Så bra, godt å høre at han fikk et flyHAN ER HJEMME![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, godt å høre at han fikk et flyHAN ER HJEMME![]()
Skal dere bort?Pakket ferdig, kjipt med det dårlige været som er meldt men får finne på noe å gjøre inne et sted
Kjør påAltfor mange, har bare nærmere 350 innlegg. Shit![]()
Hva manglet du?Ble visst en ørliten treningstur....
Var noe jeg trengte i butikken, og det har de bare på Meny, ikke på Kiwi som er nærmest
Skulle ha dipp til å dippe gulrøtter, men vil ha denne og den finner jeg bare på Meny, så da kombinerte jeg det med en *lite* løpetur.Hva manglet du?
Her regnet det litt før i dag, men det ga seg dessverre fortOg endelig pøser det ned! Det har vært så lummert idag, var nettopp 16grader ute kl 20 på kvelden![]()
Ga seg fort her også, men ble mye friskere i luftaHer regnet det litt før i dag, men det ga seg dessverre fort![]()
Her ser vi på wistingStille det var her i kveld...

Så bra, godt å høre at han fikk et fly![]()
Sitter og krysser fingrene for at de to siste barna sover snart.Her ser vi på wisting![]()
Det er egentlig jeg ogsåTrøtt![]()
Det er egentlig jeg også
Gratulerer med 3åring igår!Hipp hurra for frøkna vår som er 3år idagmon tro hvor tiden blir av
![]()
Godt med regnDet har regna i Bergen i natt og litt i dag også, det var nødvendig for vegetasjon og brannfare.