⚘ Apriltråden ⚘

Jeg tenker bare vanlige knapper av et eller annet slag (har noen liggende fra ebay), og så bruker jeg syskrinet mitt (eller, faktisk samboer sitt:hilarious:) :p
Så greit, da:D Liker han å sy?

Jeg har knapper, men så er det det å lage hull... Har ikke symaskin:chicken: Men kan jo også ta noe tøy jeg uansett skulle gitt til en uffboks og bruke som knyting.

Så greit, da:D Liker han å sy?

Jeg har knapper, men så er det det å lage hull... Har ikke symaskin:chicken: Men kan jo også ta noe tøy jeg uansett skulle gitt til en uffboks og bruke som knyting.
Verken jeg eller han liker det, men er jo praktisk å ha mulighet til å kunne fikse på ting og tang :p
Det går jo fint ann å bruke noe tøy som knytting, ja :D

Verken jeg eller han liker det, men er jo praktisk å ha mulighet til å kunne fikse på ting og tang :p
Det går jo fint ann å bruke noe tøy som knytting, ja :D
Jeg må se på det:p Greit å få fikset ting, ja! La opp ermene på dressen til sønnen min. Han er midt mellom to størrelser nå:p

Jeg må se på det:p Greit å få fikset ting, ja! La opp ermene på dressen til sønnen min. Han er midt mellom to størrelser nå:p
Så flink du er :)
Minsten har en dress i str 80, bittelitt for lang på armer og bein, og jeg har bare brettet den opp :p

Nei, får vel tuste avgårde til jobb :) idag har vært en dag der jeg bare venter på at klokka skal gå, så jeg kan komme meg på jobb :p

Så flink du er :)
Minsten har en dress i str 80, bittelitt for lang på armer og bein, og jeg har bare brettet den opp :p
Så greit, her brettet jeg opp beina, der var det også ikke så mye om å gjøre:) Men han kommenterte selv hvor altfor lange ermene var, men etterpå var han fornøyd:p

Back
Topp