Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ligger du an?Hahajeg må sjekke selv..
Det er nå litt stas å henge i gangene når korpset øver til 17. Mai. Det er jo musikk som setter litt stemning

Jeg har værtborteSkal dere bort?
JaSå bra![]()
Satser på liv i kveldStille det var her i kveld...
Takser sammeGoood helg![]()
Kommer an på skjorten også daEr vel mamma som har hauset det opp hvor vanskelig det er herer nok ikke det.. Men hun liker å ha ansvaret for den oppgaven
![]()
Dethar jeg gjortKos deg![]()
He he enigKonfirmasjon og kakefest overståttNå er det fiskespill her hjemme. De var mye bedre i kvalitet før, men laget nogen egne kroker
![]()
God bedringJeg er virkelig ikke i form i dag![]()
God bedringJeg er virkelig ikke i form i dag![]()
Kommer an på skjorten også da
Bra jobbaFytti grisen jeg er sliten. Dønn sliten.
8 timer og vel så det stort sett på beina, svinet rundt og ordnet et og hitt og litt og ditt og sett til at alt gikk som det skulle, frokost og frukt og lunsj og uniformer og noter, marsjering og spilling og alle unger vel hjem
Jeg har selvsagt IKKE stått for alt dette alene, foreldre har hjulpet til med matlaging, ei mor med sin mor har kontrollen på uniformene, altså denne mormoren legger opp og ned og inn og ut bukser etc, det er gull. Min mann har vært nattevakt, dirigenten har holdt styr på musikken og jeg har egentlig bare tilrettelagt for alle. Men fytti, jeg er sliten likevel.