Ja, det syns jeg ogsåSå koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det syns jeg ogsåSå koselig
Har du det slik også?![]()
Jeg tenker bare vanlige knapper av et eller annet slag (har noen liggende fra ebay), og så bruker jeg syskrinet mitt (eller, faktisk samboer sittHvor har du kjøpt det hen?![]()
) Så greit, daJeg tenker bare vanlige knapper av et eller annet slag (har noen liggende fra ebay), og så bruker jeg syskrinet mitt (eller, faktisk samboer sitt)
![]()
Men kan jo også ta noe tøy jeg uansett skulle gitt til en uffboks og bruke som knyting.Digg å få gjort detJa særlig på mandager. Har no vaska 1 maskin med klær og tatt oppvask![]()
Verken jeg eller han liker det, men er jo praktisk å ha mulighet til å kunne fikse på ting og tangSå greit, daLiker han å sy?
Jeg har knapper, men så er det det å lage hull... Har ikke symaskinMen kan jo også ta noe tøy jeg uansett skulle gitt til en uffboks og bruke som knyting.
Jeg må se på detVerken jeg eller han liker det, men er jo praktisk å ha mulighet til å kunne fikse på ting og tang
Det går jo fint ann å bruke noe tøy som knytting, ja![]()
Så flink du erJeg må se på detGreit å få fikset ting, ja! La opp ermene på dressen til sønnen min. Han er midt mellom to størrelser nå
![]()
Digg å få gjort detHer suser tørketrommelen. Oppvasken roper uten nytte
![]()
Hvorfor?Vondt i mammahjertet jegHvordan er det med dere?
O plages veldig av pollen. S har fått påvist uvi og mistenker reflux.Hvorfor?
Uff daO plages veldig av pollen. S har fått påvist uvi og mistenker reflux.
Ja de har hatt litt for mye i det siste syns jeg.Uff da
Så greit, her brettet jeg opp beina, der var det også ikke så mye om å gjøreSå flink du er
Minsten har en dress i str 80, bittelitt for lang på armer og bein, og jeg har bare brettet den opp![]()
Har dere stående tørkestativ med snor ute? Eller tar dere ut og inn? Det er jo det beste å tørke klær i solenHar ikkje tørketrommel men sola skinnerHar oppvaskmaskin heldigvis
![]()