Stresser som ett uvær her..
Håper det falle seg på plass etterhvert. Må dere være ute av der dere bor nå pr 1.5?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stresser som ett uvær her..
Og derved presse inn det vi kan der vi kanÅ like lite tid tror jeg
Jeg er under deg på lista, så har flere innlegg å skrive. Men tror ikke jeg kommer til å rekke det, så tar det med ro119 innlegg igjen, eller 118 da etter dette.
Det er litt mye gitt et labre tempoet, og fau i kveld.
Jupp må detOg derved presse inn det vi kan der vi kan
Usj da, håper noen andre dere vil ha er ledigeÆsj ene lokalet vi ville ha var opptatt allerede![]()
Hvor har du kjøpt?Høie <3

Æsj ene lokalet vi ville ha var opptatt allerede![]()
AhaVi har altså bare helt vanlig sengetøy og det passer egentlig forbausende bra.
det er en times tur til ikea, så hvis vi ikke plutselig skal innover til byen så blir det kjøp et annet sted Jeg er under deg på lista, så har flere innlegg å skrive. Men tror ikke jeg kommer til å rekke det, så tar det med ro![]()
Håper jeg også , 1 av de 4 må jo være ledigUsj da, håper noen andre dere vil ha er ledige![]()
Snakkes daJeg har absolutt tenkt å rekke det.
Men MÅ jobbe nå, rapporten jeg ventet på er klar så derved, snakkes til lunsj, som jeg ser ikke er så lenge til...
Jeg krysser fingreneHåper jeg også , 1 av de 4 må jo være ledig

Ja klubbhuset er et sv lokalene vi vurderer også , så jrg får være kioskansvarlig noen år tilSå dumt.
Jeg fikk faktisk mannen på glid om å sjekke opp det lokalet jeg vil ha, hvor langt rem i tid det er booket... Også satte det ham på tanken om at han bare må forbli i idrettslaget... Det er altså klubbhuset til idrettslaget og pr nå er han leder i hovedstyret i idrettslaget og hr derved grei tilgang til bookingen, men han skulle EGENTLIG gå av som leder i år, bre ingen andre som ville ta det så han har det til han finner en som tar over, og altså har vi konfirmasjon om 4 år, om 7 år og om 11 år eller noe sånn..
TakkJeg krysser fingrene![]()
Ahadet er en times tur til ikea, så hvis vi ikke plutselig skal innover til byen så blir det kjøp et annet sted
![]()
Nå funderer jeg på hvordan man gjør det med servise, vi har jo ikke likt til 40 +++
Håper jeg også , 1 av de 4 må jo være ledig