Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkjønnerVar en tøff dag i går , det henger liksom litt igjen selv om dagen i dag har vært bra
Akvariet og åpent hus pomp de lux . Dere da?God morgenhva står på planen idag?
Det er jo veldig flott å gjøreRydde boss i nabolaget kanskje. Minst mulig planer![]()
God morgen.God morgenhva står på planen idag?
Det er jo veldig flott å gjøre![]()
Det er nødvendig også. Det er så mange som hiver boss rundtom, enn om det står bosspann ved fotballbanen.
Huff ja er vel desverre sånnDet er nødvendig også. Det er så mange som hiver boss rundtom, enn om det står bosspann ved fotballbanen.
Kjedelig at ikke folk kan ha mer folkeskikk. Desverre.
Huff ja er vel desverre sånn
Åhh villkatten er poppis herOppvaskmaskin igang og vaskemaskin igang. Brette litt klær mens minstemor er opptatt for deg selv, til hun kommer på at vi skulle spille villkatten.
Mannen og mellomste er nok tilbake rundt 13, eldstemann aner jeg ikke.
Hehe true. Mangler du mye?Lettere å snike inn et innlegg her og der om det ikke er 40 min stillhet her....
Tror jeg skal rydde ut av litt kjøkkenskap kanskje. Ellers en tur ut på lekeplassenAkvariet og åpent hus pomp de lux . Dere da?
Hørtes ut som en helt Ok søndag det daGod morgen.
Jeg har sendt mannen og mellomste avsted på fotballcup og sitter hjemme selv og skal ta av bordet etter frokosten. Minstemor og jeg skal spille villkatten når bordet er tomt.
Eldste sover hos en kompis, eller. Han er nok våken nå og kommer vel etterhvert hjem. Tar dagen som den kommer, ingen store planer. Litt klesvask og annet husarbeid bør prioriteres
Åhh villkatten er poppis her![]()
Hehe true. Mangler du mye?
Kjekt få orden i skapeneTror jeg skal rydde ut av litt kjøkkenskap kanskje. Ellers en tur ut på lekeplassen![]()
Hørtes ut som en helt Ok søndag det da![]()