere at den står sånn det er rett. Det er jo fradrag for utgifter til pass og stell av barn, og den som har betalt regningene bør få denne, dog kan det jo være at det er avtalt kompensert gjennom bidrag i så måte må man bli enig om å fordele det slik man mener det er rett, men fradraget kommer på den som mottar fakturaen fra bhg eller sfo, og det er helt greit at alt står på mor dersom det er mor som har utgiftene. Dersom far egentlig har deler av ugiftene er det ikke urimelig at han vil ha deler av fradraget.

Vi er gift og lignes sammen så skatteetaten flytter ting mellom oss. Vi får halve foreldrefradraget hver selv om jeg får begge regningene, og han får alt rentefradraget fordi han står øverst på lånepapiret, vi er gjensidig ansvarlige men han står som hovedlåntager. Men jeg får overført deler av lånet da, siden jeg har halve huset, sånn at jeg ikke får formue. For oss er det hipp som happ, vi er gift og har felles økonomi, mine penger er hans penger og hans penger er mine penger, det er våre uansett, så det er samme hvem som får hvilke fradrag. For dem som ikke har det så sammensveiset som oss er det derimot greit å se til at folk fpr det de skal ha

Eg sovna klokka 21 i går, så var ikkje innom i går. Dumt det gikk utover innleggene dine...

JEg satt på fau til nærmere 22 i går og hadde tenkt å surre inn en 20 innlegg eller noe sånn før jeg la meg ved å svre på alt som var skrevet mens jeg var opptatt, men... dengang ei

Jaja, JEg skal nok ta det

99 bottels of beer on the wall.....

skriver jeg versene der er jeg i mål :P

Håper du får eit kjekt og lærerikt opphold likevel :)
Har ikke hatt kurs, men workshop.
Samarbeidprosjet på tvers av flere byer og noen dokumenter vi måtte få ferdig

Da var frøkna levert i bhg, og man vet at man er trøtt når man går og leverer i nattbukse uten å merke det :hilarious:

Da var frøkna levert i bhg, og man vet at man er trøtt når man går og leverer i nattbukse uten å merke det :hilarious:

HEhe.... godt du sover med nattbukse da, slikt eier ikke jeg...

98 bottels of beer on the wall... jeg manglet ca 100 innlegg, hvorav målet egentlig var å mangle ca 70 i dag, men jeg var altså på 100 etter middag og skulle nok fått inn rundt 20 i alle fall før jeg sovna var planen, men planer endres underveis.

Jeg skal helst ikke skrive HELE den sangen.... ;)

BAre spøker, skal skravle meg i mål jeg :)

Og det er jo ikke din feil, og ikek noe du får gjort noe med, så fokus på flyttingen din du :)

Så forbasket vondt i rygg og bekken..
Var mørbanket etter å ha sittet lenge på gulvet med bruker på lørdag, og travel dag igår. Jeg hadde allerede vondt under den ene foten, og merker godt at jeg har feilbelastet :sorry:

Å sove i nattbukse anbefales faktisk for "bedre sengehygiene" fordi nakensoving fører mye mer hudrester og svette (sorry for ekkelhetsgraden :p ) i din seng - som der igjen gir bedre leveforhold for støvmidden i senga :p

God formiddag! Er det ikke rart hvordan kroppen alltid hyler etter ting den ikke kan få: potetgull og hard deilig melkesjokolade, når man ikke får tygge harde ting? :p Hjernen er en rar skrue..

Back
Topp