Du kan drømme duHar dere noe mål for antall innlegg i denne tråden for april?10 000 ? Egentlig burde det være 30 000! 1000 innlegg per dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan drømme duHar dere noe mål for antall innlegg i denne tråden for april?10 000 ? Egentlig burde det være 30 000! 1000 innlegg per dag
![]()
Hadde ikke hat noe i mot mer liv her inne denne måneden enn forrige.Har dere noe mål for antall innlegg i denne tråden for april?10 000 ? Egentlig burde det være 30 000! 1000 innlegg per dag
![]()
I do!Du kan drømme du
Vi får jo en fordel sv det da, å dra på påskeferie før , får se det positive i det
50%Hvor mye jobbet du nå?
Blir vel mindre grunnet påske tipper jrgHadde ikke hat noe i mot mer liv her inne denne måneden enn forrige.
Hadde ikke hat noe i mot mer liv her inne denne måneden enn forrige.
Går det greit ?
Er fremdeles lov å håpeBlir vel mindre grunnet påske tipper jrg
Ser den , vi er jo alltid borte men denne gangen skal vi jo litt lenger enn bare hyttaDe er jo slett ikke ille, vi skal jo ikke bort i påska, derav at det er litt hipp som happ.
Klart det erEr fremdeles lov å håpe
Tror ikke at det er til å unngå litt "tulletråder" når man skal klare så mangeSorry, har ikke tid til denne tråden her, må starter 24 andre. du er tullerusk, så mange tråder når jeg sleit ut hodet på de 17 det ble i mars ;P
Jeg skal få dem til altså, men noen blir usaklige er jeg redd![]()
Kjør påHadde ikke hat noe i mot mer liv her inne denne måneden enn forrige.
Jeg tror det er tull jeg da og tallet endrer seg i morgenTror ikke at det er til å unngå litt "tulletråder" når man skal klare så mange![]()
Det blir spennende å seJeg tror det er tull jeg da og tallet endrer seg i morgen

Påsken inngår visst ikke som merkedager, men helligdager, ja. Nille.no var visst streng på definisjonene derIkke glem påsken da...![]()

De er fineDet blir spennende å selikte antallene innlegg da
![]()
JodaGår det greit ?