⚘ Apriltråden ⚘

God morgen :) hva står på planen idag?
God morgen.

Jeg har sendt mannen og mellomste avsted på fotballcup og sitter hjemme selv og skal ta av bordet etter frokosten. Minstemor og jeg skal spille villkatten når bordet er tomt.

Eldste sover hos en kompis, eller. Han er nok våken nå og kommer vel etterhvert hjem. Tar dagen som den kommer, ingen store planer. Litt klesvask og annet husarbeid bør prioriteres

Oppvaskmaskin igang og vaskemaskin igang. Brette litt klær mens minstemor er opptatt for deg selv, til hun kommer på at vi skulle spille villkatten.

Mannen og mellomste er nok tilbake rundt 13, eldstemann aner jeg ikke.

Lettere å snike inn et innlegg her og der om det ikke er 40 min stillhet her....

Oppvaskmaskin igang og vaskemaskin igang. Brette litt klær mens minstemor er opptatt for deg selv, til hun kommer på at vi skulle spille villkatten.

Mannen og mellomste er nok tilbake rundt 13, eldstemann aner jeg ikke.
Åhh villkatten er poppis her:)

God morgen.

Jeg har sendt mannen og mellomste avsted på fotballcup og sitter hjemme selv og skal ta av bordet etter frokosten. Minstemor og jeg skal spille villkatten når bordet er tomt.

Eldste sover hos en kompis, eller. Han er nok våken nå og kommer vel etterhvert hjem. Tar dagen som den kommer, ingen store planer. Litt klesvask og annet husarbeid bør prioriteres
Hørtes ut som en helt Ok søndag det da :)

Hørtes ut som en helt Ok søndag det da :)

Ja, etter hektisk start på helga hvor jeg tilbrakte det meste av fredag etter jobb og lørdag på skolen med korpset så er det godt å ha litt tid hjemme.

Back
Topp