⚘ Apriltråden ⚘

Det er nå litt stas å henge i gangene når korpset øver til 17. Mai. Det er jo musikk som setter litt stemning

Konfirmasjon og kakefest overstått:) Nå er det fiskespill her hjemme. De var mye bedre i kvalitet før, men laget nogen egne kroker:p

Fytti grisen jeg er sliten. Dønn sliten.

8 timer og vel så det stort sett på beina, svinet rundt og ordnet et og hitt og litt og ditt og sett til at alt gikk som det skulle, frokost og frukt og lunsj og uniformer og noter, marsjering og spilling og alle unger vel hjem

Jeg har selvsagt IKKE stått for alt dette alene, foreldre har hjulpet til med matlaging, ei mor med sin mor har kontrollen på uniformene, altså denne mormoren legger opp og ned og inn og ut bukser etc, det er gull. Min mann har vært nattevakt, dirigenten har holdt styr på musikken og jeg har egentlig bare tilrettelagt for alle. Men fytti, jeg er sliten likevel.

Jeg er virkelig ikke i form i dag :(

Æsj, har så vondt i magen :sorry: kan kjennes som mensen er på vei for første gang siden fødsel i desember 2017 :dead: (typisk at den kommer når jeg er på jobb :banghead:)

Fytti grisen jeg er sliten. Dønn sliten.

8 timer og vel så det stort sett på beina, svinet rundt og ordnet et og hitt og litt og ditt og sett til at alt gikk som det skulle, frokost og frukt og lunsj og uniformer og noter, marsjering og spilling og alle unger vel hjem

Jeg har selvsagt IKKE stått for alt dette alene, foreldre har hjulpet til med matlaging, ei mor med sin mor har kontrollen på uniformene, altså denne mormoren legger opp og ned og inn og ut bukser etc, det er gull. Min mann har vært nattevakt, dirigenten har holdt styr på musikken og jeg har egentlig bare tilrettelagt for alle. Men fytti, jeg er sliten likevel.
Bra jobba

Dugg å være på hotell, godt å komme hjem selv om jeg endte opp med dugnad da..
Nå er kroppen sliten , hvile i morgen og full fart meste uke igjen

Back
Topp